Klusbabes 31!

shit happy, das weer enorm balen. had zulke goede hoop, omdat je deze maand juist geen klachten had.
Ben je er echt nog niet aan toe om naar een gyn te gaan ?
Of doe je misschien wat verkeerd ? lijkt me sterk, maar ik neem aan dat je al je kansen benut in de maand, sommige vrijen namelijk alleen rond de vruchtbare dagen, die ook maar van een berekening komen. we weten nooit zeker wat ons lichaam nu doet. Heb je wel ovutesten gebruikt, ja toch.
Bleggg meid ik weet het ook niet, zeg ook maar wat, maar vind het zo kut , kut, kut.

Hallo meiden,
En ja hoor ik ben idd ziek aan t worden. De kleine sinds gisteravond en ik sinds vandaag. Keelpijn zeg ik je, praten doet gewoon pijn en ik wil de hele tijd drinken.

@happy: toch blijf ik hoop houden.
Heb je ooit proberen te onthouden wat je oom zei in je droom? Ik geloof echt dat ze ons dan nog iets willen zeggen.
@bambi: mooi gezegd. Ik moet zeggen dat ik t ook knap vind van jullie dat jullie ondanks alles blijven lezen, reageren en posi blijven. Jullie zijn kanjerds.
@linda: weer hoofdpijn meissie, lekker even op de bank liggen. Ik hoop dat een beetje slaap je goed doet.

sorry, ik weet t even niet meer. Ik begin mijn hoofd ook een beetje te voelen, volgens mij wordt dit een griepje.

@phoebe: ik heb geen idee hoe dat gaat. Maar ik denk dat t eerst een gesprek zal zijn. Ik zou zeggen: "geen zorgen voor de dag van morgen". Anders maak je je dadelijk druk om iets wat misschien heel erg meevalt. In ieder geval succes!!!
@linda2: vals alarm dus. Maar misschien oefenweeen. Dan kan t niet lang meer duren.

Ola lieverds,

Nou de ergste dip is weg ! Zit lekker naar popstars te kijken en ga zo bijtijds mn mandje in   !Had echt geen zin om weg te gaan...heerlijk ff rust...

Linda2, balen meid, vals alarm, heb de hele dag aan je lopen denken ! Hou ons op de hoogte he....

Linnie, ook wat hoofdpijn he meisje. Misschien inderdaad een teken dat je iets rusitgr aan moet doen ! Kan ik makkelijk zeggen natuurlijk, ik ben zelf ook altijd zo druk hahaha. Maar, herkin dit dan ook wel hoor. Als ik heel druk ben dan heb ik ook meer last...rustig aan dus he lieverd  !

Rimke, bedankt voor je sms meis, vond ik zoooo lief !

Bambi, tja de gyn, ik weet het niet. Het staat me nog steeds tegen  ! Dus wacht nog ff.........en ja ben het met je eens het is allemaal kut kut kut whahaha.

Sterretje, ach, je meisje ziek en nu jij ook .Laat je maar lekker verwennen door je mannetje en rustig aan, goed uitzieken......Die droom, was echt heel bijzonder joh. Hij zei dat het goed ging met hem maar, dat hij het er moeilijk mee had dat wij het nog zo moeilijk hadden.......na zo n droom mis ik hem dan nog meer joh !

Meiden, nog steeds geen ongi, ook geen teken daarvan dus ik wacht maar af he, kan niet veel anders doen he haha. Slaap lekker allemaal en tot morgen !

Knuffff happy

goeiemorgen meiden

happy: ik las dat je had getest en negatief, nou we houden het er maar op dat je even te vroeg hebt getest, hoe gaat het nu???? zijn er al tekenen???? ikhoop van niet

sterretje; o jee meid ga je ziek worden en de kleine is al ziek, doe maar rustig aan het heerst heel erg mijn man is ook al niet lekker

zometeen even snel boodshcappen doen en dan om half 11 weer peuterzwemmen met joey
en vanavond naar een toneelstuk van de plaatselijk toneel groep dat is 1x in een jaar en dat is altijd erg leuk , en morgen gaat me pa een week op vakantie naar lourdus toe

ik ben er later weer even meiden

xxxxx linda

Goeiemorgen   allemaal.....

Nou, nog steeds niks....ik wacht gewoon heeeeeeel rustig af hihi. Heb er zelf eigenlijk geen vertrouwen meer in maar goed.......

Linnie, joey gaat weer lekker zwemmen ! En vanavond ga je weg, gezellig toch.........veel plezier meis en je vader op vakantie, zal wel vreemd voor je zijn he ? Je mannetje ook al niet lekker, het heersts he, je hoort niet anders........

Sterretje, hoe is meisje ? Voel je je wat beter of heeft het echt doorgezet ?

Ga douchen, spiek zo nog ff hier
Liefs happy

Terug
Bovenaan