Ha meisjes!
Heb even mijn handen vrij dus even snel dan maar!
Lin: toch nog even door met clomid dus........goede keuze denk ik, en dan door met spuiten, heftig hoor!
Bambi: nog een poesje erbij......drukte van belang bij jullie!
Sterretje: wordt je ziek meis, de R is weer in de maand he..........takke zooi!
Hoewel dit wel mooie najaarsdagen zijn, lekker veel naar buiten als het lukt, is goed voor je.......frisse lucht! En hoe gaat het nu op je werk??
Jacq: rust weer wat terug? Neem je tijd hoor, dit soort dingen moeten er echt uit, niet verdringen!!
Happy: kus meis, ik duim voor je!!!
bieb: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Hoera! Fijn hoor! En hoest met je eitje???
Linda2: hou vol meis, dat wachten is zwaar verrot, ik weet het, ik denk aan je!!
Nou, hier is het nog wel veel huilen, maar ik heb het idee dat de krampjes een stuk minder zijn, ze wil nu gewoon bij ons zijn............is ook weer zo'n fase. Ik geef er vaak even aan toe, en dan moet ze toch echt naar haar eigen bedje........streng hoor! Hahaha, ik heb gelezen dat je baby's tot 6 maanden niet kan verwennen, maar ik vind ook dat ze er niet aan moet wennen dat als ze begint met huilen, dat wij dan meteen naast haar bedje staan.........maar ik wil haar ook troosten, dus na een periode van een aantal keer 10 minuten ga ik haar ook wel troosten, dat vind ik ook belangrijk, een gevoel van geborgenheid geven...........ach jullie begrijpen het wel.......
Vandaag komt een vriendin op bezoek, die gaat naar haar schoonzusje hier in Arnhem, en Velp is maar 1 km verder, dus die komt vanuit Alkmaar even kijken.
En dan komt mijn zus vanmiddag..........Fons is naar Scheveningen, die staat op een evenement en gaat daar bungeejumpen begeleiden, dus dat is wel leuk voor hem, zeker omdat het zulk mooi weer is!
Vanaf maandag gaat hij weer vliegen, maar maar 3 weken want dat heeft hij alweer vakantie...........whahahaha!!!
Meiden, geniet van jullie dag, ik ben er dus even wat minder maar denk wel aan jullie hoor!!!
Kus!!!