Klusbabes 31!

@linda2: ja dat vele dromen schijnt erbij te horen. Ik heb het ook heel even gehad.
@linda: poeh, zeg wat een drukke dag morgen. Brengt je vader je of heeft Tom vrij? In ieder geval veel succes. Oh ja, schrijf alles op wat je wilt vragen voor de gyn, want dan zul je net zien dat je daar zit en dingen vergeet.
@april: hoe is het meisje? En met je mannetje? Laat je iets horen, ik ben wel benieuwd naar jouw ervaringen.
@rimke: ik hoop zo voor je dat je hebt kunnen slapen.
@happy: nog uitgerust na al die drukke dagen?
@bieb: je hoofd zal momenteel ook wel overlopen van al dat nieuws.

sorry als ik iemand vergeet.
Ik ben vandaag foto's gaan maken. Binnenkort uitzoeken welke we willen. Ik hoop dat hij snel proefdrukken mailt. De kleine moest op t laatst huilen, dus ik ben er toen maar meteen vandoor gegaan.
Ik ga maar eens koken.

He meiden,

Vraagje, 25 oktober word het uitje zowiezo niet toch???
Kreeg namelijk een uitnodiging voor een verjaardag die dag. Maar geloof dat het november word toch??

Kan iemand mij het verlossende antwoord geven???

xx Jacqy

Ef kijken of ik t allemaal onthouden heb

Happy; weer spannende daagjes voor je. En je voelt helemaal niks. Tsja, eigenlijk gewoon afwachten dus, de ene keer voelen we wel wat, dan weer niet,niets van te zeggen tot we een pos. test hebben

Bambi; als ik t zo hoor hoef je niet bang te zijn dat Lois kinkhoest heeft, maar goed dat je het toch even in de gaten houdt
Mooie katten zijn dat ragdolls. Ik hoop dat t goed gaat met de katers. Het zal eerst even blazen misschien zijn, maar komt wel goed. Hier is t ook goed gekomen, al blaast Timba nog wel als hij van de bak komt (want dan zit Xena m al op te wachten), of s avonds als hij bij raam gaat zitten, dan wil hij rust en dan gaat ze hem treiteren haha
Hoest nu met verbandje hondje? nog eromheen?

Linda; fijn dat het bloeden gestopt is, en al voorzichtig geklust.

sterretje; en iedereen maar denken dat   je 32 uur werkt ( ik niet hoor haha). Nou, nu ga je helemaal niet meer 32 uur werken met dat gezeik volgens mij

Ik heb eigenlijk ook niet zo een zin in de beurs. tig man en dan kan je nog niet gezellig met haar kletsen. En heb nu toch niets nodig....
Maar wordt t nu definitief 8-11 dan? Ik kan wel eigen dagen plannen, maar wil dat een maand van te voren in agenda zetten, anders gaan ze alsnog afspraken voor mij inplannen

Wie ben ik vergeten?

Oja, Phoebe was er even tussenuit geweest. Ik denk dat t voor je ouders ook moeilijk is om zo maar even te vragen hoe en wat. Misschien denken ze wel dat jij t niet wilt. Maar ze weten wat er aan de hand is, dus ze zullen in ieder geval niet zeuren wanneer er babys komen

Nu weet ik t echt niet meer

Vandaag alleen aan office, collega vakantie en andere parttime dag, rest van collegas op afspraken. Heb wel met andere collega mijn nieuwe functie doorgenomen, morgen haar laatste dag dus nu kan ze me nog tips geven. Morgen van haar werkoverdracht. Stond ook voor mij morgen 1e gesprek gepland, maar geannuleerd vanuit klant. Gelukkig, nog even uitstel haha. Ach, eens moet de 1e x zijn, maar wel eng.

net weer even doosje gespoeld. Ovulatietest was al flink positief, dus nog even er tegenaan! Als t deze maand niet lukt, dan moeten we t onder ogen zien, dan wordt t gewoon verder de molen in. Nouja, liever dat dan geen kindje.

Ben trouwens al 1,3 kilo afgevallen!!! Mannetje heeft nu bakje yoghurt klaargezet. hmm

he meiden,

ff voor jacqy, weet het niet zeker, maar denk dat bieb gelijk heeft dat het de 8e word. Alleen heeft van de dames die mee gingen phoebe nog niet laten weten of ze die dag kan.
verder hebben we van vele dames niks gehoord zoiezo niet van de 25e , dus ga nu ff van de 8e uit, dan kunnen veel meiden wel.,

de rest komt morgen wel.

xx bambi

He bambi,

thanx! Dan gaan we idd van de 8e uit.

Hoe gaat het met de hond?

Bieb, morgen de werkoverdracht dus. Spannend hoor! vind je het wel leuk?

Hoe is het verder met iedereen?? Het is erg rustig de laatste tijd!

x Jacqy

Fijn zo rustig, hoeven we ook niet zoveel bij te lezen haha

Ik denk dat ik het werk wel leuk zal vinden. Heb alleen nog niet echt zelf iets gedaan, alleen wat dingen 'geleerd' zeg maar, en morgen werkoverdracht. Vanaf volgende week begint t echte werk,. Collega vertelde dat zij toen voor t eerst een gesprek had, en toen had andere collega die haar inwerkte de telefoon op speaker gelegd, dus die kon t hele gesprek horen. Op zich wel goed, want dan kan ze daarna aangeven wat er niet goed ging, maar ik hoop niet dat dat bij mij gebeurd hoor! schaam me dan dood haha

Maarre   we kunnen dus uitgaan van 8-11? oke, en wat gaan we doen? ik had dus gedacht high tea ergens in Utrecht ofzo? Volgens mij moet je dat wel reserveren vtv. Nouja, ik hoor t wel weer, Ga de was ophangen, klaar maken voor bedje, en dan ef lekker klussen!!!

xxx Bieb

bieb toch wel spannend zo dat nieuwe werk.
Ja voor die high tea had ik al ff gekeken en al wat adressen gezien. verder nog niet teveel in verdiept. pas als ik zeker weet wie er mee gaan. een paar onder voorbehoud off course dan boeken we.

jacqy hoe voel je nu ? het hondje heeft weer een nieuw verbandje gehad vanmorgen, wat er vanavond al weer af lag, nu had ie het er niet af gekoud, maar viel er gewoon vanaf. Ik heb het gepoogt opnieuw te doen, ben benieuwd of het blijft zitten. Hij heeft nu een kraag om, hij is zo zielig nu. hahah

slaap lekker.
xx bambi

goeiemorgen meiden

bieb; altijd spannend zo'n werkdag als je voor het eerst alleen meot zijn, maar ik zou het wel een geruststellende gedachte vinden dat de telefoon ernaast ligt zodat iemand even mee kan luisteren hahah
en en positieve ovulatietest nou meid aan de klus en ik ga heel hard voor je duimen dat je niet verder de mmm in hoeft

bambi; 8 november is goed hoor en hoe is het met die kat van je moeder gegaan bij jullie?

xxx linda

Terug
Bovenaan