Klusbabes 31!

aaargh, net heel bericht getypt en deed iets fout.
effe kort:

@bambi: lekker alles vroeg aan de kant, heerlijk. En zondag probeer ik meestal niets te doen, maar lukt niet altijd.
@linda: lekker alles aan de kant en eten klaar, lekker.
@rimke: ik snap dat je hoofd niet naar t uitstapje staat. Vind t al knap dat je online komt. Veel succes meid.

De kleine huilt, dus moet er zo vandoor. Zijn vanmorgen lekker wezen babyzwemmen. We gaan zo even liggen en straks nog boven zuigen en koken en dan is t weer goed geweest voor vandaag.

ook nog even snel, want lois moet een schone luier en daarna miet ik weg.

sterretje lekker weer wezen zwemmen, hoop binnenkort ook te straten, hier mag het pas vanaf 3 maanden.

rimke snap dat je hoofd nu ff niet naar het uitje staat, maar duurt nog zeker 1.5 maand. ik kan je verzekeren dat het dan veel beter gaat. als je net zon zoetertje als mij krijgt hahah
ik zet je er gewoon bij, kan je niet dan geeft dat niks en is dat gewoon  te. begrijpen.
heb je trouwens eenig idee waarom ze zo huilt ? heel gek maar als lois huilt als je er vast heb wil ze eigelijk dat je haar met rust laat, dan huilt ze even in bed, maar gaat dan slapen. ik weet niet of je maudy al ff een paar minuten heb laten huilen. miss de 10 minuten toch eens toepassen met kookwekker erbij. Wil je niet betuttelen hoor, maar ben benieuwd waardoor het komt, begrijp namelijk niet waarom sommige baby's zoveel huilen, dan moet er toch iets zijn he.

lois is in slaap gevallen op het speelkleed bij ons op bed, zo te ruiken heb een flinke luier vol.agossie nu moet ik er toch echt verschonen, want ze gaat dan in de kinderwagen, ga ik ff eten , hond uitlaten met haar en haar droppen bij me ouders. en dan solliciteren. heb me goeie goed aan. hahaha

xx bambi

sterretje: lekker wezen babyzwemmen en de kleine vind het nog steeds heerlijk, ik heb er spijt van dat ik dat toen niet heb gedaan met de volgende ga ik dat wel doen

rimke: ach heeft de kleine zoveel last van haar darmpjes de arme schat, ik hoop echt dat ze er snel vanaf is want voor jullie is dit ook niet te doen als ze zo hulpeloos aan het krijsen is, succes meid

ik heb de huisarts even gebeld, ik heb steeds van die sterretjes voor me ogen heel irritant dus ik moet morgen me bloeddruk even laten meten, ik heb natuurlijk allang een tumor in me kop ofzo hahaah nee ik ben zo'n doemdenker en ik heb de laatste tijd ook veel hoofdpijn en nu die dingentjes ook weer dan ben ik gelijk weer bang voor het ergste, maar het zal wel meevallen

xxx linda

joey heeft een soort citotoetsje moeten doen op de chreche en die moet ik meenemen als ik een inschrijving heb voor naar school toe, joey heeft het heel goed gedaan, alleen is er een regeltje met de vraag of de peuter goed is te verstaan en dat was dus niet het geval, ik zei al dat ie naar de logopedie moet, de juffrouw zei dat hij heel erg moeilijk te verstaan is en dat is ook zo   maar dat gaat helemaal goed komen

xxx linda

Nou ikea was erg leuk, goed geslaagd maar van het niks doen is niks gekomen....zal wel komen omdat we van seizoen veranderen ofzo maar heb echt een opruim manie opeens zeg......ga dus mooi ff door want ga als een speer hahahaha

Sterretje, lekker wezen babyzwemmen, heerlijk he.....daarna ff saampjes plat, ook heeeeeerlijk haha

Linnie, maak je niet te druk he meis.....zo worden je klachten alleen maar erger ! Idd maar ff je bloeddruk laten meten ja !   Wat goed van joey zn test, knap hoor en dat praten komt idd wel joh..zeker als je naar logopedie gaat...

Bambi, gelukt met lois en dr luier haha. Heb het nu volgens mij al twee keer gezegd maar, vind die foto echt helemaal geweldig joh !

Rimke, ach die maudy........hopen dat ze snel door deze fase is he ! Geef haar maar een dikke kus van me !

Meiden, ga verder, knuf happy

Terug
Bovenaan