Klusbabes 31!

@phoebe: ik kan me voorstellen dat je het prettig vindt dat ze t weten, maar dat je t er niet steeds over wilt hebben.
@bambi: 2 november kan ik ook. En je kunt er zeker wel voeden denk ik. Echter kan ik t  me ook voorstellen als er meiden zijn die geen zin hebben in de beurs.

zo, even tanden poetsen.

goeiemorgen meiden

happy; de echte schoonmaakwoede hahaah en zijn alle kasten weer opgeruimd?

bieb; je hebt veel te horen gekregen gisteren met het inwerken haha logisch dat je moe bent dat is ook niet niks hoor, maar het komt allemaal goed, je kan beter alles een paar keer navragen dan 1 keer iets verkeerd doen
en ik bloed sinds zaterdag niet meer heerlijk, gisteravond weer eens geklust was wel nog wat gevoelig maar komt goed hah

phoebe; een heerlijk weekend gehad dus en wel fijn dat je pa en ma aanvoelen dat je er niet elke keer over wilt praten,dat geef je zelf wel aan wanneeer je daar aan toe bent, en gezellig naar de dierentuin geweest en in een bubbelbad heerlijk zeg, lekker effe relaxen

bambi: een gesprek van 1,5 uur dat is wel lang maar gelukkig is het een goed gesprek geweest, je weet maar nooit, en wanneer krijg je wat te horen over of je bent aangenomen? en inderdaad asl de sfeer goed is binnen een bedrijf dat scheelt al een hele hoop

jacqy: goed van je dat je toch verder wilt gaan met je opleiding en als het echt niet gaat zou ik ook gewoon weeer naar je oude stekkie gaan dat moet je echt niet zien als opgeven want je hebt het geprobeerd en je gezondheid is belangrijker dan wat dan ook hoor meid

ik ben het alweer kwijt sorry haha

xxx linda

sterretje: werkse vandaag meid, en wat die jongegezinnenbeurs betreft, wanneer is dat en waar is dat dan?

zo me koolrapen staan te pruttelen in de snelkookpan dat eten we vanmiddag, en zometeen even de aardappelen schillen, en joey van bed afhalen want die ligt nog te snurken hahaha, daarna even bij me pa schoonmaken, en hier is alles schoon dus vanmiddag ga ik helemaal niks doen heerlijk om 11 uur even me bloeddruk laten opnemen en dan weer naar huis toe

meiden fijne dag en tot later

xxx linda

he linda, lekker aan de koolrapen hahah.
ik reageer ff voor sterretje, de jongegezinnen beurs is in de jaarbeurs in Utrecht, waar we toch al zouden afspreken. en is van don.30 okt tot zondag 2 nov.
Ik vind het een leuk idee, kunne al de kinderen ook mee, hoop dat de andere meiden het ook leuk vinden. ben beniuwd.

ga zo denk ik terug naar me bedje, ben nog zo moe, net de was opgehangen en de vaat gedaan, verder echt geen zin....ff me vlees uit de vriezer halen en hup op bed, als lois wilt dan he.

xx bambi

Goeiemorgen meiden,

Nou de opruimwoede is er nog hoor, ben al weer druk bezig pfffff. 2 november kan ik ook niet trouwens maar, als iedereen dan wel kan en er zin in heeft moeten jullie gewoon gaan hoor meiden. Ga nu ook heel eerlijk zijn......moet er niet aan denken om op die beurs te lopen..............wordt al ziek als ik in de prenatal loop voor een kado. Maar, misschien hebben de andere meiden dat niet en dan gaan jullie lekker hoor !!!!
Zo, ook nog ff naar de zaak, spullen van ikea afgooien.......

Sterretje, ging op kosten van de zaak maar, was vrij hoor haha

Bieb, eerste dag gehad..snap dat je daar moe van bent, hoop indrukken he ! Oooohhhh lekker kriebelen op je rug..... !!!!

Linnie, hahaha die koolrapen weer.........straks je bloeddruk meten, ben benieuwd

Bambi, nou das al een goed teken dat ze op je hebben gewacht he ! Afwachten dus maar, je klinkt zelf positief, goed teken

Buuf, ook weer terug en een heerlijk weekend gehad, das mooi ! Jullie hadden ook zeker het weer mee he......naar de dierentuin geweest, leuk daar he...heb je rimke niet gezien whahahaha

Liefs happy

Bah, ben met mn administratie bezig...zoooooo geen zin in maar, straks ben ik blij dat ik het gedaan heb.........moet daar gewoon iedere maandag ofzo ff een kwartiertje insteken dan had ik nu niet zo veel hoeven doen pffffffff........ben al over de helft, moed houden whahahaha

XXX

Klaar !!!!! Wat een rot klus vind ik dat altijd....ga nu ff mn woeffie uitlaten, dan ff langs de zaak, ff naar maassluis en dan als ik thuis kom ga ik mn voorraadkast uitruimen.....pfffff. Als dat klaar is heb ik alles gedaan wat ik wou doen en ga ik lekker niksen !!! Meisjes, tot laters.......

Liefs happy

Terug
Bovenaan