Klusbabes 31!

huh ??? waar is iedereen ???

nou linda2 fijn dat je vanacht weer goed heb geslapen meid
linda1 lekker gewerkt en vanmiddag zeker de zegeltjes gedaan, heb je nog ff gerust ?

nou vanmiddag de babykamer bij me moeder gedaan, is echt leuk geworden. het hele kamertje staat vol met pluchebeesten haha van alles wat en het ledikantje is erg leuk. Kijk het is geen mooi babykamer zoals wij dat hebben, maar voor oppas oma is het heel leuk. ook zijn we nog even bij de kringloop geweest op zoek naar een goedkope box, niet gevonden, nu is me moeder via marktplaats aan het kijken. komt goed, heb er zat gezien.

vanavond komt dylan de kat naar ons toe, me ouders brengen hem en we gaan kijken of het werkt hier, ze hoeven er niks voor te hebben, echt tof, als Len de auto een beetje voordelig kan maken. oftewel niet teveel arbeid rekenen.

ga ff snel naar me eten, lekker verse bonen met een speklapje.

xx bambi

wow wat een rust hier vandaag zeg,

zo de spaarzegels zijn gedaan, me pa zijn huis is schoon ik ben weer bij de fysio geweest, zometeen douchen en eten en dan naar een verjaardag toe,
morgen heb ik een drukke dag, om half 11 moet ik in het ziekenhuis in amsterdam zijn en om 3 uur moet ik met joey dan weer naar de tandarts om half 7 morgenavond moet ik bij de gyn in purmerend zijn en dan om half 9 komt reiki en dan ben ik daar ook wel aan toe hahaha

meiden fijne avond allemaal en ik lees morgenochtend alles bij

xxx xlinda

Hahahaha, schitterend. Ik heb nooit gezegd dat ik 32 uur werk, hoe komen jullie daar nu op?  
Momenteel werk ik 2 volle dagen, maar verspreid over 3 dagen. En straks 3 volle dagen verspreid over 4, dus ik kom nooit aan 32 uur. Ten minste momenteel niet. Ik deed eerst veel extra taken en was dan ook thuis ermee bezig. Nu probeer ik me met mijn hoofdfunctie bezig te houden en niet zoveel neventaken te doen. Gisteren moest ik even doorpezen, maar dat komt, omdat ik er de komende weken niet aan toe zal komen.

He meiden!

Ik ben gister naar acedantal husband geweest. (of hoe je dat ook schrijft)
Was erg leuk! Heerlijke niet bij nadenken film!! haha

Bambi, je meisje heeft dus lekker geslapen! En groot gelijk hoor dat jij niet overal voor gaat betalen!
En de hond weer het verband eraf gebeten. schiet lekker op!

linda2, redelijk geslapen. goed zo. Ben benieuwd wanneer het eindelijk gaat gebeuren!

Ga even naar de keuken!

x Jacqy

bambi: dus vanavond komt de kat bij julie het zal mij benieuwen hoe het gaat, en de kinderkamer is mooi geworden bij je ouders ach het gaat erom dat ze een bedje heeft om in te slapen dat is het belangrijkste. eet smakelijk

xx linda

hahaah we waren er allemaal tegelijk hahaaha

jacqy: een mooie film was hbet dus nou lekker hoor

sterretje: o dan hadden we je verkeerd begrepen haha sorry

meiden nu ben ik echt weg hoor

xx xlinda

@bambi: ik kan me voorstellen dat je niet voor alles wilt betalen. Stel nu al aan je zus voor dat zij de box regelt, omdat jij de wipper al geregeld hebt en je moeder t ledikant heeft geregeld.
Wat de voeding betreft wil ik eerst wachten wat het consultatie-bureau zegt. Ik denk dat ik toch wacht tot ze 6 maanden is, ivm allergieen.
@jacqy: accidental husband, klinkt als een leuke lichte comedie, hou ik ook altijd van. Dus die was wel leuk?

Terug
Bovenaan