goedemorgen meiden,
happy fijn dat je zon gezellig weekend heb gehad...wel druk..maar dat heb je er voorover..en je woeffie lopen piesen....arm beessie moest nodig hahah...en lekker naar de markt...have fun..
rimke fijn dat alles goed ging met maudy...zal vandaag of morgen wel een jengel dag hebben...omdat ze overprikkeld was...geloof wel dat ze daar gevoelig voor is he...ach joh je ziet vanzelf hoe het gaat...en de kat had een flinke haal bij zijn oog gehad van een vrouwtjes poes van me moeder...vanwege de kittens mocht er geen andere kat in de buurt komen...
linda, joey ziek de arme ziel....doe maar lekker vertroetelen hoor...en gisteren boos op tom....zou ik ook zijn hoor...daar gaat je zaterdagavond...ach gelukkig is het over nu.
jeetje ik word gek van de katten....nu weer een plant uit het raamkozijn over de grond en kinderwagen,,,,gelukkig ligt daar altijd een deken over,,,vanmorgen ook al een pilaartje van steen kapot...waren er ooit 3 nu niks meer....zucht en ook gekotst...blegg.
blijf lekker op bed...met lois nu...die heeft net een fles van me man gehad...ze wil aandacht dus ben weer weg
xxx bambi