Klusbabes 31!

Hallo dames, even vanuit t werk. Open huis vandaag, maar helemaal niet druk in de zaak.

Heb t even snel gelezen

Linda ongi geworden. Goed zo, dan kun je er hierna weer tegenaan, zwanger raken en dan gaat t helemaal goed!!!

Phoebe; t zal wel heel snel nu gaan, maar wel fijn dat je nu geholpen wordt. En toch een inwendig onderzoek. Ach die mensen zien zo veel, en t hoort er toch bij. Ben benieuwd naar de uitslagen. Moet je mannetje zaad inleveren?

Bambi; wat jammer dat je niet aangenomen bent. En groot gelijk hoor dat je nog een keer gebeld hebt, wie weet

Bambi en Rimke; wat een leuke fotos, en wat een schattige kindjes! Gewoon vaker doen hoor, hartstikke leuk

Verder niets spannends. Voel natuurlijk weer van aLLES in buik, heb nog geen zere tieten, en normaal al dik een week vtv.

Uit eten donderdag was lekker

Gisteren waren mijn ouders er, ook gezellig. Gingen naar Maastricht, alleen best wel koud. En mijn vader had ons afgezet met t plan later naar ons te komen. maar hij kon geen parkeerplaats vinden. En toen hadden we tijd afgesproken en waar we heen moesten om ons op te pikken, had hij dus wel plaatsje gevonden. Tsja, toen zijn we maar naar huis gegaan.

Verder valt de cv ketel elke keer uit, dus stond gister onder koude douche. Wel nog warm kunnen afspoelen, alleen geen haren gewassen, wel kletsnat natuurlijk de trap op naar ketel, maar ging niet meer aan. s avonds deed hij t wel weer, maar volgens mij vanmorgen bij vriendje niet. nouja, dan moeten we maar bellen voor service

In ieder geval dus 5 die echt mee gaan 8-11. We want more!!!

ga weer werken doeiii

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28)
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@bambi: zo te horen wordt de kleine ook ziek. 37.8 is verhoging en t hoesten had mijn kleine ook. Ik zou t in de gaten houden. Trouwens balen van dat baantje. Ik hoop dat je maandag alsnog iets hoort van ze.
En je laat lois al zitten in t stoeltje? Wij deden dat laatst ook, maar ze zit scheef en wil op den duur niet. Dus nu wachten we af tot ze wat ouder is. En met t vorkje oefenen, hihi. Wij oefenen met de beker, die ligt gewoon bij t speelgoed nu. En zo leren ze t wel. Trouwens, ik kan me voorstellen dat je nu soms al aan een 2e denkt. Ik heb er ook al aan gedacht, maar wil er voorlopig nog mee wachten. En dan kijken of t ons gegund is.
@rimke: als je vindt dat je maudy dat moet vertellen dan moet je dat doen. Wat jouw gevoel je ingeeft, meid. Ik ben ook educatief bezig. En niet in de zin van ik prop alles er in, maar meer de dingen die ze aankan. Zo las ik haar al heel vroeg voor. Ze kijkt echt al naar de plaatjes. Deed ze dat niet dan zou ik t ook niet doen. En dat anderen lachen, ach ja, deden ze bij mij ook. Echter, wie t laatst lacht lacht t beste, nietwaar?
@linda: lekker al de boodschappen gedaan. En helpt t bij de fysio?
@bieb: lekker maastricht in geweest. Dan zullen jullie wel niet lang daar geweest zijn als je geen parkeerplaats kon vinden.
@jaqcy: voel je je alweer iets beter?

@jaqcy: wat leuk dat je teamcaptain mag zijn. Wat was eerst je functie?
@rimke en bambi: leuke foto's.
@bieb: bibber, bibber-douche. Ik hoop dat t snel is opgelost, zeker nu t buiten wat kouder is.

Nou, hier lekker uitgeziekt. Vandaag even wezen shoppen, want ik moest een nieuwe jas hebben. Daarnaast moest ik eigenlijk nieuwe laarzen hebben. Maar jongens wat is het moeilijk om laarzen zonder al te hoge hak, van leer en met niet te brede schacht te vinden die je ook onder een nette drie-kwart-broek aan kunt.
Nou, verder hebben we knisperboekjes gehaald (oa van dikkie dik) voor de kleine en kregen we het kinderboekenweekgeschenk erbij.
Vanavond uit eten, maar de kleine is sinds vandaag haar ritme weer helemaal kwijt. En het is de periode van de sprong, dus het zou me niet verbazen.

Sterretje; wat bedoel je met de periode van de sprong?? Jouw eisprong  of een groeispurt? zal dat laatste wel zijn haha
Ik heb laatst laarzen bij Scapino gekocht en volgens mij wel een beetje wat jij zou willen (aan je beschrijving te lezen dan). Kan onder leuk rokje, kan stoer zijn maar kan ook voor nette kleding.

Maandag ga ik trouwens naar die ene paranormale man, ben benieuwd

vanavond lekker bankhangen, heeeeeeeeerlijk

Ik heb trouwens een berichtje van mijn 'beste' vriendin terug gehad. Hierin schreef ze dat ze dacht dat ze me wel gefeliciteerd had, en dat ze waarsch te veel met haar situatie bezig is geweest. Ze heeft heel die dag gehuild en gebaald dat ze niet bij ons trouwen kon zijn. En dat ze wel aan onze fotos kon zien dat de dag te gek was. En het spijt haar.

Sja, aan de ene kant heb ik zoiets van, vergeven en vergeten. De grootste boosheid van mij is wel beetje weg. En nu doe ik t zelfde, vraag ook niet hoe t nu met haar rug gaat enzo. Nou lieg een beetje, ik heb haar 2x een mailtje gestuurd met succes en daarna na operatie hoe het met rug ging.

Ik laat t even bezinken en dan zie ik wel wat ik er mee doe

@bieb: ik ben toevallig vandaag bij scapino geweest, maar t paar schoenen dat ik wil hadden ze niet meer in mijn maat. En bij veel leuke laarzen is de schacht te groot. Ik heb maar dunne onderbenen, dus dat staat dan echt niet.
En wat je vriendin betreft, idd even laten bezinken en anders aangeven dat je vindt dat jullie teveel uit elkaar zijn gegroeid. (het probleem benoemen), want als je er geen gevoel bij hebt zal je je alleen maar steeds meer ergeren en dan heb je weer snel ruzie. Dan kun je er beter op goede voet mee stoppen. Succes.

hey meiden

sterretje: je bent weer beter gelukkig, en je bent lekker wezen shoppen, ik ken dat probleem met laarzen kopen, en vooral een leuke met kleine tot geen hak. aangezien ik al lang genoeg van mezelf ben 1,87 meter, dus ja haha, en de kleine is weer haar ritme kwijt ik hoop dat het snel weer allemaal goed komt

bieb; lekker met je ouders in maastricht geweest gisteren en de cv ketel doet het niet meer, dat is niet zo fijn met dit weertje ik zou maar snel voor de service bellen, en maandag ga je naar die paranormale man., ik ben benieuwd hoe dat gaat,
en is het voor de rest nog drukker geworden op je werk vandaag? en wat je vriendin betreft eindelijk een mail teruggekregen je doet trouwens niet hetzlefd asl zij want jij hebt wel gevraagd hoe het met haar rug is enz. en ik heb eigenlijk zoiets van ze kan wel zeggen dat ze gehuild heeft op jullie trouwdag enzo maar ja dat kan ze er ook om zeggen, misschien dat jullie toch eens goed moeten praten over hoe en wat want niet zometeen om het minst geringste irritaties

happy; vandaag ging je toch met de meiden uit? veel plezier in ieder geval en hoe gaat het voor de rest met je??

mijn pa is er gelukkig weer hij kwam om half 8 vanavond weer aan op volendam en een kwartier later was ie hier bij mij om joey een dikke knuffel te geven, ik ben blij dat ie er weer is.
wat een wind zeg buiten in ene vanavond brr , ik had vandaag me leren jas aan gewoon een zomerjas is dat maar brrrrrr ik was helemaal bevroren , morgenochtend komt mijn winterjas weer tevoorschijn ik ben in bad gegaan straks want ik moest warm worden hahahahah
meiden ik ga er gelijk weer vandoor en morgenochtend lees ik weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

Terug
Bovenaan