Klusbabes 31!

Anouska; wilde nog even reageren op je vraag. Beetje raar waarom je vriendin het niet zelf vertelde dat ze zwanger is? Maar wie is beter bevriend met jullie, de vriend of vriendin? Want als zij jouw vriendin is, dan had zij t moeten vertellen. Ik zou gewoon vragen aan haar, anders met een omweg ofzo.

Zo, ga nu stoppen. Ben misselijk van de chippies, heb de meeste fotos van cd's op computer bij elkaar gezet, dan kan ik straks de fotos uitzoeken die ik in boek wil. ben alleen 1 cd kwijt, maar die fotos had ik al op Hyves gezet, dus maar weer kopieeren naar de computer. beter alles in 1 bestand, dan 10 bestanden open hebben staan

Dames, tot later!!

ben trouwens wel erg benieuwd hoe het met Rimke is....

Godver, tik heel bericht, bericht weg.
FF kort nu dan.
Schiet nog niet erg op, nog steeds elke 4-5 min. een erg stevige wee, maar ze duren te kort.............moet naar de minuut maar zit nog maar op 45 seconden........
Dit gaat nog dagen duren.........
Nog tips?? Bad al geprobeerd, was vreselijk, heb ook al stofgezogen, hielp ook niet.
Lig gewoon het liefst op mijn linkerzij............

Lekker hoor die zonnebank, ook nog maar ff geklust ! Nu doe ik   niks meer whahaha. Bambi, lois heeft gelijk hooor, het is er prima weer voor hihi. Bieb, heb vanmiddag ook een zak chips op, ben blij dat ik zag dat jij ook aardig aan de gang was. Je bent toch nog ardig bezig geweest he vandaag.........Rimke, och meisje, wil nog niet vlotten dus ! Was zoooooo blij dat ik je hier helemaal niet meer zag vanmiddag ( klinkt niet zo vriendelijk maar, je snapt me wel he ) laten we hopen dat het straks opeens heeeeeeeeel snel gaat lieverd. Kop op he, het begin is er !!! Denk aan je X

Liefs happy

He meiden!

Even snel,

Rimke, gelukkig is het in iedergeval begonnen. Het wil alleen nog niet vlotten dus... hm... ik hoop dat het straks wat sneller gaat, en dat jullie meisje er snel is! Ik duim op een hele goede bevalling meis!!

Linda, las dat je geen bloedverlies meer hebt. Morgen toch maar even bellen naar vk. Ik duim voor je hoor!

Anouska, gefelciteerd met het behalen van je bijzondere verrichtingen.
Over de gyn. Ik heb geen baarmoederfoto's gehad. Hoeft waarschijnlijk ook niet. Eind september moet mijn mannetje nog een keer zijn deel inleveren, en daarna horen we wanneer we starten met iui. Heb wel begrepen, dat dat vrij rap zal gaan. Verwacht dus binnen nu en 2-3 maanden wel te starten!
En jullie?

Meiden, ga er weer vandoor!

x Jacqy

Nou, verloskundige is net even geweest. Heb 2 lullige cm ontsluiting na 14 uur weeen.
Das niet veel. En ik huilde niet eens bij dat nieuws. Had al zo'n vaag vermoeden.
Dus, vanavond komt ze nog een keertje kijken, en dan als ik 3-4 cm ontsluiting heb, gaat ze de vliezen breken. Zoniet, kijken we het vannacht nog aan, dus geen slaap vannacht, en dan morgenochtend een nieuwe plan de campagne.
Zal het ziekenhuis worden dus...........eerst morgen een nachtje slapen en dan dinsdag inleiden..........maar misschien gaat het vannacht wel inenen doorzetten........misschien nog een keertje sex....................moet er niet aan denken. Die weeen doen echt pijn.........

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 22 septmerber 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje

September:

1)bezigbijtje ronde ?(tel kwijt). 1ste kindje
2)
3)
4)
5)Jacqy, ronde 15, 1e kindje
6) Phoebe ronde 16 1ste kindje
7)
8)
9)
10)
11)
12) Mamoetje 1ste afspraak gyn. 09.00
13) anoeska 12e ronde 1e kindje ( en ik ben jarig!!!)
Bieb 12e ronde, 1e kindje
14) Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid
15)
16)
17) Mamoetje ronde 9, 1ste kindje  (34 dgn cyclus)  
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

ooh rimke das echt kut gewoon. ik ken het. bij wilden die weeen ook niet vlotten, ik had dan de mazzel in het zh te zijn en dan alle hulp te krijgen.
kanje ze nog opvangen ? zo niet gelijk aan de bel trekken he. want juist door te ontspannen krijg je ontsluiting.......zegt de vrouw die haar weeen niet kon opvangen hahah....ik hoop dat je die paar cm erbij krijgt en dat ze de vliezen breekt, dan schijnt het sneller te gaan....en geloof me of niet...het kan ineens heel hard gaan....je zit vast niet op een weeenstorm te wachten...maar dan kan je zomaar binnen 5 minuten voledig open zijn...hoop dat je vanacht je meisje mag vasthouden, presies zoals je wilde in de nacht.....nogmaals succes schat.
xxxx bambi

nou heb me pyama toch maar ingeruild voor wat kleding hahah. ...we gaan zo ff koffie drinken bij me ouders..len moet ff wat met me vader doen op de pc...en me moeder gaat al gillen als ze lois een dagje niet ziet....ik denk dan, ik woon 50 meter verderop, dankan je toch zelfs langskomen.....maar nee , daar doet ze niet aan.

Terug
Bovenaan