Klusbabes 31!

Happy, sterkte vandaag. Hoop dat vandaag toch  een positieve dag voor je wordt ondanks de  eigenlijke verjaardag  van je oom.
Linda, wat fijn dat die reiki weer zo lekker was. En wat vervelend van de exceem van Joey. Dat dat maar eens over mag gaan zeg.
Phoebe, sterkte volgende week bij de gyn.
Bambi, ziet er naar uit dat de kat zich wel thuis gaat voelen. Nog een paar dagen en ze kunnen niet meer zonder elkaar.
Bieb, spannend voor maandag als je je echt helemaal op je nieuwe functie kan storten en het eerste gesprek hebt.  Heb je al veel geoefend? Of valt dat wel mee.
Dat tante bistro ziet er goed uit. Weet nog niet of ik 8nov kan. Heb dan in ieder geval een verjaardag staan. Daar kan ik gewoon 's avonds naar toe, maar weet niet of ik dan wel de energie heb om het alletwee al aan te kunnen. Waar staat eigenlijk dat je ook kunt voeden? Heb ik daarover heen gelezen?

hey meiden

linda; dus het was loos alarm dat is flink balen zeg hopelijk   komt het nu wel snel het echte werk

bambi: haha nergens zin in en lois heeft het goed gedaan vannacht, en de katten zijn nog geen vriendjes, ahc dat zal toch   nog wel komen

happy; gelukkig voel je je weer beter en hoe is het nu?? en een rotdag vandaag de sterfdag van je oom, hopelijk brengt ie toch wat goeds met zich mee dat je zwanger mag zijn,

het was druk op het werk maar ik heb vandaag geen geduld om in de bank te liggen, joey ligt zowaar weer eens te slapen in de middag dat komt tegenwoordig niet zoveel meer voor hahaha

meiden ik ben er later nog wel eventjes

xxx linda

he linda2 ook ff hier, balen dat het loosalarm was. hoop tocvh dat het snel op gang komt hoor. En nee het staat nergens van het voeden, hahaha, ik moet vragen of het ergens daar kan hahah. Mijn zin was wat verkeerd.

happy sorry lees het net nog eens. niet de sterfdag van je oom maar zijn verjaardag. Nou dat zal helemaal een mooie dag zijn om posie te testen.

linda1 fijn dat joey ging slapen, had jij ook nog wat rust. En lois doet het elke nacht goed hoor hahaha., is niks nieuws voor me.

nou vandaag boodschappen gedaan en verder eigelijk niks. Ik zou vandaag wat horen van het administratie kantoor, maar heb nog niks gehoord. raar eigelijk want had wel posietief gevoel erover, maar goed, wacht wel af.

lois ligt weer lekker te slapen. die meid slaapt overal, zoetertje.

xx bambi

He he,

ik ging ff hyven en dacht laat ff een berichtje achter bij kruimels en pip hahaha, was ik bij kruimels niet de enige. linda en jacqy hahaha. Maar kruimels is al met verlof, mensen wat dat hard he.

Zat gisteren ook ze te bedenken. Ik heb echt zo veel respect voor de meiden die nog meoten wachten op een zw.schap. Echt de tijd dat ik zwanger probeerde te raken lijkt wel gisteren, maar we zijn inmiddels gewoon bijna 1.5 jaar verder. niet te geloven en bijna niet te beschrijven wat dat met je doet, om jullie meiden steeds die teleurstelling mee te moeten maken. Vind het zo rot voor jullie. Houd moed meiden. Ook voor jullie komt het goed. Zie je kom gewoon niet uit me woorden, terwijl het zoveel met me doet.
Dat jullie het zo goed kunnen handelen met al die mama's hier al.
Momenteel is linda2 de laatste zwangere die hier kletst momenteel.

de vaste dames zijn mama's en nog niet zwangere. Meiden ik hou van jullie allemaal en ga ff lekker grienen hahah.
nee ga ff koken, of niet want geloof dat lois ff een luiertje aan het vullen is.

xx bambi

bambi: ik kreeg gewoon tranen in me ogen van je peptalk dank je wel meid, heel erg lief, en we houden moed hoor want onze tijd komt ook nog vast en zeker, het duurt alleen even wat langer

happy: en is er al wat bekend bij je??????????????????????????????? en ik had het ook verkeerd gelezen van je oom sorry,

zo even bij me tante op visite geweest en nu zit ik even lekker op de voorstraat, ik hoofdpijn in me voorhoofd en boven op me kop, gaat wel weer over voordat ik een jongentje ben m aar ik heb de laatste tijd wel veel hoofdpijn, misschien een teken dat ik het even rustiger aan moet doen maar ja dan knaagt er toch weer iets van gekkigheid door me hoofd hahaha erg he wat ik ben

meiden me vriendin komt zo eten en morgenochtend dan lees ik alles weer bij
iedereen fijne avond en to morgen

xxx linda

Meiden, ben net binnen en moet ff gaan koken maar hier nog geen ongi en kwam er met mn vriendin achter dat ik gisteren mn nod had....we hadden verkeerd geteld. Dus of het is raak of mn cyclus is na al die maanden op hol......pffffff

Kussssss

Hey bambi dat dacht ik dus ook net gedaan en ...negatief ! Helaas......Wel heel erg bedankt voor je lieve peptalk meisje, zit er gewoon van te simpen ! Heb er toevallig van de week ook aan zitten denken dat wij tegelijk begonnen.......en moet je nu zien. Ach, het zal ooit wel goed komen...ga nu ff flink balen. ben nooit overtijd dus had toch weer hoop gekregen.....zucht. Je bent een schat XXX

Terug
Bovenaan