Klusbabes 31!

hoi,

nog even voor ik ga douchen met lois. dan is wat wakkerder voor de laatste fles, ze ligt nu nog in coma.

rimke, lois lijkt indd heel veel op mij.,mijn babyfoto is een copie van haar hahah. alleen wel de ogen van papa. Wat goed dat het strakke schema werkt. i,p heeft lois ook elke dag hetzelfde ritme, met op de ene dag douchen erbij en de andere dag niet. werkt goed he. Doe je nu ook eten op redelijk vaste tijden en niet meer op verzoek ? lois kijgt om de 4 uur, maar dat regelt ze eigelijk zelf momenteel. als ze echt honger heeft en het is net 3 uur geleden dan krijgt dat arme kind natuurlijk eten. ze heeft ook meestal eerder honger als ze langer tussen een voeding wakker is.

linda, jou joey was er dus vlot bij met bijvoeding. fijn hoor. dan eet ie voor het jaar dus gewoon met de pot mee hahah. vind ik ook hoor. als ik merk dat lois te kort komt aan haar flessen dan begin ik ook. ga niet wachten tot het cb daar aan toe is hahah

ik ga ervandoor.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

bambi:heb je nog lekker gedoucht gisteravond met lois? en wat die bijvoeding betreft, je moet doen waar je je goed bijvoelt jij weet zelf wat je kind het beste wilt, en het consultatieburo kan nog wel meer zeggen ik heb eigenlijk nooit naar hun geluisterd hahahaha.

ik bloed dus ik denk dat ik al ongesteld ben, die kramp en druk is ook van me buik af nu want pff daar had ik gisteren wel last van, maar ik ga toch de assistent van de gyn effe bellen of dat klopt dat je 1dag na het laatste provera pilletje al ongesteld kan worden, ik ben toch wel onzeker geworden hoor vooral nadat ik nu 2x zwanger ben geraakt door 2 cyclussen heen dus ik bel gewoon even voor de zekerheid, daar zijn ze voor moet ik maar denken haha

meiden iedereen een fijne dag ik ga joey zometeen naar me schoonouders brengen en vanmiddag moet ie naar de fysio en daarna ben ik er weer eventjes

xxxx linda

Ola meiden, ik moet weer vliegen...heb me verslapen ! Bloeddruk was iets lager maar nog wel iets te hoog ! Verder bouw ik wat rust in en das prima.......heb alles gelezen maar, ga het niet redden sorry........ff heeeeeel kort ! Buuf, duidelijke stappen, das mooi, rimke en ik krijgen gewoon gelijk !! haha...linnie, ongi ?????? neeeee, ik wil het niet meer hoor. Anoes, de sleutel, leuk leuk leuk en druk druk druk ! Rimke, wat een schatje, zucht .......bambi, plaats jij ook nog een foto van lois ?????? Vind ik echt geweldig om te zien al jullie ukkies hihi.........Jacq, hoe gaat ie lieverd ? Meiden, ik moet nu echt !

Fijne dag, liefs happy ! XXXXXXXXXXXX

Ha meiden,

Even vlug voordat er een mevrouw van het gastouderburo komt, tenminste, we denken dat die komt...........heb de kalender volgens mij niet zo goed bijgehouden dus we zullen zien........whahahaha!!
Hier alles prima, Maudy had gisteren een erge goede dag, geweldig! Zelfs haar huiluurtjes van in de avond is een huilhalfuurtje geworden. Vandaag ligt ze wel behoorlijk te mopperen, maar daar kan je na zo'n goede dag beter tegen he? Had haar net even getroost, en dat is heel makkelijk, en dan krijg je meteen weer zo'n glimlach, heerlijk. Volgens mij komt er zelfs binnenkort een geluidje aan, zo kijkt ze in ieder geval.........hahaha!
ik denk ook dat ik ongi ben geworden, inenen weer helderrood bloedverlies en dat had ik al een week niet meer, had van de week ook koppijn en wat buikkrampen, dus dan zou het helemaal moet kloppen. Ik zie wel............zou wel vlot zijn maar dan is er in ieder geval iets vlot geweest in mijn zwangerschap........hahaha!!!

Linnie: ook ongi, gezellig meid.......ik denk aan je! Hoop dat je snel weer met clomid kan beginnen, des te eerder kan het weer raak zijn! Veel plezier bij je schoonouders en succes bij de fysio vanmiddag met je kleine kippeboutje!

Happy: zoefzoef........hihihihi! Goed dat je bloeddruk weer iets gedaald is! Pas maar op jezelf.........zeker als je een relaxmaand heb ingevoerd met klussen, kan je dat maar beter helemaal doorvoeren he?

Sterretje: hoe is het met je meid? Griepje al weer helemaal weg??

Bambi: heeft lois vannacht wel goed geslapen??

Phoebs: al wat kunnen verwerken van gister? Blijf goed met elkaar praten he, want dit is best heftig allemaal. Tenminste, dat vond ik........je hoopt dat er gewoon niets mis is met jullie alletwee en al die onderzoeken brachten voor mij best wat stress mee......dan is het fijn als je goed met elkaar kunt praten!

Anoeska: lukt het wat??

April: waar ben je lieverd?? Hoe is het op het kdv gegaan met je mannetje??

Bieb: hoe is het gegaan gisteren meisje??

Jacq: denk aan je meid, doe maar rustig aan, ook al voelt alles weer redelijk oke........niet te snel weer van stapel lopen!

god, ik lijk wel een oude wijze vrouw.............

Nou, ik lees vanmiddag weer bij.........als er niet inenen van alles hier op de stoep staat, want met mijn administratie-kunde kan dat zomaar gebeuren........

Kus!!!

Wie vergeet ik??

@bambi: lois heeft echt wel een sprongetje. Tekens daarvan zijn dat ze huilen en je niet weet waarom. Dat je de hele dag met ze bezig bent en zelf bekaf bent en blij bent dat ze in bed liggen. Maar ik zou echt t boek oei ik groei lenen bij de bieb of zo, want als je dat leest voel je je alweer geruster. Je gaat je nl. op een gegeven moment afvragen wat t zou kunnen zijn en dan is er t "heilige" boek dat je gerust stelt.
@linda: Dus Joey heeft een kort koppie nou? Hoeft dat ook even niet te gebeuren. Wel lekker een petje op buiten.
@bieb: en hoe was t etentje? En lekker druk van t weekend. Trouwens ik wist niet dat mensen zich zo uitgebreid lieten helpen bij de aankoop van een huis. Eigenlijk wel logisch en zeker bij oudere woningen. Wij hebben t nooit gedaan, vandaar.
@rimke: de kleine lijkt alweer heel erg veranderd, kan dat? En wat heerlijk dat ze t tot 17 uur volhoudt. En dat ze dan huilt is normaal, de meeste baby's hebben in de avonduren hun huiluurtje, toch?

Zo, de mevrouw van het gastouderburo is geweest, en natuurlijk wilde maudy in plaats van na 4 uur al na 3 uur eten.........gezellig! Fons lag nog te ronken dus het was even "stress" hier, heb mijn meisje na de voeding zo bij een slaperige fons in zijn armen geduwd, kon ik verder met het gesprek. Moet 'ie maar op tijd wakker worden.........hahahaha!!!

Sterretje: ik ben ook dol op het "oei! Ik groei" boek...........inderdaad een bijbel voor verse mama's!
Hoe is het met jouw kleintje? Doet ze het goed? Is toch onze oudste klusbaby! Wat kan ze allemaal al?
Ik heb vaak het idee dat ik educatief bezig moet zijn met haar, maar ze is nog geen 4 weken dus mensen lachen me uit als ik dat zeg.......whahahaha! Het is nu nog een kwestie van regelmaat inbouwen en je kindje geborgenheid en eten geven, verder niets. En dan verbaasd het me zo als ze inenen begint te lachen of inenen heel helder uit haar oogjes kijkt, dat heeft ze zelf gedaan................wij hebben daar nog niet zo veel mee van doen. Maar ik denk wel eens, moet ik haar al gaan vertellen dat ze twee beentjes en armpjes heeft ofzo. Begrijp je? Dus als ik haar verschoon zit ik wel even bewust aan haar hele lijfje en benoem het ook maar verder niets.................whihihihi!
Hoe onzeker kun je worden?

Nou, ik moet zo even boodschappen doen enzo..............

Terug
Bovenaan