hehe,
sterretje last van misselijkheid ?? tja die hormomen kunnen nog lang in ons lichaam zitten, of er komt gewoon een griepje aan, ik hoop voor je van niet hoor. Wat betreft het verband van de hond. dat is zeker wel van dat plakspul, maar hij was compleet van zijn voet geschoven. dus heb alles los moeten halen en opnieuw verbonden. En daar betaal je dan voor. gelukkig geen consult. maar goed. zaterdag meer dan 100 euro. maandag 17 euro en gisteren inclusief kap 37 euro. pffff dure hobby hoor.
linda jij had een drukke dag, maar vond toch tijd om ons ff te bezoeken. joey heeft dus weer 2 nieuwe zalfjes. en het heet eczeem, ach of je nu wat bent opgeschoten merk je vanzelf. ontspan lekker straks met de reikie
happy druk druk met het werk... bijna hoest met de ongie, of beter gezecht blijft ie weg ? als ie weg blijft wanneer wil je testen. ?
rimke. still alive hahah. druppels uit duitsland voor de krampjes. fijn dat het helpt..we zien je wel weer verschijnen en ik lees ook elke dag op je site, dus we blijven aardig op de hoogte hoor haha
linda2 ??? al aan het bevallen ?? probeer anders elke dag ff een teken van leven tegeven. meldplicht hahah
nou vanmorgen uitslapen werd hem niet, lag net lekker ging lois alweer huilen. en toen ging de telefoon. volgende week soll. bij een autobedrijf.. leuk...misschien hoor ik vrijdag wel of ik ben aangenomen bij het administratiekantoor, maar kan altijd nog even gaan.
toen bleef lois vanmorgen maar huilen, heb ons snel aangekleed en alles in de wagen geflikkerd en ben naar me ouders gegaan. we gingen toch boodschappen doen. Hebben we oma uit bed gehaald hahah en toen wilde lois echt niet meer. snel een fles gegeven en toen was ze blij. ik en me moeder gingen boodschappen doen. we kwamen wat laat terug. zit me zusje met lois op schoot. Ik zeg die griet moet slapen, ja zegt me vader, ze wilde niet meer, ze heb maar even gelegen. oke vooruit slapen. ik zie dat dat kind moe is. ik stop haar in de wagen en ze heeft ff een halfuurtje gelegen, maar toen huilde ze weer. honger.....weer fles en daarna zijn we gaan wandelen, ff naar de winkels. nog wat leuke dingen gekocht. voor iedereen wat...en heb een difrax fles gekocht om te probere....de dodie ging steeds lekken en anders teveel lucht of te strak...steeds spugen....
Nou thuis gekomen wilde mevrouw nog steeds niet slapen, net na het eten om 6 uur weer huilen, weer honger...oke de difrax geprobeerd. ....binnen 10 minuten op. 200 cc. woh....nou hoop dat ze niet gaat spugen...alles zat er nog in,,,een boertje zonder wat terug te geven..alleen dus een beetje snel..daarna lekker naar bed en nu is ze eindelijk stil..rust..
althans als de katten hier niet lopen te grommen en blazen. Dylan is zo lief.heb hem net ff geborsteld, had een klit en gewoon zo lief en kroelen. Heeft de bak gevonden en ook de brokken. Alleen kunnen ze elkaar nog niet luchten. Dus veel gegrom en geblaas. ach ze vechten nog niet, dus das wel goed...
ga ff lekker tv kijken.
xx bambi