Ola lieverds,
Nou de ergste dip is weg ! Zit lekker naar popstars te kijken en ga zo bijtijds mn mandje in !Had echt geen zin om weg te gaan...heerlijk ff rust...
Linda2, balen meid, vals alarm, heb de hele dag aan je lopen denken ! Hou ons op de hoogte he....
Linnie, ook wat hoofdpijn he meisje. Misschien inderdaad een teken dat je iets rusitgr aan moet doen ! Kan ik makkelijk zeggen natuurlijk, ik ben zelf ook altijd zo druk hahaha. Maar, herkin dit dan ook wel hoor. Als ik heel druk ben dan heb ik ook meer last...rustig aan dus he lieverd !
Rimke, bedankt voor je sms meis, vond ik zoooo lief !
Bambi, tja de gyn, ik weet het niet. Het staat me nog steeds tegen ! Dus wacht nog ff.........en ja ben het met je eens het is allemaal kut kut kut whahaha.
Sterretje, ach, je meisje ziek en nu jij ook .Laat je maar lekker verwennen door je mannetje en rustig aan, goed uitzieken......Die droom, was echt heel bijzonder joh. Hij zei dat het goed ging met hem maar, dat hij het er moeilijk mee had dat wij het nog zo moeilijk hadden.......na zo n droom mis ik hem dan nog meer joh !
Meiden, nog steeds geen ongi, ook geen teken daarvan dus ik wacht maar af he, kan niet veel anders doen he haha. Slaap lekker allemaal en tot morgen !
Knuffff happy