Klusbabes 31!

he,

toch nog even geslapen, want om kwart voor 6 lag me man naast me hahaha. toen werd lois ook weer wakker, huilen niet normaal meer, zou ze honger hebben ? een uur te vroeg .....ja dus hup fles erin en kind weer blij... tijdens ons toetje heb ik haar in de kinderstoel bij ons gezet...met een lepeltje in der hand, kan ze vast wennen...vond ze heel leuk hihihi..moest er soms ff recht zetten, dan hing ze wat opzij, maar ze kan ook nog niet helemaal zitten, maar wel al een beetje. ...we zetten haar altijd in de hoek van de bank,....ook bij me ouders, vandaar dat ze al bijna zelfstandig kan zitten....los een paar sec...hahahah
nu ligt ze net op bed.....hoor der soms nog jammeren....maar die gaat zo wel slapen....bijna donker buiten en dan hoor je haar helemaal niet meer...lekker hoor.

linda.....moeten ze dan persee eerst pap ? heb dar eigelijk nooit van gehoord....niet iedereen doet dat zeker ? En hoe kan het cb nou weten wat jou kindje wil..ze doen het alleen maar volgens de richtlijnen indd.

rimke, zo zie je het goed dat maudy op fons lijkt hahaha. En de navuring dus, wat is dat presies ?? heb vandaag een folder gehad van de mirenaspiraal, miss dat ik   na een 2e zw.schap daaraan begin totdat we zeker weten geen kinderen meer te willen, want sinds lois er is denk ik er steeds vaker aan 3...raar he.
maar goed als we klaar zijn met kinderen maken..en ik word te oud....dan gaat er een knoop in bij me man...heeft ie zelf aangeboden..de schat..

nou ik ga lekker een avond buizen en kom in de pauzes ff gluren....
met de verwarming op 20 gr. want mensen wat is het koud aan het worden...tja heb nu een baby in huis dus moet de kamer niet te koud worden beneden.

xx bambi

wat een rust hier.

ohja ook nog niet verteld.
ik ben niet aangenomen bij het autobedrijf;. voor die functie wilde ze echt een fulltimer. hij vond het zelf ook jammer, maar kon er niks aan doen, ofzo.
ik baalde er goed van, en heb vanacht daardoor slecht geslapen, allemaal liggen malen. vanmorgen ff brutaal gedaan...het bedrijf opgebeld en gezecht dat ik er heel erg van baalde...dat ik zeer gemotiveerd bent...en of geen enkele mogenlijkheid is voor een functie van 20 uur binnen hun bedrijf...maakt me niet als wat, al moet ik heel de dag onderdelen rondbrengen op een bus...vind ik ook leuk...of zet me als vliegende keep..op verschillende afdelingen....vond ie leuk dat ik toch belde....ging het nog eens overleggen met de bazen....zou me vandaag nog bellen....helaas heeft ie dat laatste niet gedaan....hoop nog wel wat te horen...
als het nou weer nee is..dan heel jammer...maar goed dan neem ik die andere baan aan...daar moet ik dinsdag middag naar toe..dan gaan we alles doornemen, maar ben daar in pr. al aangenomen..alleen weet die niet van me andere soll.

zit popstars te kijken..ga weer.

xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi; wat jammer dat je niet bij het autobedrijf bent aangenomen en ik vind het heel knap dat je hebt opgebeld om te zeggen dat je het zo jammer vind, ik hoop voor je datje vandaag nog een keertje wordt gebeld en dat ze dan zeggen datje voor 20 uur kan komen, en anders ga je toch bij het administratiekantoor beginnen?

zo het eten was lekker gisteren en wij hebben ook popstars gekeken, pfff wat een gekke wat je daar toch tussen hebt zitten, en dan zijn er ook nog ouders die zeggen dat hun kind echt kan zingen, nou mijn ouders zouden dat dus nooit zeggen en al helemaal niet stimuleren hahaha ik krijg een cd ook nog in de war zo vals zing   ik hahahah

we gaan zometeen effe boodschappen doen en wat boodschappen voor me pa doen want die komt vanavond weer thuis en even een kadootje kopen voor tom zijn nichtje want die is morgen jarig en dan weer naar huis

ik ben er vanmiddag nog eventjes fijne dag allemaal en tot straks

xxxx linda

He meiden!

Heb nog maar half bijgelezen, maar zag een paar prachtige foto's voorbij komen! Echt een schatjes! Leuk om te zien meiden!

Linda, zag dat je ongie geworden was. Kut he, maar op naar de volgende ronde dan maar he. Ben blij dat je nog zo positief bent!

Rimke, jij klinkt ook weer wat positiever. Zo te lezen gaat het goed met jullie.

Bambi, niet aangenomen bij het auto bedrijf. Dat is balen zeg, want je wou het zo graag! Goed dat je nog gebeld hebt, maar wel jammer dat hij niet meer terug heeft gebeld.

ehm... weet t effe niet meer.

Hier alles goed. Druk bezig met a sisters hope (die wandeling) Ben tot teamcaptain van de crew benoemd... lekker druk dus! haha
Volgend weekend is het al zo ver!

Morgen verjaardag van mijn vader. Gezellig, hij is maandag jarig, maar viert het morgen.
Straks lekker boodschapjes doen enzo...

fijne dag!

x Jacqy

Zo, goedemorgen!

Maudy is vannacht elke keer zonder huilen in slaap gevallen, dat mag vermeld! Knap hoor, en wat een rust! Heerlijk..............

Linda: het was dus gezellig.
Bambi: wat klote dat je niet bent aangenomen, dat wilde je toch graag, die baan.
Hoop voor je dat ze vandaag terug bellen!
Die gastouder is indd voor als ik weer ga werken, dan willen we haar 1 dag naar de opvang doen. En die moet bij ons behoorlijk flexibel zijn, met ons werk.

JacQ: meid wat heb je het toch altijd druk!!! Veel plezier bij de verjaardag van je vader!

Meiden, kind huilt, tot later!!

jacqy: ik wist al dat ik ongi ging worden omdat ik daar die pillen weer voor had genomen, en voor morgen alvast veel plezier op de verjaardag van je pa

rimke; wat goed zeg van maudy dat ze zonder huilen steeds in slaap is gevallen dat mag zeker even vermeld worden,

ik zal mezelf even op de roze wolk zetten en dan zet ik me gewoon voor 30 dagen erop ik weet het ook niet meer hahah

xxx linda

quote: jacqy84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2008 19:58:20'));

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)Phoebe ronde 17 1ste kindje
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28)
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan