Klusbabes 32!!!!

Goeiemorgen lieverds,

Anoes en biebje.....kut kut kut kut...wordt er echt doodziek van pffff

Hier een beetje brak, naar die u2 coverband geweest, helemaal geweldig maar vier uur thuis....nu moet ik gaan werken en ben kapot, maar ja, eigen schuld en heb een wereld avond gehad. Is nu ook ff heeeeel belangrijk. Meisjes, fijne dag !!!

Kussssss happy

goedemorgen,

Even snel voordat wij er ook vandoor gaan!

anoeska: kut! Je hebt gelijk hoor, maak die afspraak maar lekker eerder. Fijn dat het in jullie nieuwe huis zo voorspoedig gaat!

Bieb: als je in arnhem uitstapt, kun je de rest met ons meerijden...........wij gaan naar haarlem. En daarna naar waalwijk, rondje nederland vandaag!

Happy: hihihi, lekker gestapt dus, ontspanning is heeeeeeel belangrijk!
Werkze vandaag meisje!

Linnie: hoe is het daar meis? Koppijn al over??

Nou, maudy heeft niet doorgeslapen vannacht, had gisteravond al zoveel geslapen dat ze gewoon elke 4-4,5 wilde drinken. Jammer maar helaas, maar geen grote krijsbuien, dat is al heel wat! Ze poept wel de hele boel bij elkaar, dus de osteopaat heeft wel iets goeds gedaan, verder ligt ze wel lekker te slapen dus, maar met drinken nog erg onrustig, ze drinkt ook veel minder. Maar goed, ze pakt wat ze nodig heeft, dus daar maak ik me nog geen zorgen over.........ze heeft ook best wat aan te zetten met haar 5+ kilo...........

Ik ga ons uitstapje voorbereiden, tot later!!!

hoi meiden,

ff snel voordat ik er ook vandoor ga...zijn weer nieuwe poesjes bij me ouders geboren en Dylan is papa geworden...deze keer van het andere vrouwtje bij me ouders...turkse angora..vanaag en morgen gaan de main coone kittens weg...dus loopt mooi over inelkaar.

anoeska balen meid weer ongie...zal zeker niet wachten tot maart....fijn dat het in het huis zo vlot gaat..

happy zo te lezen wel heel gezellig gehad...en nu brak werken....morgen maar lekker uitrusten meid

rimke succes vandaag ben benieuwd hoe maudy het doet vandaag

bieb ook een hele reis vandaag....veel plezier...

ehm rest weet ik ff niet meer..
vanmorgen weer lekker terug naar bed gegaan en net ff huis glad gemaakt....me man heeft me vriendin helpen verhuizen   en nu ga ik naar me ouders...

ohja zal ff een foto van dylan laten zien.....let niet op zijn oog, had een krab gehad...is nu helemaal over...

xxx bambi

hey meiden

wat een rust hier zeg vandaag, ik dacht al dat ik een heleboel moet bijlezen

bieb; je moet daar niet om geven hoor hoe of je je kleed het belangrijkste ist    dat jij het mooi vind en niet een ander. heb je het gezellig gehad vandaag

rimke; maudy niet doorgeslapen maar ook niet gekrijst dat is wel fijn in ieder geval
heb jijhet ook gezellig gehad vandaag ? en was maudy lief?

bambi: wat een mooie kat zeg, en was het gezellig bij je ouders

happy; heb je je werkdag een beetje overleefd en het was gezellig geweest gisteravond daar ben ik blij om dat heb je nodig meid, staat er voor vanavond nog wat op het programma/

zo ik ben vanmiddag eventjes bij me pa geweest en heb daar schoongemaakt en effe gezeten en daarna bij me schoonouders evengeweest, en ik heb vanmiddag me oma en me ma haar graf weer opgepimpt haha

ik ben er weer vandoor meiden en waarshcijnlijk ben ik er vanavond niet meer, ik ga lekker even in de bank zitten
fijne avond allmeaal en toto morgen

xxx linda

grrrr ik was toch zo boos, ik kwam om half 7 thuis en tom was er nog niet, die zat vanaf half 3 vanmiddag in de zwembad kantine met vrienden, dat zitten ze altijd effe gezellig een uurtje aan een biertje, vind ik niet erg, maar nu kwam ie dus om 7 uur thuis net met een halve draai erin, van de drank als jullie me snappen, ik hou me dan maar weer stil want het was gezellig, gaat ie om 8 uur in de bank liggen en slaapt ik zei als je nou eens op bed gaat want zometeen slaap je dan niet meer, en me pa belde dus ik zei dat tom half dronken is , Tom boos, want zegt hij IK heb de hele week hard gewerkt en was de hele week laat thuis en als ik dan een biertje ga drinken dan doe ik dat, ik zei ik werk ook een hele week hard maar goed dat is een oneindige discussie, dus met als resultaat dat tom om kwart over 8 vanavond op bed lag, heel erg gezellig,
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr maar goed, kan ik wel kijken wat ik wil haha
zo dit moest ik effe kwijt
meiden tot morgen

xxxx linda

goeiemorgen meiden

iedereen gisteren een fijne dag en avond gehad?

ik ben om half 11 op bed gegaan en heb heerlijk geslapen, en om 5 uur vannacht begon joey te kotsen dus was de nacht weer voorbij, gelukkig is ie weer in slaap gevallen en wij later ook weer, maar het nekt je wel pfff, ik ben niet meer boos op tom haha, en net onder het eten kotst joey weer het zootje onder arm kind is niet helemaal lekker in zijn lijfje

xxx linda

Ha meiden!

Wat een rust hier!!

Linnie: die mannen.........begrijpen gewoon niet dat als wij thuis zijn we het ook druk hebben, flauw he! Hoest met joey ondertussen, arme ziel, zo ziek........

Bambi: mooie poes hoor! Had ie gevochten??

Happy: meis, hoe is het gegaan, vandaag ook weer zo druk?

Bieb: hoe was het in Zaandam?

Anoeska: meis, niet gaan verontschuldigen, je hebt het druk zat!

Nou, Maudy vindt autorijden fantastisch, is helemaal ontspannen dan.
Was een gezellige maar wel drukke dag gisteren, gewoon ook omdat we zover moeten reizen, maar ach.........
Maudy heeft zich redelijk gedragen maar wilde alleen bij oma nog even slapen, de rest van de dag heeft ze op de arm van iemand geslapen, ook goed.
Vandaag krijgen we weer bezoek.......ben blij als ik van de week even niets hoef, maar dat is pas woensdag. Want maandag moet ik naar het CB, dinsdag op nacontrole bij de Verloskundige. Maandag middag komen mijn ouders nog, dus ik heb een drukke agenda.
Morgenochtend vertrekt fons ook voor zijn laatste vlucht voor zijn vakantie.........heeft hij weer lekker 3 weken vrij! Wat een luxe he??

Nou, ik ga even door het huis heen, moet nog douchen, ga soep maken, dus ik heb het nog even druk, tot vanmiddag of vanavond!!!

Goeiemorgen schatten,

Happy is weer wakker haha. Was vrijdag echt mega gezellig dus had het er voor over. Gisteren onwijs druk op mn werk gehad maar, daardoor was de dag zo om en had ik het prima naar mn zin. Onverwacht met de hele bups naar de chinees gegaan en daarna voetbal gekeken en toen mn mandje in. Vanmorgen om zes uur pieste mn woeffie het hele huis onder....lekker de watervallen wel, we werden er gewoon wakker van haha. Doet ze echt nooit, nou kan een keer gebeuren hoor ! Die muts gaat dan ook niet blaffen, maar voor de deur liggen. Normaal merk ik dat altijd maar, nu lagen wij allebei in coma hahaha. Daarna wel weer in slaap gevallen en nu net wakker ! We gaan zo lekker naar de markt in rotterdam, gezellie........

Bambi, jeetje meis.....gefeliciteerd met je baan, super ! Wat een mooie kat zeg....en nu weer kittens, zucht zou ik ook willen !

Rimke, hoe is tie gegaan gisteren met lois ?

linnie, ach die joy, het zit ook ff niet mee bij hem he. Tom..een slokkie op. Snap wel dat je daar gisteren boos om was...als ie dan nog gezellig was thuis maar dan gaan ze slapen...bah ! Gelukkig ben je niet meer boos.......

Meiden, fijne dag...liefs happy de peppy xxx

Terug
Bovenaan