Klusbabes 31!

Hey meiden, ben ik weer een keer.
Heb lang nog niet alles bijgelezen, maar is ook behoorlijk veel.
Bambi, jij hebt een lang sollicitatiegesprek gehad, moet haast wel goed zijn gegaan. Wanneer hoor je wat eruit is gekomen? Moet je nou trouwens een bepaald aantal keer solliciteren in de week? En wie gaat er oppassen als je aan het werk bent, je ouders? Want denk dat je nog geen kinderopvang hebt, wel?
Rimke, heeft Maudy nu wel goed geslapen? Echt zielig als ze zoveel huilt, voor haar en voor jullie. Sterkte ermee.
April, misschien heb je het al gezegd en lees ik het dalijk terug, maar hoe was het om weer aan het werk te zijn?
Jacqy, wel fijn dat je nu weer op de ok mocht helpen. Hoop dat je snel je plekje vind die goed bij de past.
Pff.. ik ga weer even wat bijlezen.

nou   me bloeddruk was goed 140/80 dus die lichtflitsjes of hoe je die dingen ook moet noemen die ik af en toe voor me ogen heb moet ik wel effe in de gaten houden en anders volgende week terugkomen, ik vroeg of er een tumor in me kop kon zitten en ze zei ik weet het niet maar hou het even in de gaten , dus echt gerustgesteld ben ik niet en nou let ik natuurlijk de hele dag of ik die dingentjes zie heb ook af en toe een druk op me hoofd ach het zal allemaal wel goed zijn moet ik maar denken, sorry voor me gezeur trouwens

happy: nog steeds aan de schoonmaak woede haha, en de administratie is alweer gedaan, zie je je bent er zo klaar mee hahahahha en de hond is ook weer uitgelaten

linda; was je er weer eventjes hoe gaat het met je?

ik ben eigenlijk ook niet zo in voor die beurs als ik eerlijk ben, het idee van die high tea vond ik eigenlijk wel leuker

nou ik even verder met me eten en dan na het eten onm en gtst kijken van gisteren en dan nog even een klein tukje doen in de bank hahaha
ik ben er later nog eventjes

xxx linda

Hey Linda, last van sterretjes, das niet zo mooi. Hebben ze toevallig gecontroleerd of je oren open waren? Ik heb namelijk een hele tijd geleden gehad dat het opeens zwart voor mijn ogen werd en ik iedere keer dacht dat ik flauw ging vallen, maar toen bleken mijn oren een beetje verstopt te zitten. De druk werd dan te hoog in mijn hoofd. Heel misschien een puntje wat het bij jou kan zijn. Wel jammer dat die man je geen uitsluitsel kan geven dat het geen tumor is. En je niet kan vertellen wat het wel is.
Sterretje, wat een gedoe is het geweest bij jou op het werk. Kan me voorstellen dat je weinig zin hebt om je nu weer voor meer dan 100% te geven.

Hier gaat het nog steeds goed. Gewoon aan het afwachten. Heb tussendoor even 3 dipdagen gehad dat ik echt niks wilde doen, maar nu heb ik weer wat energie terug. Had gisterennacht maar 3 uurtjes geslapen en vannacht kon ik ook niet echt in slaap komen. Maar uiteindelijk toch gelukt. En gelukkig heb ik de hele dag vrij, kan ik gaan slapen wanneer ik wil.

happy we gaan niet zonder jou hoor, ben jij gek....flink aan de razia dus...ik moet ook nodig de administratie weer eens doen. bleggg geen zin..

nou ik ben ff een beetje van slag, kreeg een mail van me nicht, die blijkt kinkhoest te hebben, voor haar niet zo erg, maar is erg besmettelijk en levensgevaarlijk voor baby's, ja maar ze is dus wel een paar weken geleden op kraamvisite geweest en toen had lois nog geen 1 enting gehad....Kijk ze heeft lois niet vast gehad, maar wel boven de boc gehangen, en tja hoe groot is de kans.....Dan lees je allemaal enge dingen op het internet en zeggen je ouders meteen de dokter bellen, je weet maar nooit...
Ik toch maar gedaan, de assistente dan en die ging toch even met de dokter overleggen....Nu ik er op ga letten heeft lois in een uur tijd al 5x gehoest en der temp.is 37.7 en dat is ie nooit geweest...ook ziet ze een beetje pips....blegg zie je nou, ik denk meteen dat ze besmet is...Maar goed kinkhoest begint met een verkoudheidje en ze worden niet voor niets geent daarvoor...vanmiddag na 4 uur kan ik weer bellen naar de ha...zal wel niks aan gedaan worden, moet maar ff chillen...lois is niet ziek...punt..

linda2 balen dat je snachts zo slecht slaapt.   en die dipdagen horen er hellaas helemaal bij. de 27e toch ?? nou dan kan het nu ook al elk moment gebeuren. spannend joh.
Ik hen nog geen bericht gehad van me ww, maar als die toegewezen word, dan moet je 1x per week solliciteren, of 4x per maand, hoe je dat ook ziet.
Als ik ga werken dangaat lois naar me ouders, ik heb haar al ingeschreven toen ik zwanger was bij het kdv, maar daar zal wel geen plek zijn, nog niks gehoord en had 1 nov, als startdatum gemeld. we zullen zien, en als het teveel geld kost gaat me moeder gewoon 2.5 dag oppassen en anders 1.5 dag en 1 dag kdv.

linda1 als jij de beurs ook niks vind, dan doen we dat dus niet...we moeten het allemaal leuk vinden of course. En geen oorzaak gevonden voor de sterretjes...mmhh hou het ff in de gaten meid.

ik word gek......lees echt horror verhalen over kinderen die dood zijn gegaan aan kinkhoest of die op het randje 3 weken op de ic hebben gelegen. aarrhhhh. en dan zijn er mensen die bewust hun kinderen niet enten...pfffff.
Ik ga de hond uitlaten en naar me ouders.....ff me gedachten van me pctje af...

xx bambi

hey Bambi, das niet niks om dat fftjes te horen. Maar stel dat Lois het ook heeft dan ben je er wel op tijd bij. Zal toch ook schelen niet? Probeer er niet te veel aan te denken en wacht even af wat de huisarts straks zegt (makkelijker gezegt dan gedaan, dat weet ik ook) en op internet lees je eigenlijk alleen maar de horrorverhalen omdat die de meeste hits hebben. Dus probeer er niet te veel vanuit te gaan. Sterkte ermee.

bambi: maak je niet gek door al die verhalen op het internet. Met kinkhoest hoesten ze ook meestal achter elkaar en kunnen ze heel moeilijk stoppen, maar het is goed dat je de ha even hebt gebeld vooral omdat je zo bezorgd bent, wacht het gewoon eventjes af meid,

linda; slecht slapen en dipdagjes het hoort erbij, maar nog eventjes meid dat ben jij er ook vanaf om het maar even zo te zeggen

en tja wat me sterretjes betreft ik zeg wel tegen een ander dat ze zich niet zo druk moeten maken maar dat moet ik zelf ook doen haha erg he. ik schiet ook altijd gelijk in de stress, maar goed het zal wel weer overgaan ik moet er gewoon niet op letten

xx linda

Terug
Bovenaan