goedmorgen meiden,
oh happy vandaag je nod, spannend. omdat het de sterfdag van je oom is is het misschien des te mooier als je posie testje hebt, of waag je het gokje niet vandaag ?
werkse he. en zo druk ben ik nou ook weer niet met solliciteren hoor. deze week gaat er niks de deur uit heb niks leuks gezien, maar afgelopen weken wel zat, waaruit 3 sollicitatie gesprekken zijn gekomen, maandag 1 en 14 oktober pas, maar das back-up. Dat is bij een nieuw te openen makro in Dordrecht, die gaat eind nov. open en ook daar hebben ze administratieve krachten nodig. dus heb al;tijd wat achter de hand momenteel
phoebe niet te druk maken over de gyn he, lekker over je heen laten komen, de eerste keer zal wel een boel praten worden. nog even volhouden he.
linda fijn dat je zo heerlijk heb geslapen vanacht, lekker ontspannen na de reiki. Ik wilde ook wel terug, maar lois werd pas tegen half 8 wakker, ook lekker, maar eer zij weer op bed ligt is het tegen 9 uur, vind ik dan zonde van de dag...Ach heb ook geen zin in me huishouden. dus zit lekker op bed te laptoppen.
bieb je eitje waarschijnlijk gesprongen. nou je heb de klusdagen goed benut,maar kan er altijd wat meer dagen aan vast plakken hahah. spannend zon 1e gesprek, ben benieuwd hoe het gaat.
Nou hier gaat het goed. hoorde lois net ff ....nu weer stil.
Met dylan en de andere katten zal wel even duren. Gisteren viel ie bijna Rebel aan, maar het was meer herrie dan vechten ze raakte elkaar neit aan. Met mexx en dylan gaat het al beter, omdat mexx niet haar hem gromt, ziet ie geen bedreiging en kunnen op 10 cm al naast elkaar zitten. Maar zodra Diesel of Rebel hem ziet dan gaan ze grommen , terwijl dylan niks meer terug doet vandaag. Hij loopt lekker door het huis te stekkeren en kwam vanmorgen toen ik hem riep. Dus komt vast goed.
ga ff de forums langs.
xx bambi