Klusbabes 31!

he nou lijk ik net zon overbezorgde moeder, maar dat valt wel mee hoor, komt ook door me ouders die gingen gelijk flippen hahah, maar goed ff voor de zekerheid dus de ha gebeld. die zei net dat als ze besmet is ik dat echt gaat merken aan der en dat ze echt moet hoesten, en hij sluit het niet uit, maar denkt dat ze niet besmet is omdat het al bijna 4 weken geleden is dat mijn nicht is langsgeweest. Ookal zal ze wel besmet zijn er is toch niks tegen te doen, klinkt een beetje stom, maar we kunnen niks anders doen dan afwachten.
Nou ik denk dat er niks is hoor, maar hou toch even der kuchjes en der temperatuur in de gaten.

nog iets, me moeder heeft een zootje katten, net als wij, maar er is er 1 die weg moet. Het is een schat van een kat en mooooiii, het is een raggdoll en dat zijn zulke lieve en mooie katten. Het karakter is super. 2 van mijn katten hebben een ragdoll als moeder, dus hebben de onze haar karakter ook een beetje.
Maar goed die kat moet dus weg, want kan echt niet samen met haar poezen vrouwtjes.
Ik ben helemaal weg van Dylan,zo heet ie, en me man ook, Ga toch eens vragen of wij het kunnen proberen met onze katten. Ik heb katers dus moet kunnen.
We zouden er eigelijk geen beesten bij doen, maar wilde altijd al een langhaar en deze is echt heel lief en net een jaar oud, als ie dat al is.

ik ben degene in huis die steeds zegt geen beesten er meer bij, maar nu wil ik wel.
En het scheelt natuurlijk dat het mijn ouders zijn, als het echt niet gaat, gaat ie terug en verkoopt ze hem alsnog.

Ik ben zo, je neemt een beest voor zijn leven, mijn katten en de hond gaan dan ook nooit niet weg, tenzij het gewoonweg niet gaat, met elkaar, het kind of wat dan ook.
maar goed, straks even overleggen met me mannetje.

xx bambi

Pfffff ben kapot man....heel mn voorraad kast gedaan ( en die is groot hoor ) en de douche.........Bed blij dat ik morgen weer mag werken, heb ik rust haha

Bambi, tjonge meis, snap dat je je er druk om maakt hoor ! Ff goed in de gaten houden idd......en niks overbezorgde moeder, dit is niet meer dan logisch he lieverd.....wat die kat betreft, ik zeg doen whahaha

Linnie, bloeddruk dus goed......ff goed in de gaten houden he lieverd ! Makkelijk gezegd maar doe het toch......maak je niet te druk he !

Linda 2, gaat nu opschieten he....ff dipje gehad en weinig geslapen....nog ff volhouden he meisje !

Ga eten, in mn uppie...bah bah bah
Liefs happy

He meiden!

Even snel, ga zo naar de bios! Gezellig!!!

Ik voel ook niet zo veel voor die beurs. Ga ook liever een high tea doen ofzo...

Bambi, Hopelijk is lois dus niet besmet! Maar goed in de gaten houden dus!

Linnie, je bloeddruk was goed. Misschien stress??

Happy, aan het opruimen lees ik. Lekker bezig!!!

Ga er snel weer vandoor!

x Jacqy

hey meiden

happy: haha blij dat je morgen weer mag werken want dan heb je rust hahaha ik moest er wel om lachen en veel plezier bij je vriendin vanavond

jacqy: veel plezier in de bios

bambi: niks overbezorge moeder hoor meid helemaal normaal, hou het inderdaad even in de gaten, en als ze meer gaat hoesten en moeilijker kan stoppen moet je gelijk weer gaan bellen
en je neemt misschien de kat van je moeder haha en dat terwijl je had gezegd dat je geen beesten meer wilden, als jullie het alletwee willen dan zou ik het gewoon doen als de andere 2 katers het doen met die andere

meiden ik ben er weer vandoor want ik ga zometeen kaarten morgenochtend voordat ik ga werken lees ik lalles weer bij fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

Hallo meiden,
Ik kan me voorstellen dat jullie geen zin in de beurs hebben. Was ook een zeer spontaan idee. En ik zag dat het ook erg kort dag was.

@bieb: ik kan me voorstellen dat het wat veel was allemaal. Ik ben benieuwd hoe het je verder afgaat deze week.
@Linda: Jammer dat je niet gerustgesteld bent.
@happy: schoonmaakwoede, hahaha. Dat met de admin. heb ik ook altijd. Ik laat t altijd een half jaar tot een jaar liggen.
@bambi: nog een kat erbij. Hoeveel huisdieren hebben jullie dan straks? Ach ja, het is wel gezellig zo.
@jaqcy: lekker naar de bios. Tjee, ik ben al heel lang niet meer geweest. Welke film wordt het?
@linda2: heerlijk dat je je niet ongerust hoeft te maken als je 's nachts niet slaapt. Dan blijf je 's ochtends lekker wat langer liggen.

Hier tot laat gewerkt. Morgen ook werken. En het is een geregel en gedoe met afspraken maken en besprekingen. Ik moet echt steeds de agenda erbij houden.

Terug
Bovenaan