Klusbabes 31!

Ha meisjes!
Heb even mijn handen vrij dus even snel dan maar!

Lin: toch   nog even door met clomid dus........goede keuze denk ik, en dan door met spuiten, heftig hoor!

Bambi: nog een poesje erbij......drukte van belang bij jullie!

Sterretje: wordt je ziek meis, de R is weer in de maand he..........takke zooi!
Hoewel dit wel mooie najaarsdagen zijn, lekker veel naar buiten als het lukt, is goed voor je.......frisse lucht! En hoe gaat het nu op je werk??

Jacq: rust weer wat terug? Neem je tijd hoor, dit soort dingen moeten er echt uit, niet verdringen!!

Happy: kus meis, ik duim voor je!!!

bieb: gefeliciteerd met je nieuwe functie! Hoera! Fijn hoor! En hoest met je eitje???

Linda2: hou vol meis, dat wachten is zwaar verrot, ik weet het, ik denk aan je!!

Nou, hier is het nog wel veel huilen, maar ik heb het idee dat de krampjes een stuk minder zijn, ze wil nu gewoon bij ons zijn............is ook weer zo'n fase. Ik geef er vaak even aan toe, en dan moet ze toch echt naar haar eigen bedje........streng hoor! Hahaha, ik heb gelezen dat je baby's tot 6 maanden niet kan verwennen, maar ik vind ook dat ze er niet aan moet wennen dat als ze begint met huilen, dat wij dan meteen naast haar bedje staan.........maar ik wil haar ook troosten, dus na een periode van een aantal keer 10 minuten ga ik haar ook wel troosten, dat vind ik ook belangrijk, een gevoel van geborgenheid geven...........ach jullie begrijpen het wel.......
Vandaag komt een vriendin op bezoek, die gaat naar haar schoonzusje hier in Arnhem, en Velp is maar 1 km verder, dus die komt vanuit Alkmaar even kijken.
En dan komt mijn zus vanmiddag..........Fons is naar Scheveningen, die staat op een evenement en gaat daar bungeejumpen begeleiden, dus dat is wel leuk voor hem, zeker omdat het zulk mooi weer is!
Vanaf maandag gaat hij weer vliegen, maar maar 3 weken want dat heeft hij alweer vakantie...........whahahaha!!!

Meiden, geniet van jullie dag, ik ben er dus even wat minder maar denk wel aan jullie hoor!!!

Kus!!!

Rimke; ach, af en toe die kleine verwennen moet kunnen, en zolang ze geen 6 mnd zijn (zoals je zegt) kan het geen kwaad haha

Happy; ik leef zo met je mee!!! Hoop echt dat je gewoon nog te weinig hormonen hebt. Wanneer ga je weer testen?

Bambi; wat een lieve peptalk. Het is ook elke maand moeilijk, maar we zijn nu zo een hecht groepje, ik gun t de mama's en de zwangeren gewoon dubbel en dwars. En de niet zwangeren komen ook nog wel een keertje aan de beurt.
Nu niet heel veel tijd, ga  vanavond even kijken via de link

Phoebe; Bij mijn 1e afspraak bij de gyn werd er gelijk controles uitgevoerd, inwendig onderzoek, bloed af nemen. mannetje was mee, maar die moest daarna pas zijn zaadjes inleveren,. er moest na de afspraak max. 6 weken tussenzitten.

Sterretje; hoe gaat t nu met je?? hoop dat je niet al te ziek wordt

weet t niet meer. Ga zo douchen en dan met mannetje de stad in. Jaja, hij is eindelijk weer eens thuis

De klusjesdagen zijn ook voorbij,.    ovulatietest eergisteren en  gisteren was streepje al minder roze, maar natuurlijk nog wel even geklust haha. En nu maar weer afwachten. heb toch weer goede hoop....

dames tot vanavond!!!

Hallo meiden,
Het heeft flink doorgezet en ik heb nu officieel de griep. Ik heb overal pijn en mijn hoofd voelt alsof er watten in zitten en ik heb hoofdpijn. En papa begon net te niezen, maar ik hoop t niet.

@happy: ze zeggen dat de overledenen niet liegen. En toch wel frapant dat hij dat zegt. En het stomme van zo'n droom is dat het lijkt alsof ze er echt waren en nog leefden. Ik snap dat je hem mist, maar sla zijn advies niet in de wind. Het gaat goed met hem en jullie zullen elkaar ooit weer ontmoeten.
@linda: je man is ook al niet lekker, waar heeft hij last van? Alvast veel plezier vanavond, meid. En je vader gaat alweer op vakantie, lekker.
@rimke: gelukkig hoeft fons maar 3 weken te werken voordat zijn vakantie begint. En heerlijk dat de kleine minder krampen heeft. En met dat huilen, ja je hebt gelijk. Ik voelde t zelfde.

Hey meiden,
ten eerste: dank jullie wel voor jullie lieve woorden.
Sterretje, even goed uitzieken kan geen kwaad. Even goed wat tijd voor jezelf nemen. Heel veel beterschap en hoop dat het hierbij mag blijven.
Happy, ik heb nog goede hoop dat het te vroeg was om te testen, ook al omdat je niet met ochtendurine hebt getest. Maar het blijft gewoon vervelend. Al dat afwachten ook.
Bieb, flink gebruik gemaakt van de klustijd, heel goed. Hopen dat het nu eindelijk raak is. Was zoiezo de laatste keer met spoelen he?
Linda, ben je alweer een beetje opgeknapt? Minder moe en geen hoofdpijn meer?
Rimke, balen dat Maudy af en toe blijft huilen. En je hebt gelijk, je kan een baby volgens mij al wel laten wennen. Maar als je het niet meer uit houdt er gewoon naartoe gaan en een lekkere knuffel geven.
Bambi, hebben ze nog niet gebeld? Misschien maandagmiddag zelf even bellen dan? Laat je ook zien dat je zelf geinteresseerd bent.

Nou, mijn uitgerekende datum is vandaag. Maar ben toch echt bang dat het kindje vandaag niet meer zal komen. Voel wel van alles in mijn buik, dus misschien is ie zich aan het voorbereiden... Dalijk eens kijken hoe lang de rest allemaal 'over tijd' was, weet ik waar ik rekening mee kan houden.

Nou, alles zit erbij, dus echt een gemiddelde kan ik er niet van maken.
5dgn, 3dgn, -3dgn, -12dgn, 9dgn. Te weinig statistiek .
Ach ja... ik kan niet meer dan alleen maar afwachten. Dus dat zal ik dan ook maar doen.
Ga ff naar de buren toe. Die zijn kinderkamertje op orde aan het maken.

Terug
Bovenaan