Klusbabes 31!

hey meiden
rimke; dus maudy krijgt een ander koppie nu de zwelling van de vacuumpomp wegzakt hah. waar is die gastouderbedrijf voor als ik vragen mag? en je moet gewoon lekker veel praten tegen maudy, ik deed dat en doe dat nog steeds tegen joey, als ik zijn pamper verschoonde dan zei ik en nu krijge je en schone stuut dat betekend gat hahaha, enz. o en  je denkt dat je ongi gaat worden dat is helemaal lekker snel allemaal nou het is je gegund hoor meid

happy; je bloeddruk iets gezakt dat is goed nieuws, en inderdaad nog maar evnetjes rustig aan doen meid, pak je rust

ik ben het alweer kwijt ik lijk wel een zeef sorry, ik ben dus ongesteld en ik had de verloskundige even gebeld en gevraagd of het normaal is dat je een dag na de prover al ongi kon worden dus dat was normaal, en zondag dus weer gezellig aan de clomid beginnen, en dan weer zwanger worden en dan blijft het goed zitten haha, pfff wat een optimistme wat ik heb haha
bij de fysio ging het goed, volgende week weer terugkomen en ik heb al me boodschappen nu in huis en ik heb effe voor me pa ook boodschappen gedaan dan heeft ie zondag in ieder geval wat eten in huis.
zometeen effe naar me tante toe en vanavond komt me vriendin weer eten , we eten kip met rotzooi en rijst jammie haha

meiden ik weet niet of ik er nog ben straks maar anders lees ik het morgenochtend allemaal bij

xxx linda

hoi   meiden,

rimke ik zie echt al een duidelijk verschil bij je meisje. Ook bij lois natuurlijk. wat een verschil met toen ze net geboren was. En iemand van het gastouder bureau, is dat voor al je gaat werken ? gaat maudy dan naar een gastouder.
En lois heeft vanacht gewoon geslapen, ze is alleen overdag zo hahah. elke nach gaat goed al vanaf 6 wk. Ohh en je ongie is er waarschijnlijk al, das vlot meid...ga je weer aan de pil ? of iets ?

Linda ook duidelijk ongie dus, ach je kan het maar beter hebben en snel weer verder met de clomid. lekker tegen de draad in ben jij dus, lekker niet naar het cb luisteren. hahaha me moeder zij vandaag nog je wacht toch zeker wel tot het cb toestemming geeft om te gaan bijvoeden. ik ja daaaag, hoe weten zij nou waneer lois daar aan toe is. ik ben der moeder, ik zie dat toch ?

sterretje, je hebt helemaal gelijk denk ik. mensen lief, heb vandaag helemaal niks kunnen doen., ze is vanaf half 8 tot net wakker geweest, met miss net 10 minuten slaap tussendoor. en maar huilen en jengelen. pfffff. echt een paar rare dagen. heb het idee dat ze misschien wat ziek word. der temp was net 37.8 en das wel een beetje hoog toch ? Voel elke dag in der mondje of er niet een tandje aan komt ofzo.
Ook heeft ze vandaag nog niet gepoept, dus miss wat last van der buik.

heb haar net op bed gedaan, zo moe was ze.
shit begint ze ineens te brullen.
ben weg.

xx bambi

ze ligt klaar wakker weer, nou laat haar even, ze moet toch echt slapen. pfffff. was het maar half 8 dan gaat ze zonder morren naar bed. ze moet ook wat hoesten en denk dat ze verkouden word ofzo.

ohja happy zal fff een foto voor je plaatsen. is wel al van een aantal weken terug, de nieuwe staan nog op de digi.

xx bambi

deze is van 15 sept. dit had ze vandaag ook aan, inmiddels niet meer, omdat der truitje weer voledig was onder gespuugd. ze geeft erg veel terug de hele dag. vreemd, hoor. miss word ze echt ziek.

ze is nu weer stil, ga ff liggen denk ik. ben zo moe......

xx bambi

Kijk, Maudy lijkt inderdaad op papa!
Even een foto parade hier, leuk!
Hele leuke foto van Lois Bambi!
Lijkt idd op de regeldagen hoor, google eens op oei ik groei, dan kan je het volgens mij ook lezen, hoe oud is ze nu??

bambi: wat een schattige foto zeg haha, en ik zou zeggen je moet niet al te goed naar de medewerkers van het consultatieburo luisteren want bij hun is het met zoveel maanden moeten ze dat en met zoveel maanden moeten ze dat weer kunnen en als ze daar dan iets vanaf wijkt dan klopt er iets niet, tenminste zo is dat bij ons, en net wat je zelf zegt jij voelt en ziet zelf erg goed wanneer lois ergens aan toe is of niet, Toen ik zei dat ik er geen pap in kreeg met joey zeiden ze dat kan niet want elk kind wil pap, ik zei nou joey dus niet en ik kreeg het er ook echt met geen mogelijkheid in en toen hebben ze er een keertje bij gezeten en zeiden ze ja jaja inderdaad hij moet het echt niet hebben, ik was woest en ik ging ook niet meer heen alleen om een prikje te halen en voor de rest deed ik alles op me eigen gevoel.

zo ik ga joey effe naar binnen halen om te eten die is aan het fietsen met zijn vriendje,
meiden fijne avond allemaal en ik lees morgenochtend alles weer bij

xxx linda

Ennuh, bambi, over de anticonceptie, ik wil de nuvaring gaan proberen.
Kijken of ik dan minder migraine heb dan met de pil.........heb dinsdag een afspraak bij de huisarts en dan zullen we het gaan merken.

We gaan even eten!

Terug
Bovenaan