Klusbabes 31!

goedemorgen dames

ik heb heerlijk geslapen zeg, had ik nodig,

Zo mijn eerste clomidpillen gaan er zometeen weer in hahaha, straks hebben we een verjaardag tom zijn nichtje is jarig, en vanmiddag ben ik er nog wel even
fijne dag allemaal

xxx linda

Goedemorgen iedereen!

Linda, heerlijk geslapen dus, ik ook! Heerlijk om wakker te worden en horen dat het ***weer is en er niet uit te hoeven! En je vader is er weer!

Wat een ziekenboeg hier deze week, zowel de mama's als de beebjes, ik moet zeggen het is er ook het weer voor hoor. Ben zelf ook al snotverkouden geweest.

Ik vind de babyfoto's zooooo leuk hier, en op hyves van iedereen. Wat een scheetjes allemaal.

Phoebe, was spannend voor je deze week, de afspraak bij de gyn. De komende maand moet er dus het een en ander duidelijk worden. Ik ken zoveel verhalen van stellen die tijdens deze "onderzoeksronde" zwanger zijn, hoop dat jij daar straks ook onder valt. En begrijp volkomen dat het echt wel indruk maakt zulke afspraken.

Het zou zo leuk zijn als alle klusbabes in ieder geval dit jaar nog zwanger zouden worden. Ik vind dat jullie zo ontzettend lang genoeg hebben moeten wachten, vind het knap hoe jullie ermee omgaan hoor!

Gelukkig hebben we al wel een aantal klusbaby's en zijn er een aantal onderweg maar ik gun het iedereen hier eigenlijk zo!

Rimke, alles weer een beetje onder controle, heerlijk. Geniet volop van je schatje! En hoe was het intakegesprek met de gastouderopvang? Komen ze door jouw keuring (ik zou echt verschrikkelijk kieskeurig zijn denk ik).

Hier gaat alles goed, gister de kinderwagen (bugaboo) besteld (WOW), nieuwe eettafellamp gekocht en even bij de ikea rondgesjokt en nog wat leuke hebbedingen gescoord. Heb zin om binnenkort met de babykamer bezig te gaan maar we zijn er nog niet helemaal over uit met kleuren en behang....eerst maar eens beslissen. Verder lijkt de opvang voor straks geregeld (beide oma's 1 dag en met een vriendin die zwanger is doen we "babyoppasdag" bij elkaar, zij past 1 dag per week op die van ons, ik 1 dag per week op die van haar), moet alleen nog mijn werkdagen bevestigd krijgen van m'n werkgever (heb m'n lijstje ingeleverd) en moet maar hopen dat dat goedgekeurd wordt anders hebben we een probleem!

Zou eigenlijk gister naar Kruimels gaan maar was een beetje druk gister, ga deze week nog even een bakkie thee halen bij der en natuurlijk haar babykamer bewonderen!

Ik wens iedereen een fijne zondag!!

Lfs Pip

goedemorgen meiden!

Sterretje: ik heb altijd laarzen van esprit, mijn onderbenen zijn ook niet al te dik, dus misschien is het ook wat voor jou? Lekker geshopt dus weer? En hoe was het uiteten gisteren? Ging het wat met jullie kleintje??

Linda: 1,87! Jemig, lang end ben je dus! Ik ben 1,80 en mensen vinden mij vaak al groot.......whahaha! Maar mijn zus is inderdaad net zo lang als jij! Ik vind het wel mooi hoor, maar een hakje is dan inderdaad vaak teveel van het goede!

Pipper!! Meisje, leuk weer van je te lezen! Lekker al aan het orienteren op de babykamer. Lastig he? Wij hebben ook een bugaboo, bevalt prima, wij hebben wel een iets ouder model want we hebben hem overgenomen van vrienden.
Ideale oplossing hebben jullie qua opvang. Tja, mijn ouders wonen ver weg en mijn schoonmoeder is al in de 70. Ik wil wel een huiselijke opvang voor maudy, dus vandaar de gastouder. We gaan een dezer weken kennis met elkaar maken, en als het niet klikt houdt het op hoor! Dan gaat ze toch naar de proffessionele opvang als we daar dan nog een plaatsje kunnen krijgen........
Doe je de groetjes aan mijn kruimeldiefje, als je haar weer spreekt?

Bieb: lastig is dat he, soms wil je idd vergeven en vergeten maar blijven dingen toch in je hoofd zitten. Een vriendschap gooi je niet zomaar overboord maar toch, het is mij helaas al 2 keer gebeurd met goede vriendinnen. Uiteindelijk heb ik toch voor mezelf gekozen, en niet om me te laten "leegzuigen" door de andere partij. Als je begrijpt wat ik bedoel. Soms komt belangstelling en initiatief gewoon altijd van een kant, en dat kan je teveel energie gaan kosten............dat gebeurde mij dus.

Nou, wij hadden gisteren een dagje wel. Rond 14 uur begon Maudy te krijsen en is tot 20 uur niet meer opgehouden, buiten de voedingen om dan. Ik merkte dat ze na de voedingen ook heel erg begon te slikken en mondjes begon terug te geven. En te gillen, van de pijn denk ik.........Om 20 uur had ik zoiets van, zo gaan we de nacht niet in, zeker omdat Fons vandaag weer wegmoest. Dus zijn we naar de huisartsenpost gegaan. De arts heeft het op obstipatie gegooid en nu krijgt ons meisje iets meer water bij haar voeding en ik doe door elke fles een druppeltje olijfolie........vannacht had ze meteen een luier vol dus dat moet opluchten.
Ze heeft eigenlijk maar 1 poepluier per dag, soms 1,5 dag dus dat is idd weinig, dus kreeg ze af en toe al een druppeltje olie van me.
Maar in de gaten houden maar wat zielig! Ze gilde soms echt van het ongemak.......dus fuck Ria Blom voor de afgelopen nacht, ze heeft lekker in mijn armen geslapen en daarna niet ingebakerd in haar bedje. Vanaf vanmorgen ligt ze weer ingebakerd, maar ze was zo moe.........ze heeft geen kik meer gegeven.....zielig he?
En Fons is dus weer vertrokken............is dinsdag alweer terug.
Vanmiddag hebben we een verjaardag, dus daar ga ik wel even heen. Fons heeft de auto mee, dus een vriendin komt me ophalen. Moet er gewoon even uit, ik zit op aanraden van Ria Blom (de eerste week heel strikt, die regelmaat, dus geen boodschappen doen e.d.) de hele week al binnen en nu ben ik er even klaar mee. Heb trek in een wijntje en die ga ik dus ook lekker drinken zometeen!

Nou, genoeg weer............
Fijne zondag allemaal!!!

Hey meiden,

Zoww, ik zit nog lekker lui in me pyama op de bank, het regent pijpenstelen, dus echt de behoefte om me aan te kleden en op pad te gaan heb ik ook niet....

Rimke, wat zielig dat die kleine zo heel liggen huilen..... en groot gelijk hoor dat je haar bij je in bed heb genomen! Dan denk ik zo aan vroeger terug, er was niks lekkerders dat als je een beetje ziekjes was dat je moeder je eens extra verwende, en volgens mij is dat ook al zo als je zo klein ben.
Gaat het nu wat beter?

Pip, ik hoop dat je gelijk heb, ik zou er echt voor tekenen om deze ronde zwanger te zijn! Met jou gaat alles goed zo le lezen, druk bezig met de baby kamer!
Doe je de groetjes aan kruimels?

Bieb, me vriend heeft zijn zaadjes al ingeleverd, de huisarts zei dat ze wel wat minder actief waren en een wat mindere hoeveelheid, maar de gyn zei van de week dat het "voldoende" is, dus voor zover ik begreep hoeft dat geen 2de keer getest te worden.

Ik heb trouwens vrijdag aan mijn leiding gevende verteld dat we al een poosje bezig zijn om zwanger te worden, ik kon er niet meer onder uit. Ik moet vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting, en als de blaasjes te klein zijn moet ik maandag weer terug, en misschien dinsdag, het wordt erg lastig em vrij te blijven vragen of een smoes te blijven verzinnen.
Nou ik mijn leiding gevende erg "anti kind" zeg maar. Kinderen van een ander vind hij wel leuk, maar zelf zou hij nooit aan kinderen beginnen.
Ik denk ook dat het voor hem moeilijk te begrijpen is dat er mensen zijn die ervoor naar het ziekenhuis gaan. Hij vroeg wel dat als het mogelijk is de afspraken zo vroeg of zo laat mogelijk te plannen, en dat probeer ik ook, maar als dat niet lukt dan hebben ze pech op de zaak. Vrijdag bijvoorbeeld heb ik een afspraak om 13.10 uur...
Maar goed, hij weet het nu, hij wenst ons heel veel succes en ik hoef alleen maar te zeggen de volgende keer dat ik naar het ziekenhuis moet en dan weet hij genoeg.

Gisteren nog ff lekker de stad in geweest, morgen gaat een vriend van ons trouwem en wij zijn allebij getuigen. Dus ik heb nog ff wat nieuwe kleren gescoord en nieuwe schoenen. Ik heb juist altijd het probleem dat ik laarzen niet dicht krijg, dus ik heb nu van die halve laarsjes gekocht, ik heb ze toch altijd omder een lange broek aan.

Nou, ik ga ff broodjes in de oven doen!

Liefs Phoebe

hoi meiden,

heb alles ff vluchtig gelezen en heb pip weer gezien. maar ga ff niet reageren.
wilde ff laten weten dat we nog leven haha, maar lois loopt zo erg te kloten oerdag de laatste dagen. nu heeft weer normale temp. dan weer verhoging. en net als rimke enorm te kloten met der voeding. drinkt opeens der flessen niet meer leeg en wil wel eten, want ze kijkt het mijne uit me mond. ze geeft ook veel voeding terug van een fles. meerdere keren hele gutsen maar niet zo erg dat je het overgeven noemt. gisterenmiddag heeft ze een paar happen fruit gekregen, dat vond ze super en die fles daarna was ook goed gegaan en er kwam bijna niks terug...maar vandaag.....vrouw was vroeg wakker en vanaf dat moment onrustig en dat is voor deze week niet geweest...miss krijgt ze toch tanden of heeft een beetje pijn in der keel ofzo...ze is niet verkouden...want ze heeft geen snotneus...
hoop dat het allemaal mee valt....maar je gaat toch denken wat zou me meisje hebben...we gaan nu even een stapje terug en geven kleinere flessen vanaf vanmiddag...heb gelezen dat ze daardoor ook veel kunnen terug geven.

zag bij rimke iets over opstipatie...maar lois heeft al vanaf der geboorte maar 1 luier per dag en soms slaat ze dag over....das heel normaal voor fv...dus weet niet waarom die arts het daarop gooit, maar goed...

verder heb ik alles wel gezien hoor, maar ben vandaag niet op me best en ga weer....heb nog een berg wasgoed te wassen en vouwen....lois ga ik pogen weer ff op bed te leggen en moet straks de soep gaan maken en verder lekker binnen blijven...bleggggg wat een weer.

xx bambi

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

September:
26) happy, ronde 14, 1ste kindje
27)
28)
29)
30)

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9) Bieb 13e ronde, 1e kindje
10) Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hee meiden,

Wou even laten weten dat ik nog aan jullie denk hoor.. Maar me mannetje is vandaag jarig en hebben het de afgelopen week heel druk gehad met boodschappen en regelen enzo.. Vrijdag al gevierd.. Gisteren barbeque op voetbal ook heel gezellg. Me mannetje verrast met een taart met kaarsjes, was heel leuk.. Morgen weer werken.. Zal ff kijken of ik morgen avond even kan reageren..

Nu nog voor de familie vieren voor familie.. dus als er een half berichtje staat heb ik snel op versturen geklikt.. hihi..

Vanaf vanavond ook de klusweek weer in,... Net een beetje ruzie.. En was gelijk sago.. toen kwam martin het weer goed maken.. En gelijk lief doen met dingen zoals, was je temp goed vanochtend?? Wanneer moeten we nou weer gaan sexen?? hihi moest wel lachen..

Zit er deze maand wel echt doorheen.. 1 van de vrouwen van voetbal is vandaag 21 weken zwanger, maar ikw ist nog van niets, dus werd gisteren echt met me neus op de feiten gedrukt daar.. Gelukkig weten een aantal meiden er daar ook van en waren heel lief voor me, hielden ons eigenlijk een beetje uit elkaar zodat ik er neit te veel over nadacht.. Want ze zagen dat ik het er even moeilijk mee had..

Gisteren nacht ook een smsje van 1 van de meiden : hee meis, maak je neit te druk over dat het bij hun wel is gelukt.. Des te mooier is het straks bij jullie asl het ook gelukt is.. Wij denken aan je!

( En zei moet over een paar weken een niertransplantie doen dus vond het vanhaar extra lief..

Volgens mij staat er visite voor de deur..

Ga vanavond of morgen even reageren..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan