Klusbabes 31!

hehe,

linda joey heeft de test goed doorstaan, jammer van het praten, maar me neefje van 4 versta ik soms ook niet, en met logopedie komt dat helemaal goed hoor.
En je heb geen tumor in je kop hoor hahah, doemdenker. morgen wel ff je bloeddruk meten dus. doe rustig aan he

happy lekker geslaagd dus.. en wat heb je nog voor bergen werk verzet thuis.??

nou soll.gesprek duurde lang zeg. 1.5 uur  zitten praten. ..heel open gesprek gehad en voelde zeer oke. in 1e instantie niet het soort baan wat ik zoek, maar als ik hier dik kan verdienen en lekker me eigen uren kan indelen wat doe ik dan moeilijk. lekker 20 uur werken en niet te veel bij nadenken.

me man is weer met het hondje naar da, nieuw verbandje moet erom.
Lois ligt hier weer op het speelkleed. en lekker poepjes te laten hahaha. Noem haar al Poepiemonster. Ze moet pas om 19 uur eten , maar werd net al wakker. Ze leert steeds beter om wakker te zijn en niet meteen te eten. tja gisteren een slaapdag, vandaag een wakkere. hahahaha ze ligt nu helemaal te kraaien van plezier.
ga ff met der spelen.

xx bambi

He meiden!

Rimke, ach wat zielig voor haar! Geef haar maar een dikke knuffel! En snap dat je hoofd er nu niet naar staat.

Linda, morgen dus naar ha. En joey heeft de toets dus goed gedaan. Gelukkig ga je al naar de logopedie

Sterretje, lekker wezen babyzwemmen. Leuk hoor!

Bambi, lekker aktief geweest zo te lezen!

happy, goed geslaagd dus bij de ikea. Altijd leuk! Ben je in delft geweest?

Hier alle goed. Vandaag weer op de ok gewerkt. heerlijk. Jullie vroegen me wat mijn opties zijn. 1 daarvan is definitief terug naar mijn oude plek, consequentie is dat ik mijn opleiding niet kan afmaken.
Andere optie is verdergaan op de "nieuwe" plek, en daar met minder personeel werken. En het een en ander aan de planning veranderen.

Denk dat het het laatste word. Wil het nog niet opgeven. Maar eerst twee weken rust!

Fijne avond!

x Jacq

Linnie, veel plezier bij de yoga meis

Bambi, je was dus positief over je sollicitatie gesprek, ik heb alleen in de afgelopen dagen niet alles meegekregen en weet dus ff niet naar wat voor functie je hebt gesolliciteerd ! Sorry.....  

Jacq, vandaag dus lekker gewerkt ! Das mooi......goed nadenken hoor voordat je een beslissing neemt he ..........mocht je terug willen naar je oude stekkie moet je het niet als opgeven zien hoor ! Met plezier naar je werk gaan is het belangrijkste he......X

Meiden, ga nog ff verder hier...ben de kasten aan het opruimen en een hoop aan het weggooien. Daarna douchen en om half negen lekker gooische vrouwen kijken ! Heerlijk.....fijne aaf en tot morgen

Liefs happy

Rimke;ach wat zielig zo een klein jankend babytje. Voor haar zielig maar zeker ook voor jullie oortjes hihi, en voor jullie eigen rust natuurlijk. Gelukkig heeft ze nog wel wat geslapen. Kan me voorstellen hoor dat daar je gedachten zijn en niet bij ons uitje. Komt wel goed hoor

Bambi; 1,5 uur op gesprek? Nou, dat moet wel goed komen. En ach ja, 20 uur is dan wel te doen

Happy; heerlijk geshopt bij Ikea, en nog op kosten van de zaak. Zo hoort t ook haha. Ben je echt zo een voetvalfan. Heel goed van je dat je niet te vaak op zondag gaat, zielig voor je mannetje haha

Jacqy; kan me voorstellen dat je wel graag je opleiding wilt afmaken. Misschien toch maar je 2e optie proberen, als dat dan nog niet gaat, kan je altijd nog verder kijken wat te doen

Linda; als Joey naar logopedie gaat, komt t wel goed hoor.neefje van mij had dat ook. is ook goed gekomen
Hoest eigenlijk met je bloeden? Heb niet mee meegekregen of dat nu al over is???

Vandaag ingewerkt. Althans geprobeerd. Heb wel bij 3 gesprekken gezeten, dus wel al beetje meegekregen hoe dat gaat, maar het proces enzo gaan we morgen bespreken.   Ben wel moe hoor. Maar heb evengoed gesport, goed he?

Straks weer even doosje spoelen, en er weer tegenaan. Ovulatietest nog niet pos. , maar what the hell. Beter te vroeg dan te laat klussen

ahhh heerlijk, mannetje is mijn rugje ondertussen aan t kriebelen, al lang niet meer gedaan. Ga gelijk met computeren stoppen haha. tot later!!!!!!!!!

@jaqcy: Ik kan me voorstellen dat je t nog even wilt proberen.Ik was even je opleiding vergeten. Poeh zeg, dan is er in een jaar tijd gewoon erg veel gebeurd, logisch dat t soms dan wat veel is allemaal.
@linda: je hebt niks in je hoofd, gekkie. En wat Joey betreft, je was er echt wel op tijd bij met de logopedie. En die toets goed gemaakt, knapperd!
@happy: hè? lees ik nou goed dat je naar ikea was onder de tijd van de baas of op kosten van de baas? snap t even niet meer
@bambi: nou, de kleine van jou heeft dan ook flink wat haar, als je al een staartje kunt maken. En poepiemonster is haar nickname, hihihi.
@bieb: idd meid, al geeft de test nega. aan lekker doorklussen, je weet maar nooit.

Trouwens meiden, ik had er niet bij stilgestaan dat ik de 8e november waarschijnlijk nog voedt, dus de kleine moet mee. Er moet dus wel een mogelijkheid zijn om te kunnen voeden en verschonen. Trouwens kunnen we niet een week eerder afspreken op de jonge gezinnen beurs? Gezien we elkaar van de jong gezinnen-site kennen is dat wel grappig.
Ik moet er vandoor, de kleine voeden. En morgen weer werken, bleh!

Hey meiden,

Ben er weer!
Was echt een heerlijk weekend, heel erg gezellig geweest!
Zaterdag zijn we naar Apeldoorn geweest, ff rondje stad gedaan en zondag zijn we naar Emmen geweest, naar de dierentuin.
Ik heb heerlijk in het bubbelbad gelegen, lekker badolie erin, boekje erbij en relaxen hahaha.
Me ouders zijn er trouwens niet meer over begonnen, me broertje was ook mee en hij weet het verder niet, en dat wil ik graag zo houden.
Ik ben er wel blij mee, ik vind het fijn dat ze het weten, maar ik vind het nog lastig om metze over te praten, en dat voelen ze blijkbaar prima aan.
Helaas zit het er weer op, nu weer werken tot de kerst en dan ben ik weer een weekje vrij.
Meiden, ik ga me bedje zo opzoeken, die slaapt toch 10 x beter dan het bed in zo'n huisje!

Liefs Phoebe

nog even snel voor de laatste fles,

sterretje een heel goed idee van jou, maar geloof dat happy niet kan op 1 nov. Als we echter op zondag 2 nov gaan dan kan het wel. Weet alleen niet of er daar mogelijkheden zijn om te voeden, voor mij ook belangrijk want ik heb warm water nodig hahah bij jou is het op temperatuur.

jacqy fijn dat je lekker gewerkt heb, meid neem niet te snel een beslissing, denk er maar lekker ff 2 weken over na. stoppen met je opleiding is natuurlijk zonde, maar net wat happy zegt geen schande, werken met plezier is belangrijker

bieb lekker aan de klus dus hahahah, have fun meid. en een vermoeiende 1e dag , nieuw werk is altijd wennen en vermoeiend he

happy het bedrijf waar ik op gesprek ben geweest heeft mij benaderd . mijn cv heb ik online gezet in mei ergens toen ik wist dat me contract niet verlengd werd. ze hebben op me gewacht zeg maar. Eigelijk wilde ik natuurlijk een baantje in de autowereld, maar goed heb veel sollicitaties gedaan waar ik nog niks van heb gehoord. alles wat me nu aangeboden word kan ik maar beter nemen, en het was echt een leuk gesprek, dus wie weet.

nou ga zo me bedje in, lig al, man doet zo de fles naast me in bed, ga der alsvast wakker maken mijn schatje.

xx bambi

Terug
Bovenaan