goedemorgen meiden!
Sterretje: ik heb altijd laarzen van esprit, mijn onderbenen zijn ook niet al te dik, dus misschien is het ook wat voor jou? Lekker geshopt dus weer? En hoe was het uiteten gisteren? Ging het wat met jullie kleintje??
Linda: 1,87! Jemig, lang end ben je dus! Ik ben 1,80 en mensen vinden mij vaak al groot.......whahaha! Maar mijn zus is inderdaad net zo lang als jij! Ik vind het wel mooi hoor, maar een hakje is dan inderdaad vaak teveel van het goede!
Pipper!! Meisje, leuk weer van je te lezen! Lekker al aan het orienteren op de babykamer. Lastig he? Wij hebben ook een bugaboo, bevalt prima, wij hebben wel een iets ouder model want we hebben hem overgenomen van vrienden.
Ideale oplossing hebben jullie qua opvang. Tja, mijn ouders wonen ver weg en mijn schoonmoeder is al in de 70. Ik wil wel een huiselijke opvang voor maudy, dus vandaar de gastouder. We gaan een dezer weken kennis met elkaar maken, en als het niet klikt houdt het op hoor! Dan gaat ze toch naar de proffessionele opvang als we daar dan nog een plaatsje kunnen krijgen........
Doe je de groetjes aan mijn kruimeldiefje, als je haar weer spreekt?
Bieb: lastig is dat he, soms wil je idd vergeven en vergeten maar blijven dingen toch in je hoofd zitten. Een vriendschap gooi je niet zomaar overboord maar toch, het is mij helaas al 2 keer gebeurd met goede vriendinnen. Uiteindelijk heb ik toch voor mezelf gekozen, en niet om me te laten "leegzuigen" door de andere partij. Als je begrijpt wat ik bedoel. Soms komt belangstelling en initiatief gewoon altijd van een kant, en dat kan je teveel energie gaan kosten............dat gebeurde mij dus.
Nou, wij hadden gisteren een dagje wel. Rond 14 uur begon Maudy te krijsen en is tot 20 uur niet meer opgehouden, buiten de voedingen om dan. Ik merkte dat ze na de voedingen ook heel erg begon te slikken en mondjes begon terug te geven. En te gillen, van de pijn denk ik.........Om 20 uur had ik zoiets van, zo gaan we de nacht niet in, zeker omdat Fons vandaag weer wegmoest. Dus zijn we naar de huisartsenpost gegaan. De arts heeft het op obstipatie gegooid en nu krijgt ons meisje iets meer water bij haar voeding en ik doe door elke fles een druppeltje olijfolie........vannacht had ze meteen een luier vol dus dat moet opluchten.
Ze heeft eigenlijk maar 1 poepluier per dag, soms 1,5 dag dus dat is idd weinig, dus kreeg ze af en toe al een druppeltje olie van me.
Maar in de gaten houden maar wat zielig! Ze gilde soms echt van het ongemak.......dus fuck Ria Blom voor de afgelopen nacht, ze heeft lekker in mijn armen geslapen en daarna niet ingebakerd in haar bedje. Vanaf vanmorgen ligt ze weer ingebakerd, maar ze was zo moe.........ze heeft geen kik meer gegeven.....zielig he?
En Fons is dus weer vertrokken............is dinsdag alweer terug.
Vanmiddag hebben we een verjaardag, dus daar ga ik wel even heen. Fons heeft de auto mee, dus een vriendin komt me ophalen. Moet er gewoon even uit, ik zit op aanraden van Ria Blom (de eerste week heel strikt, die regelmaat, dus geen boodschappen doen e.d.) de hele week al binnen en nu ben ik er even klaar mee. Heb trek in een wijntje en die ga ik dus ook lekker drinken zometeen!
Nou, genoeg weer............
Fijne zondag allemaal!!!