Klusbabes 31!

sterretje je heb het er maar druk mee met dat werken, jou functie past zeker niet in 3 dagen eigelijk. nemen collega's wel genoeg over ? je kan natuurlijk niet van een fulltime functie hetzelfde werk blijven doen.
we hebben 3 katten en een hond, maar weer niet of die 4e er bij komt. me man ziet veel beren op de weg, die ik niet ziet.   Zo moet ie dan elke dag de kattenbak doen nou poe poe,das eerg zeg en hij is bang dat ze gaan ruzien, nou ik zei toch op proef...werd er kribbig van, dus praten er zo nog even over,

jacqy lekker naar de bios geweest, welke film werd het ?

happy jou kastje is weer glad, vind het ook nooit leuk om te doen, kan dan trouwens de helft weggooien, is over de datum hahaha. maar voor de bevalling nog gedaan, dus is nog redelijk bij mij

nou vanavond met lois iets nieuws geprobeerd. Ze moest normaal om 19.00 een fles, maar ze lag nog heerlijk te slapen. Nu zouden we haar dus laten slapen tot ze zelf wakker word. daarna lekker douchen, een lekkere grote fles en dan naar bed. Het was dus 20.15 toen ze haar fles kreeg en om 21.00 lag ze op bed.
Omdat we haar de laatste tijd elke keer om 11 uur wakker moeten maken voor de laatste fles en ze die vervolgens niet leeg drinkt, poog ik het ff zo....vandaag dus maar 4 flessen, maar wel met 30 cc meer. Van het cb mag ik pas naar 4 flessen als ze bijvoeding krijg, maar mag van hen ook pas met 5 a 6 maanden gaan bijvoeden, ja de groeten zeg, als lois met 4 maanden behoefte heeft aan meer, stom cb met die domme regels, nee hoor heb het niet zo op die concentratieburea's ze zeggen namelijk allemaal wat anders. maar dat ff terzijde.
vandaag dus 4 flessen en ff kijken of ze doorslaapt tot morgen vroeg. zo niet, dan weet ik dat het niet werkt. Ben ook niet van plan om het elke keer te doen...als ze gewoon wakker was geweest had ik het niet gedaan, maar ze sliep zo lekker.
ga ik ook maar eens doen.

xx bambi

goeiemorgen meiden

sterretje; je hebt het inderdaad druk op je werk, is het wel zo dat als je iets niet afkrijgt dat dat de volgende dag mag?

jacqy: was het gezellig in de bios? welke film zijn jullie geweest?

happy; gezellige avond gehad bij je vriendin?

bambi: je moet doen waar jij je goed bij voelt wat lois het eten betreft, en Joey was 3 maanden toen hij zijn eerste groente potje had en 5 maanden toen ie brood kreeg en hij vond het heerlijk je voelt zelf het beste aan wat goed voor de kleine is

zo ik heb verloren met kaarten hahahah en snel ook we doen pesten met z'n drieen en dan tot 350 punten en ik zat heel erg snel aan die 350 punten hahaha, ik heb lekker geslapen maar was wel om half 5 klaar wakker dus heb ik maar tv gekeken en daarna ben ik gelukkig wel nog even in slaap gevallen
ik ben er vanmiddag weer eventjes, ik ga me klaarmaken om te gaan werken
fijne dag allemaal en tot later

xxx linda

@linda: rot dat je niet goed door hebt kunen slapen. Ik hoop dat je er geen last van hebt. en verloren met kaarten, balen.
@bambi: had t niet met de darmen te maken dat van die bijvoeding? De kleine is ook al een tijd geinteresserd in onze voeding, hahaha.

Wat t werk betreft werkte ik al partime, maar ik had zoveel extra taken dat ik er bijna fulltime mee bezig was. En soms hebben we iets drukkere periodes. Voor mij komt t nu omdat ik net weer begin dat t drukker is. Maar ik neem dit jaar idd wel minder taken op me.

Goeiemorgen meiden,

Hier alles goed, bijna mn nod mar heb echt werkelijk helemaal nergens last van dus zal wel weer niet raak zijn....

Linnie, verloren, ben jij gek zeg haha. Vroeg wakker dus, gelukkig nog ff in slaap gevallen !

Bambi, hoe is het met lois gegaan vanacht ?

Sterretje, druk op je werk dus, rustig aan he want je hebt het nu thuis ook een stukje drukker !

Meiden, fijne dag....
Liefs happy

morgen meiden,

sterretje ik vind 32 uur ook veel, dus voor mij is dat ulltime hahah, maar niet druk maken of het af komt of niet he.
Ja dat bijvoeden doen ze indd later vanwege de darmen, die zouden het nog niet aan kunnen ofzo. Nou ben het daar niet mee eens iig. Jou meisje krijgt ook al interesse voor ander eten, maar ze is toch ook al bijna 4 maanden, maar krijgt wel volledig bv, wat ga je doen ???

linda he verdorie verloren met kaarten hahah, en vanacht om 5 uur klaar wakker. werkse iig en anders vanmiddag ff lekker plat joh.

happy zo kan je eindelijk gaan rusten op je werk hihih. werkse duss.

nou heb er al een dag taak opzitten joh.
Lois heeft het super gedaan en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker. lekker hoor.
aangekleed en fles gegeven, toen spelen in de box, mama de vaat gedaan, aardappelen geschild en de bonen gedopt. Toen ging mama der ff opmaken en aankleden. ondertussen opa gebeld of ie even een half uur kon opassen op lois. Om half 9 met de hond naar de da, die had vanacht zijn verband eraf gebeten in een miljoen stukjes. grrrrr. Nou nieuw verbandje om en een mega grote lampenkap voor op zijn kop, alleen snachts maar hoor. nou 9 uur weer thuis. lois sliep lekker, dus ik ben gaan stofzuigen en dweilen en nu lekker zitten. Lois begint al een beetje te jengelen, maar goed ff kijken hoe en wat. Ga straks naar me ouders, ga met me moeder de kinderkamer in orde maken. zonder mij   begint ze er niet aan geloof ik.

Me man vind het goed van de kat, ga wel ff het een en ander bespreken met me moeder, als ze maar niet denkt dat ik 100 euro voor de kat betaald, vooral niet als ie binnenkort geent moet worden, Mijn mannetje gaat hun auto repareren, miss kunnen we het daarmee verekenen ofzo. en als het niet werkt moet ie terug.

ook wil me moeder een box voor in huis voor lois, Ik ben daar best vaak en straks als ik werken ga is lois daar, dus dan moet er wel een box staan. Ben niet van plan die te betalen, want volgend jaar ligt die van me zusje erin, de groeten, ben geen liefdadigheidsinstelling, Omdat wij het geld hebben kunnen wij alles dokken, de wipper die daar staat heb ik ook betaald, ben blij dat ze het ledikantje heeft gekregen anders had ik daar ook voor kunnen zorgen, normaal geen probleem, maar nu me zusje zwanger is ga ik dat niet meer doen, want dan zij lekker gratis overal van profiteren, not hahahah

nou ga ff naar lois, die is nu echt wakker

xx bambi

morgen meiden,

sterretje ik vind 32 uur ook veel, dus voor mij is dat ulltime hahah, maar niet druk maken of het af komt of niet he.
Ja dat bijvoeden doen ze indd later vanwege de darmen, die zouden het nog niet aan kunnen ofzo. Nou ben het daar niet mee eens iig. Jou meisje krijgt ook al interesse voor ander eten, maar ze is toch ook al bijna 4 maanden, maar krijgt wel volledig bv, wat ga je doen ???

linda he verdorie verloren met kaarten hahah, en vanacht om 5 uur klaar wakker. werkse iig en anders vanmiddag ff lekker plat joh.

happy zo kan je eindelijk gaan rusten op je werk hihih. werkse duss.

nou heb er al een dag taak opzitten joh.
Lois heeft het super gedaan en werd vanmorgen om 7 uur pas wakker. lekker hoor.
aangekleed en fles gegeven, toen spelen in de box, mama de vaat gedaan, aardappelen geschild en de bonen gedopt. Toen ging mama der ff opmaken en aankleden. ondertussen opa gebeld of ie even een half uur kon opassen op lois. Om half 9 met de hond naar de da, die had vanacht zijn verband eraf gebeten in een miljoen stukjes. grrrrr. Nou nieuw verbandje om en een mega grote lampenkap voor op zijn kop, alleen snachts maar hoor. nou 9 uur weer thuis. lois sliep lekker, dus ik ben gaan stofzuigen en dweilen en nu lekker zitten. Lois begint al een beetje te jengelen, maar goed ff kijken hoe en wat. Ga straks naar me ouders, ga met me moeder de kinderkamer in orde maken. zonder mij   begint ze er niet aan geloof ik.

Me man vind het goed van de kat, ga wel ff het een en ander bespreken met me moeder, als ze maar niet denkt dat ik 100 euro voor de kat betaald, vooral niet als ie binnenkort geent moet worden, Mijn mannetje gaat hun auto repareren, miss kunnen we het daarmee verekenen ofzo. en als het niet werkt moet ie terug.

ook wil me moeder een box voor in huis voor lois, Ik ben daar best vaak en straks als ik werken ga is lois daar, dus dan moet er wel een box staan. Ben niet van plan die te betalen, want volgend jaar ligt die van me zusje erin, de groeten, ben geen liefdadigheidsinstelling, Omdat wij het geld hebben kunnen wij alles dokken, de wipper die daar staat heb ik ook betaald, ben blij dat ze het ledikantje heeft gekregen anders had ik daar ook voor kunnen zorgen, normaal geen probleem, maar nu me zusje zwanger is ga ik dat niet meer doen, want dan zij lekker gratis overal van profiteren, not hahahah

nou ga ff naar lois, die is nu echt wakker

xx bambi

Hey bambi, wat goed dat Lois heel de nacht heeft doorgeslapen met die vollere fles. En tja.. je moet gewoon zelf kijken wat het beste is voor je kind. Zo heeft toch iedereen zijn eigen regeltjes.
Sterretje, je zou je niet meer helemaal inzetten voor het werk en dan toch nog tot laat doorgewerkt. Petje af hoor dat je daar de energie dan nog voor vind.
Linda, hoe is het met jou? Zie je nog sterretjes?
Jacqy, lekker naar de bios geweest?! Welke film ben je geweest?
Happy, nog geen kwaaltjes he? Kan ook misschien goed teken zijn? Als je toch juist iedere maand wel kwaaltjes hebt. Maar goed, inderdaad niet te veel bij nadenken, kan het altijd meevallen.
Ik heb vannacht weer redelijk goed geslapen. Alleen droom ik zo gigantisch veel... Maar ben allang blij dat ik niet 3 uur lang naar het plafond heb hoeven te staren.

hey meiden

zo me werkdag zit erop haha,

happy: werkse vandaag meid, wanneer is je nod? ik heb eigenlijk nog niet op de wolk gekeken

sterretje; pff ik vind   dat je een hoop werkt zeg

bambi: lois heeft het goed gedaan vannacht zeg, heerlijk, en weer met de hond naar de dierenarts geweest, en nu een lampekap op in de nacht arm beest

linda; veel dromen dat is vervelend maar gelukkig lig je niet zoveel meer wakker, nog effe en dan ben je uitgerekend, wel spannend hoor

ik ga effe gtst en onm kijken, en daarna om half 2 naar me pa toe want ik moet de spaarzegeltjes doen

xxx linda

Terug
Bovenaan