Klusbabes 31!

hey meiden

sterretje; dus toch goed ziek nu, wel evenuitzieken anders blijf je je beroerd voelen, hopelijk kan je vanmdidag nog even je bed induiken
tom heeft ook heel erge pijn in zijn keel en kop

rimke; het liijkt iets minder te worden die krampjes, nou hopelijk gaat het heel snel over, en je kan babys inderdaad tot 6 maanden niet "verwennen" ik zou wel proberen 10 min te laten huilen en dan heen gaan,
en fons gaat vanaf een maandag weer vliegen maar niet lang want dan alweer vakantie hahah mooi leven hahahaah nee lekker hoor

bieb; de klusdagen zijn weer om, nou meid ik ga voor je duimen

happy; nog geen rd's nou meid mijn duimen draaie, ik hoop het zo verschrikkelijk voor je

nou het zwemmen was weer leuk, hij durfde iets mee onderwater, en er is een nieuwe glijbaan geplaats en daar mochten we vanaf maar die was heel hoog, en we stonden bovenaan toen besloot meneer dat hij het eng vond en weer naar beneden wilde, nou daar sta je dan een rij op de trap en ik met hem op me arm weer naar beneden toe, ach ja,
zometeen naar me pa toe even zijn koffer inpakken en dan komt ie vanavond nog eventjes oppassen en dan vannacht gaat ie weg
meiden ik ben er vandoor ik ben er misschien eind van de middag nog eventjes

xxx linda

linda; vandaag de datum, haha je denkt niet dat het wat gaat worden vandaa, maar je weet het natuurlijk niet het komt op als poepen zeggen ze altijd haha
succes meid

xxx linda

Hallo iedereen!

Durf me bijna niet meer te vertonen hier maar ik kreeg krabbels en berichtjes op hyves dus ik meld me toch maar even!

De reden dat ik hier niet ben de laatste tijd weet ik eigenlijk niet. Het lijkt voor jullie misschien een beetje stank voor dank (hier veel komen tijdens het zwanger worden en nu ik zwanger ben me niet meer laten zien) maar dat is helemaal niet mijn bedoeling hoor. Ben sinds ik zwanger ben een stuk slechter in dat soort dingen. Vergeet mensen terug te bellen, sms'en of te mailen...ik ben er gewoon niet mee bezig ofzo. Maar goed zonder 1000 miljoen excuses te noemen: ik ben er even!

Ik moet wel zeggen dat ik wel meelees hoor! Alle mooie dingen zoals de trouwerij van Bieb (WOW!) en de geboorte van Maudy (wat een schatje!) maar ook de miskraam van Linda (waarom nou jij weer, gun het je zo!) en happy (dikke knuffel).

Met mij gaat het allemaal erg goed. Ben nu 22 weken en sinds week 16 voel ik me super! Word al mooi rond, de 20-weken echo zag er helemaal goed uit en we weten wat het gaat worden! Kortom, ik geniet volop van alles!

Ga proberen om de komende tijd weer wat vaker te reageren want eigenlijk is het hier superleuk! Het is inderdaad wel weer lastig om "er in te komen" maar ik ga een poging doen hoor, vind het leuk hier!

Lfs Pip

Ha Pip, hartstikke leuk dat je er weer bent! Schaam je, foei haha. Gelukkig gaat t hartstikke goed met je. En nu weer vaker komen hoor! Ben je ook van plan om 8-11 mee te gaan???

Bambi; hmm zag er lekker uit die hapjes bij die Bistro, maar er staat open vanaf 5 uur???

Zo, ga nu even de jonge hondjes van zwager bekijken, echt scheetjes. 2 boxer teefjes van nu denk ik 9 weken

He meiden,

Kom even snel langs, heb het nogal druk!

Pip, gezellig dat je weer komt buurten! En wat gaat het hard zeg!

Bambi, bedankt voor je lieve woorden!! Goed gesproken!

Rimke, nog veel huilen lees ik....

Happy, neg. getest. Kut he. Hoop voor je dat het over een paar dagen wel pos. is.

Linda2, nog niet bevallen.. afwachten maar he!

Sterretje, de griep! balen

ehm.. dit wist ik zonder lezen, alleen scrollen! haha

Bieb,hoe gaat het met je nieuwe functie??

Hier alles goed. Vrijdag nod. spannend weer. Heb het erg druk, allemaal verjaardagen en had vandaag weer bijeenkomt van die wandeling die ik vorig jaar heb gedaan. Dit jaar ben ik crew member.
Mijn opa (die in december is overleden) is vandaag jarig. Wel gek idee. gister mijn oma. Waren even gezellig bij haar.

Kom snel weer lang kletsen hoor!

Phoebe, volgende week gyn spannend hoor. Bij mij werden er direct onderzoeken gedaan. uitstruikjes en echo e.d. En heel veel vragen. Snap dat je het spannend vind hoor!!

Liefs Jacqy

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Phoebe ronde 17 1ste kindje
2)
3)Jacqy ronde 16 1ste kindje
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn
28)
29)
30)
31)
?? Linda ronde erg veel. 2de kindje  ronde 8 met clomid

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam

sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

he meiden,

Linda2 vandaag de dag, maar hellaas denk je niet dat het gebeuren gaat, ach van statistieken kan je nooit op aan hahahah. maar ben benieuwd hoe lang nog hoor. Heb je afgelopen nachten nog een beetje geslapen. Dacht er indd aan maandag te bellen als ik nog niks heb gehoord.

linda1, joey vond het zwemmen weer leuk, das fijn . En vanavond naar een toneelstuk. Heb gelezen dat er een soap komt over volendam. met bekende en (nog) onbekende nederlanders. Moeten we gaan kijken ? dan weten we hoe het leven in volendam gaat hahaha.

rimke, fijn dat maudy minder last heeft van der krampjes, voor haar en voor jullie zo fijn. Maandag moet fons weer vliegen dus, nou ben benieuw hoe jij en maudy het samen gaan hebben, komt vast goed he.
Mag ik vragen hoe jij dat doet met voeden. Ik las op de site dat ze al   6 uur doorsliep, maar verkeerde tijden. Maak jij haar dan niet wakker ? voor de laatste voeding ? of overdag ook niet. Sommige baby's slapen zoveel overdag, ja dan gaan ze vanzelf spoken snachts. Ach ze moet vast der ritme nog vinden he, dat kan wel weken duren, hoop voor jou dat ze ook lekker met 5 a 6 wk der ritme heeft en lekker de nacht door slaapt.

happy nog geen rd, houden zo he. Meid ik duim gewoon verder. het moet toch een keer raak zijn he.

Sterretje, he gatsie ziek geworden , balen, en je meisje ook, zielig hoor. Nou laat je lekker verwennen door je man, daar is het weekend voor hoor. en lekker uitzieken, ook na het weekend als het moet.

bieb de klusdagen over. jammer hoor hahaha. maar goed dan begint het wachten weer he. dat zijn de vervelendste dingen.

mamoetje ?? hoe gaat het. Jullie huis stond toch te koop ? gaan jullie verhuizen ?

jacqy hoe voel je ? weet je al wat je gaat doen met je werk ?

anoeska hoe is het met jullie en het huis. ??

nou vandaag lekker uitgeslapen. Had met me man afgesproken dat ik de 1e fles deed en dan als ik terug naar bed zou gaan dat hij eruit ging. Maar om 8 uur werden we wakker en lois sliep nog. Ik zei , ik slaap lekker verder en me man ging eruit. om half 9 kwam lois pas, zo das lekker uitslapen. Ik kwam er iets na 10 uur uit. lekker rustig an gedaan. Vanmiddag gingen we naar de stad, had nog een bon van de prenatal, mamamazzeldagen en moest het een en ander hebben. Mensen lief was er iets te doen daar in de stad, ik viel bijna over de hoofden. druk druk....we hebben gehaald wat we moesten hebben en zijn snel weer gegaan, het duurde een uur voordat we uit het centrum waren, ga zo eens opzoeken wat er nu eigelijk te doen was.
Heb dus leuke dingen gescoord. Nog een difrax fles, die werken echt super, ze spuugt nouwelijk, vanmiddag toen we terug kwamen weer een dodie gedaan, maar weer spugen.
Verder een slaapzak, heb er 1, maar die is nog veel te groot, een meter, nu 70 gekocht, voor als het kouder word.
verder een pyama van nijntje, voor straks hoor, 68 past ze nog niet.
2 zwembroeken, 1 voor nu/binnekort 62/68 en een 74, maar die was zo goedkoop dat ik hem er bij nam. Verder me mamabox meegenomen, ook niks bijzonders, en dat was het wel. Me man 2 nieuwe spijkerbroeken bij coolcat. we waren met 10 min, geslaagd daar hahah. Nog even hondevoer bij de intratuin en toen weer naar huis.
Lois ligt nu lekker op bed, tot half 8 hoop ik. Dan gaat ze weer eens in de tub, voor ze er niet meer in past hahah. en dus maar 4 flessen vandaag. Komt omdat ze zo laat wakker was. ach is maar net hoe het uitkomt.

vanavond lekker een avondbuis hangen, of we kijken een film, neem ik alles wat er komt op, houd me man niet van, of ik kijk wel die programma's en me man zit boven achter zijn pc. we zien wel.
heb buikpijn, denk honger, maar word denk ik frietboer.

xx bambi

he pip, daar was je weer, wat leuk. We verwijten niemand wat hoor. Is heus geen stank voor dank indd. We vonden het alleen jammer, en het is zeker leuk, dus hoop dat je weer vaker komt buurten. En er zijn meer meiden die het soms niet bijhouden, dus gewoon inspringen. huppa.

bieb, leuk hondjes kijken, have fun. En heb dat helemaal niet gezien vanaf 5 uur, das toch raar, een high tea is rond 4 uur toch. dacht ik. of wat dan ook, smiddags naar mijn idee. komt goed we vinden vast wel iets.

jacqy, druk druk zo te lezen. Blijve indd rare dagen als mensen er niet meer zijn, je bent zo gewend elk jaar die verjaardag te vieren. Zo te lezen voel je wel wat beter. Nog een week tot nod. spannend.

Gaat hier trouwens goed met de katten beesten. Steeds minder grommen enzo. Die schat ligt nu lekker voor pampes op bed hier en me man ook, naast me. stelletje luilakken. Dylan is ook lief voor lois, is de eenige kat die eigelijk komt kijken en een koppie geeft haahah.
Het lijkt veel he 4 katten en een hond, maar merk van die katten niet zoveel hoor. En ben gelukkig een mens die niet van rotzooi houd, dus zal je bij mij geen smerig vies huis aantrefen. en denk niet dat 1 kat meer nou extra zooi brengt. Het is dat me man zo graag een hond wilde, zucht,, das echt een haarbal, maar gelukkig wel lief.

xx bambi

Terug
Bovenaan