Klusbabes 31!

quote: bieb1408 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-09-2008 15:44:53'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)Bieb 12e ronde  1ste kindje
12) Anouska 12e ronde  1ste kindje
Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13)  
            14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

goedemorgen meiden,

bieb was ik gisteren helemaal vergeten te zeggen, klussen voor je leven hahaha.

linda ook weer vroeg uit de veren, dat heb je met een kind he hahah, nee hoor ga zo lekker terug naar me bedje.

Dylan gromt heel hard naar de andere katten wat logische is en Rebel en Diesel grommen of blazen terug. Mexx vind het wel best. Maar goed dat kan nog weken duren. Ik probeer goed op te letten of Dylan wel eet of naar de bak gaat, want dat heb ik hem nog niet zien doen, hij weet wel de weg. Verder is het een kroel en ging net lekker over zijn nek, haarbal...en had een stukje van me plant gegeten. ach lekker over me kussen van de bank, mijn eigen katten doen dat meestal gewoon op de grond. maar goed kussen kan de was in.,

ga lois weer op bed leggen en dan lekker slapen.
eind van de morgen paar doodschappen doen en morgen de rest. vanmiddag komt me zussie bij me ouders en ze zal lois ook wel weer willen zien.

xx bambi

@bieb: spannend joh, zo'n 1e gesprek, maar het komt wel goed!
Succes met klussen. Nu hopen dat de mm niet nodig is. En de kat plaagt timba weleens, arme timba.
@bambi: het verband zit er gelukkig nog om.
@jaqcy: t is idd rustig.

Nou, heel vreemd, maar de laatste dagen voel ik opeens misselijkheid opkomen of heb ik echt last van bepaalde geuren. En nee, ik ben zeker weten niet zwanger. Stom hoe die hormonen nog steeds hun werk doen.

@bambi: sorry, ik zit hier half-slapend te lezen. Hij kon het verband helemaal niet afkauwen. Maar heeft de arts geen plakkende tape ver t verband gedaan, zodat t vast blijft zitten? Zo kun je elke keer terug. En hoe doe je dat met wandelen? Want t verband wordt natuurlijk nat of niet? Moest je t laatste bezoek nu toch als consult betalen?

Ik ga denk ik ook mijn bed zo weer in. T was dat de kleine wakker werd, dus moet nog even wachten tot ze moe is. Tjee, ik ben echt bekaf.

Meiden, leef nog hoor maar, moet de deur alweer uit want ze komen zo voor het koffiezetapparaat pfffffff echt fijn kan ik anderhalf uur eerder beginnen. Heb dus geen tijd meer om bij te lezen, sorry. Ben ook later klaar vandaag.........ach blijven lachen he ! Hopelijk tot vanaaf...als het goed is heb ik niks ! Fijne dag en zag ff vlug dat bambi en sterretje weer gingen slapen geloof ik.....bij deze...weltrusten haha

Knuf happy

Meiden, ik leef nog hoor!
We hebben druppels uit duitsland tegen krampen, en die lijken best te werken.
Het slapen gaat zowieso al best goed, dus we mogen echt niet mopperen! Ik haal echt slaap in.........
Ze blijft erg onrustig, de osteopaat begint te werken. Leg later uit wat die precies doet.......

Lieverds ik denk echt aan jullie maar druk druk druk

hey meiden

sterretje; misselijk en last van bepaalde geuren, weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn? wel raar in ieder geval
en heb je nog een beetje kunne slapen vanmorgen

bambi: ben je je bed nog ingedoken? wle lekker hoor haah ik heb dat nooit gedaan dat kon ik niet haha ik ging dan altijd gelijk aan de schoonmaak hahaahah

rimke; druppels uit duitsland, hoe kom je daar nou aan? en de osteopaat begint te werken, is dat voor het nekje en de wervels enz?
ik lees trouwens elke dag jullie site van maudy dat vind ik zo leuk

zo ik kom net terug uit het ziekenhuis met joey, en uiteraard heb ik weer 2 creme's meegekregen en 10 oktober meot ik weer terugkomen en dan gaan ze weer kijken, maar het is dus exzeem maar ja daar heb je er zoveel van ach ik ben allang blij dat er serieus naar wordt gekeken en er kwamen nu 3 man kijken hahah

ik ga effe verder met eten en daarna even met joey in de bank en daarna naar de tandarts toe met joey

xxx linda

@linda: dus het komt niet van de speen, neem ik aan. Van exzeem heb je meestal ook meer last als je weerstand minder is. Ik bedoel, soms is het even weg en soms heb je er weer meer last van.
En nee, we doen het echt veilig, dus nee ik kan niet zwanger zijn. Ik kom nu wel in aanraking met de winterkleding van vorig jaar en in bepaalde truitjes zit een luchtje dat ik toen niet lekker vond. En nu ruik ik dat weer. En de misselijkheid? geen idee.
@happy: jee, wat moet je weer veel werken. Wanneer heb je weer vrij? Balen dat t net nu is, want je had al een zware week erop zitten.
@rimke: fijn dat de druppels werken, lieverd. En ik ben heel blij te horen dat je weer bij kunt slapen.
@linda: de chiropractor is van de nek en wervels. De osteopaat gebruikt ook zijn handen. google t even en de 1e site geeft meteen uitleg. Ik heb t gelezen en vind t moeilijk uit te leggen. Ik hoor wel regelmatig dat t bij baby's goed schijnt te werken.

Zo, ik ga me eens omkleden. Ik had pyamadag, hahaha. (had ik ook echt nodig.) en dan even naar de chiropractor.

Terug
Bovenaan