Klusbabes 31!

he meiden, vanacht heeft linda2 nog op hyves gepost, ze dacht weeen te hebben en kon niet slapen. elke 5 minuten harde buik en in de rug, maar ze vond ze niet pijnlijk genoeg voor weeen, maar goed iedereen heeft anders weeen.
Ze moest vanmorgen naar de gyn, maar we hebben niks meer vernomen,dus ik denk dat het zover is meiden...

dus linda2 waar je het ook als eerst lezen mag, zet hem op. Ik vind je een kanjer dat je een stuitbevalling aandurft en dat alles maar goed mag gaan.

xx bambi

Hey meiden,

Ik leef nog hoor.... pfff haast weer geen avond thuis geweest....

8 novemer is voor mij ook prima hoor, ik zie die beurs ook (nog) niet zo zitten, misschien een idee voor volgend jaar?
Bambi, regel jij het verder?

Volgende week naar de gyn natuurlijk.... wat denken jullie, gaan ze gelijk onderzoeken doen?
Toen ik belde voor een afspraak werd niet eens gevraagd waarom....
Ik ben er best wel mee bezig, omdat ik ook geen idee heb wat me te wachten staat,,,
Nou ja, volgende week om deze tijd weet ik gelukkig meer.

Slaap lekker meiden!

Liefs Phoebe

dames deze lijkt me leuk en gezellig en vooral lekker.
http://www.tantesbistro.nl/

heel belangrijk, is er mogenlijkheid om apart te gaan voor de bv mama's , de fles mama's kunnen dat aan tafel als de kleintje mee gaan.
Ik neem lois alleen mee, als de andere mama's dat ook doen/willen.

nou ben ik echt foetsie.

xx bambi

goeiemorgen meiden

happy; vandaag je nod en??????

phoebe; laat het allemaal over je heen komen bij de gyn, ik kreeg de eerste keer gewoon een gesprek over hoe en wat en een inwendige echo.

bieb; haha oefenen met je mannetje voor een gesprek en inderdaad de klant weet toch niet hoe of wat haha en je eitje is waarschijnlijk gesprongen nou ik ga duimen voor je meid

bambi: ik heb even op die site gekeken klinkt allemaal heerlijk ik ben voor,
en linda is begonnen waarschijnlijk ik zal zo nog effe op hyves kijken, ik vind het ook super knap hoor dat ze een stuitbevalling gaat proberen

zo de reiki was heerlijk en ik kon ook gelijk op bed daarna en ik heb heerlijk geslapen maar ik kan nog wel een paar uur hahahah
meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes iedereen een fijne dag en tot later

x
xxx linda

Goeiemorgen meiden,

Linda 2, succes meid....want waarschijnlijk is het dus zover ! Zet em op he X

Bambi, hoe gaat ie nu met de kat ? Idd een dure hobby zo he die hond........Je hebt het druk he met solliciteren !

Bieb, eitje gehad waarschijnlijk.......flink aan de klus haha. Je hebt gelijk hoor, die klanten weten toch niks haha.........

Linnie, reiki gehad en daarna heerlijk geslapen, das mooi he ! Ga je vanmiddag toch lekker nog ff uurtje plat !

Hier alles goed. Koppijn is weg gelukkig. Vandaag mn nod, afwachten maar weer he, zal el weer niet. Vandaag zou mn oom jarig geweest zijn...toch ff een rotdag, dus hopen op goed nieuws vandaag ! Heb vanacht ook van hem gedroomd, zo raar was net echt, heb je soms wel eens he. Vind dat altijd wel fijn, totdat je wakker wordt, dan is het weer zo n domper  Kort gezegd....ben blij als het morgen is ! Meiden, fijne dag allemaal....tot vanaaf

Liefs happy

Rimke, mis je wel hoor lieverd maar snap heel goed dat je er nu wat minder bent ! Kijk elke dag op de site, dus blijf ik toch op de hoogte ! Dikke kus voor jou en je meisje......en groetjes aan fons haha

Sterretje, vergat je net helemaal, maar je was niet helemaal lekker he meisje ! misschien een griepje te werken ? Hoop dat het wat beter met je gaat !

Bambi, ziet er erg gezellig uit hoor wat je hebt uitgezocht ! Ga het noteren in de agenda     8 nov ! Heb er nu al zin in !!!!!!!

Kussss happy

goedmorgen meiden,

oh happy vandaag je nod, spannend. omdat het de sterfdag van je oom is is het misschien des te mooier als je posie testje hebt, of waag je het gokje niet vandaag ?
werkse he. en zo druk ben ik nou ook weer niet met solliciteren hoor. deze week gaat er niks de deur uit heb niks leuks gezien, maar afgelopen weken wel zat, waaruit 3 sollicitatie gesprekken zijn gekomen, maandag 1 en 14 oktober pas, maar das back-up. Dat is bij een nieuw te openen makro in Dordrecht, die gaat eind nov. open en ook daar hebben ze administratieve krachten nodig. dus heb al;tijd wat achter de hand momenteel

phoebe niet te druk maken over de gyn he, lekker over je heen laten komen, de eerste keer zal wel een boel praten worden. nog even volhouden he.

linda fijn dat je zo heerlijk heb geslapen vanacht, lekker ontspannen na de reiki. Ik wilde ook wel terug, maar lois werd pas tegen half 8 wakker, ook lekker, maar eer zij weer op bed ligt is het tegen 9 uur, vind ik dan zonde van de dag...Ach heb ook geen zin in me huishouden. dus zit lekker op bed te laptoppen.

bieb je eitje waarschijnlijk gesprongen. nou je heb de klusdagen goed benut,maar kan er altijd wat meer dagen aan vast plakken hahah. spannend zon 1e gesprek, ben benieuwd hoe het gaat.

Nou hier gaat het goed. hoorde lois net ff ....nu weer stil.
Met dylan en de andere katten zal wel even duren. Gisteren viel ie bijna Rebel aan, maar het was meer herrie dan vechten ze raakte elkaar neit aan. Met mexx en dylan gaat het al beter, omdat mexx niet haar hem gromt, ziet ie geen bedreiging en kunnen op 10 cm al naast elkaar zitten. Maar zodra Diesel of Rebel hem ziet dan gaan ze grommen , terwijl dylan niks meer terug doet vandaag. Hij loopt lekker door het huis te stekkeren en kwam vanmorgen toen ik hem riep. Dus komt vast goed.

ga ff   de forums langs.

xx bambi

hey meiden, het was gisteren loos alarm. Had alleen geen tijd meer om op internet te komen. Was gisteravond om 23.00uur thuis en omdat ik een nacht over heb geslagen was ik doodmoe en blij dat ik in mijn bed lag. Helaas, volgende keer beter.
Zo, ga ff bijlezen

Terug
Bovenaan