Klusbabes 31!

@linda: je man heeft keelpijn, ja daar begon het bij mij mee. Ik heb nu net een paracetamol achter mijn kiezen, dus dan voel ik me heel even beter.
En joey went al aan t kopje onder gaan. Dat zal ook steeds beter gaan. En jullie moetsen terug de trapjes af, hihi. Ook dat komt goed.
@bambï: die ene kat zal idd. geen verschil uitmaken. Wat betreft t uitzieken: als ik na t weekend niet beter ben blijf ik idd ook thuis. ik kan t me nu met die kleine niet permitteren om te snel te gaan werken.
@pip: weer back in the house. Wat ben je voor een tuthola, wel lezen niet reageren.  En zie je kruimels nog regelmatig?
@jacqy: Is het alweer een jaar geleden bijna? Wat gaat de tijd snel. En t is voor jou dus ook weer een emotionele tijd, denk ik zo. Sterkte!

@bieb: zijn het de hondjes van je zwager die laatst dat ongeluk had? Hoe is het trouwens met hem?
@linda2: Ik was trouwens 6 dagen overtijd niet 5. Mijn vk zei dat 5 dagen overtijd het gemiddelde was bij de 1e.
Voel je je verder goed? Ik zou anders dingen doen die je voorlopig niet kunt doen, bijv. even naar de bioscoop of zo.

Volgens mij begint mijn paracetamol uit te werken, ik voel me plots weer zo beroerd. En ik heb een honger, niet normaal meer. Even wat eten zoeken. We eten nl. wat laat vanavond.

Meiden, ff heeeeeeel kort want heb visite ! Nog steeds geen rd s pfffffff. Niks lijkt er ook op.........misschien anders maandag weer testen. Heb vluchtig alles gelezen maar, heb dus geen tijd om te reageren, maak voor 1 iemand een uitzondering.......Pipje, daar was je weer lieverd. Wat gaat het allemaal hard zeg........moet me wel 1 ding van het hart. Wat ben jij een muts zeg  wel meelezen maar, niet reageren !!!! Helemaal gek geworden zeg hahaha. Hoop echt dat je vanaf nu weer gezellie komt kletsen want heb je ecth gemist meisje !

Meiden, fijne avond en tot morgen
Kus happy

oh happy echt spannend meid. veel plezier met je viste vanaaf.

sterretje lekker vroeg onder de wol he. desnoods met een berg molletjes.

bleg heb buikpijn. heel de middag al, gaat maar niet weg, wilde nog wel een gezellig avondje met me mannetje, in bed, wel te verstaan hahah, hoop dat het afzakt. of ik word ook ziek. buikgriepje ofzo. smorgens heb ik keelpijn, maar zakt weer weg in de loop van de morgen. mmhhh morgen een lekker lui dagje thuis, beetje schoonmaken en meer niet.
waren trouwens in de stad iets van de botenfestival ofzoiets.vandaar de mega drukte.

zit wie ben ik te kijken, man moest ff roken.

xx bambi

goeiemorgen meiden

pip: ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat en jullie weten al wat het is, haha en wel meelezen en niet reageren haha, ik hoop dat we snel weer wat van je horen

bambi: buikpijn onee niet ziek worden hoor meid, en hebben jullie evengoed nog een fijne avond gehad gisteren? en jullie zijn goed geslaagd met het winkelen zeg en de katten doen het al beter met elkaar, nou gelukkig maar

happy: was het gezellig met de visite? en nog geen rd's ooooo wat spannend weer hoor

jacqy: crewmember met de wandelclub als ik het goed heb gelezen, en jijook bijna je nod, dat wordt ook weer spannend

sterretje; hoe voel je je? ben je alweer wat opgeknapt?

er komt inderdaad een soap over volendam, maar of ik ga kijken dat weet ik niet, als het goed is wordt het in januari uitgezonden, volendam staat tegenwoordig alleen maar in de picture, ik vind het allemaal overdreven maar goed wie ben ik

het toneelstuk was wel leuk gisteravond beter dan het vorige jaar, straks gaan we met me vriendin en haar nichtje en wij naar een ballenbak in hoorn , altijd leuk voor de koters

ik ben er misschien vanmiddag nog eventjes

xxx linda

Goeiemorgen dames,

Ga zo alweer wieberen, eerst ff naar het nieuwe huis van mn tante en dan voetbal kijken in de kroeg ! Nog geen rd s........

Sterretje, ben je al een beetje opgeknapt meis ? En die kleine?

Bambi, ook ziek aan het worden, bleh...hoe voel je je nu ?

Linnie, hoorde idd van die soap van volendam.....tja het is nu wel heeeeel veel volendam he ! Misschien zien we jou er nog wel in hahaha, dat zou ik wel leuk vinden !

Meiden, fijne dag en tot vanmiddag/avond hihi
Liefs happy

Goedemorgen!

Pip!!! Heb je bijna aan je haren hierheen gesleurd.........schaam me diep.........was gewoon zo benieuwd hoe het met je is!! Tuurlijk is het druk met werk enzo, valt ook niet altijd mee om even tijd te vinden.............I know...........
Fijn dat het in iedergeval goed met je gaat!! En met je kleintje natuurlijk..........

Bambi: ook ziek aan het worden...............bleh, het wordt weer herfst he...........

Linnie: veel plezier in de ballenbak........whahahaha!!!!

Sterretje: oei meid, je hebt het echt goed te pakken he?? Goed uitzieken hoor! Dat halve gedoe heb je niets aan........

Linda2? Meldplicht!!!

Bieb: lekker gewinkeld met je mannetje gisteren?? En vandaag lekker met zijn 2tjes vrij of niet??

Happy!!! Oei wat spannend!!!! Duim me rot hoor!!!

Hier goede nacht gehad, Maudy heeft van 20 uur tot 3 uur geslapen, tuurlijk, weer de "verkeerde" tijden, maar ik ga haar niet aan een voedingsschema houden, ze krijgt op aanvraag, net als met borstvoeding........valt wel op dat ze elke ochtend keurig om half 9 wil drinken..........knap hoor voor zo'n kleintje. Ze is wel heel hangerig en aanhankelijk en omdat ze een week te laat was heb ik het idee dat ze al een sprongetje aan het maken is.........als je haar weglegd begint ze weer te huilen. Troost is het enige goede, dus dat krijgt ze dan ook. Ze ligt nu heerlijk in de draagzak bij papa.
Gisteren lachtte ze trouwens 2 keer naar me, en het waren echt geen stuipjes.........god wat smelt je dan!
Hier op de Posbank is vandaag een hardloop wedstrijd, en de brandweer collega's van Fons staan daar bij de waterposten, dus daar gaan we vanmiddag even heen, het weer is prachtig dus we moeten nog even lekker genieten, heb Maudy ook heel vaak in de kinderwagen buiten staan, lekkere frisse lucht!

Terug
Bovenaan