Klusbabes 32!!!!

Rimke, druk druk druk...goh, dat ken ik ergens van !! haha. Maudy heeft het goed gedaan, knap meisje dus !!!!! Ga ook douchen....doei lieverd !

XXXXXX

Hahaha rimke, bedoel hoe is het gegaan met maudy....whahahaha ik ruil gewoon jullie kinderen om hoor !!!!

xxxxxxx

goedemorgen meiden,

happy fijn dat je zon gezellig weekend heb gehad...wel druk..maar dat heb je er voorover..en je woeffie lopen piesen....arm beessie moest nodig hahah...en lekker naar de markt...have fun..

rimke fijn dat alles goed ging met maudy...zal vandaag of morgen wel een jengel dag hebben...omdat ze overprikkeld was...geloof wel dat ze daar gevoelig voor is he...ach joh je ziet vanzelf hoe het gaat...en de kat had een flinke haal bij zijn oog gehad van een vrouwtjes poes van me moeder...vanwege de kittens mocht er geen andere kat in de buurt komen...

linda, joey ziek de arme ziel....doe maar lekker vertroetelen hoor...en gisteren boos op tom....zou ik ook zijn hoor...daar gaat je zaterdagavond...ach gelukkig is het over nu.

jeetje ik word gek van de katten....nu weer een plant uit het raamkozijn over de grond en kinderwagen,,,,gelukkig ligt daar altijd een deken over,,,vanmorgen ook al een pilaartje van steen kapot...waren er ooit 3 nu niks meer....zucht en ook gekotst...blegg.
blijf lekker op bed...met lois nu...die heeft net een fles van me man gehad...ze wil aandacht dus ben weer weg

xxx bambi

hey meiden

happy: ook weer in het land hahahaha lekker druk weekend heb je gehad meid wel gezellig zo onverwachts naar de chinees en voetbal kijken, en je hond heeft vanmorgen de kamer onder gepiest blegh dat is lekker wakker worden

rimke; maudy heeft het goed gedaan gelukkig maar en auto rijden vind ze lekker, hoe is ze voor de rest vandaag??

bambi: jij een kotstende kat jakkes is ook niet fijn, en je bent nog effe lekker op bed gegaan

zo joey heeft de hele dag ngo niks gegeten als ie iets eet komt het eruit, maar we zijn wel effe met me schoonzus en zwager naar planetrace geweest in amsterdam daar konden de mannen karten en de kinderen lekker klimmen en klauteren en fietsen enz, heel leuk, joey wilde graag mee maar heeft niks gehad hij is echt niet lekker in zijn lijfje
en komen we net volendam in rijden een heleboel sirenes van politie en brandweer en ziekenauto's heel veel. blijft de sauna van hotel Spaander bij ons (is een zeer bekend hotel) in de fik te staan en het schijnt vrij heftig te zijn, dus we horen wel hoe of dat afloopt,

zometeen komt me vriendin dan gaan we lekker in de bank hangen hahaha
ik kom vanavond nog wel eventjes

xxxlinda

waar is iedereen ???

heb echt een luie dag hier...erg ligt een berg wasgoed op me te wachten, maar die wacht nog maar ff lekker ...ik ga mega genieten van deze maand...want heb geen idee hoe ik straks 3 dagen moet werken en de rest moet doen....pfff word al moe als ik er aan denk haahah

heb ff een vraagje voor de mama's die ooit al fruit hebben gegeven..hebben jullie dit zelf gemaakt ? ik heb een keukenmachine en ik wilde ff weten hoe dat ding werkt...dus heb ff een peer gepureerd...vind het wel wat dun...maar laat lois wel een paar happen eten vanaaf. en de rest eten wij op, maar het staat net 10 minuten in de koelkast met deksel en het is nu een bruin prutje ? hoort dat ? geeft dat ?
en hebben jullie tips ??

lois is vandaag weer erg zoet...viel vanmorgen in slaap op der speelkleed...hu ? ze was nog geen uur wakker...oke naar bed gedaan...toen 2 uur werd ze wakker....toen heb ik haar lekker gebadderd...door de weeks gaat ze om de dag met 1 van ons douchen....in het weekend is het haar eigen badje of tub.....die laatste vind ze geweldig, maar kan niet goed bij haar haar...en aangezien ik het vanmiddag zelf moest doen...me man was de auto aan het wassen en poetsen...en aan het leegruimen voor me schoonvader....denk dat we zaterdag onze nieuwe gaan rijden...doet me man en me schoonvader overschrijven...doe ik don of vrijdag even regelen met mijn verzekering...want kom op mijn naam enzo....oehh vind het zo leuk..

xx bambi

hoi linda,

zo een flinke brand bij jullie..toch niet te dicht bij je huis..
ohja zat gisteren avond tv te kijken..hoor ik dat ernst paul is overleden bij een auto ongeluk in emh noorwegen of iig in een scandinavisch land. weet ff niet meer.. heftig..zit ik vanavond robinson te kijken, naar een man, die niet meer leeft...vraag me af of ze het wel uitzenden...

ohja ik kijk naar dat programma van bridget he...dacht van de week ff kijken of ze nou al bevallen is...was dat een maand geleden al op 13 sept. hahahah
mees heeft ie...zo heet me schoonvader ook hahah

xx bambi

bambi: ik heb toen joey wat ouder was wel zelf het fruit gepureerd maar toen ik liet ik de stukjes er ook in, maar dat kan lois natuurlijk nog niet.
en je hebt lekker een luie dag gehad vandaag en bijna de overschrijving van de auto spannend hoor

het is hier denk ik een fikse brand want overal komen brandweerauto's vandaan niet normaal meer, ik woon dicht bij de dijk en ik lucht de brandlucht ook dus ik heb me ramen maar even dichtgedaan, maar voor de rest weet ik nog niks

xxxx linda

en Robinson wordt gewoon uitgezonden stond op de site van de telegraaf, erg he van die man, en zo jong verschrikkelijk is dat gewoon

xxx linda

Terug
Bovenaan