Klusbabes 32!!!!

nou linda hou je ramen zeker dicht als je de brand lucht ruiken kan...ja las het net dat robinson gewoon word uitgezonden...42 is indd nog veel te jong ...maar ookal was ie 80...je wilt niet dat iemand op deze manier om te leven komt..

wat dat fruithapje betreft....2 seconden pureren en toen was het al drap...dus stukjes ??? dan zal ik me grovere messen erin moeten zetten ofzo...joh heb die machine nog nooit gebruikt hahah, kan er 9 versch. dingen mee...er zitten ook allerij dingen bij....maar geen duidelijke beschrijving wat nou waarvoor is....hahaha
maar kan jij je herinneren als je peer gaf dat dat dan zo snel verkleurde ?

xx bambi

moet een flinke brand zijn...het staat op nu.nl , is je man kijken ??? vind ik nou typische iets waar de hele stad voor uitloopt hahaha.

Hallo meiden,
Ik wou even laten weten dat ik nog leef, hahaha. Ik heb 3 nachten nauwelijks kunnen slapen en dus overdag bijgeslapen. Daarnaast is er dus veel van t huishouden blijven liggen wat alsnog gebeuren moet. Ik heb dus nauwelijks tijd gehad om te reageren. Ik hoop dat ik er komende week meer tijd voor krijg.
Ik denk aan jullie,
sterretje

Hey meiden,

Sorry dat ik zo'n lange tijd niks van me heb laten horen, maar ik zag een aantal felicitaties. Als eerste: Dank jullie wel daarvoor!
Met Danique gaat alles goed. Ze slaapt en eet goed. Danique was na  4 dagen alweer op geboortegewicht en heeft nu alweer twee keer een nacht doorgeslapen!! Hoop dat ze dit blijft doen, maar het zou me niks verbazen als ze vanacht weer gewoon komt.
Ze heeft na de geboorte meteen even in een open couveuse moeten liggen en we hebben nog 1 nacht in het ziekenhuis moeten blijven omdat ze een te lage bloedsuikerspiegel had en niet wilde plassen. Maar dat heeft ze nu allemaal ingehaald.
Met mij is het een beetje kwakkelen. Het ging eerst heel erg goed, maar kreeg woensdag in een keer koorts. Donderdag bleek dat ik misschien een beginnende borstontsteking had (had toen alweer geen koorts meer) en gisteren was ik weer ziek. Maar goed. Ik heb niks te klagen. Danique is een heerlijke meid en doet het super.
Rimke, heb trouwens jouw bevallingsverhaal gelezen... pfff.... heb er respect voor hoor.
Danique heeft weer honger, dus moet even het tafeltje gaan dekken ;)
Sorry voor mijn ego mail en hoop snel een keer weer wat meer van jullie nieuws te lezen.
Groetjes, Linda

bambi: wat dat peerhapje betreft zelf gepureerd ik weet niet meer of ik dat dan ook gaf sorry, maar je hebt ook verschillende fruithapjes zonder bananaan erin.

linda; ik ben blij te lezen dat het allemaal goed gaat met de kleine, en ze heeft al doorgeslapen helemaal top en hopelijk houd ze het vol, en met jouw gaat het niet zo, doe maar rustig aan meid en denk ook aan jezelf hopelijk zet die borstontsteking niet door

zo de brand is weer geblust er schijnt brand te zijn uitgebroken bij de sauna en dat dus de sauna en het zwembad is uitgebrand en dat het in het plafond was gaanzitten maar om 5 uur was het sein brandmeester gegeven dus ik denk dathet wel een beetje meevalt. om kwart voor 4 is de brand begonnen, maar goed heel goed dat ze zo snel er bij waren want je gaat gelijk weer aan de nieuwjaarsbrand denken ,

Joey lag om 7 uur al op bed arm kind ging op de grond liggen met een plaid en een kussen en hij zei ik heb het zoooo koud haha arme schat, hij heeft gelukkig 1 broodje gegeten en dat is erin gebleven en ik hoop dat ie een rustige nacht heeft maar goed dat merken we wel

meiden iedereen een fijne avond en morgenochtend lees ik alles weeer bij

xxx linda

arme sterretje, doe maar rustig aan meid..lekker overdag bijslapen als je dat nodig heb..we zijn blij dat je nog leeft hahah. we zien je wel weer verschijnen..

linda wat fijn dat danique het zo goed doet...en das vlot al eens lekker doorslapen...een borstontsteking zou wel minder zijn zeg...doe rustig aan he..

linda heeft joey geen koorts ? omdat ie het zo koud had...arm kind...en gelukkig is de brand geblust...ja jullie hebben natuurlijk die horrorbrand meegemaakt...dat zal voor iedereen toch raar blijven oud en nieuw.

zit undercover nederland te kijken.,...echt bizar..de beveiliging van defensie....

tot morgen..

xx bambi.

goeiemorgen meiden

bambi: ik heb ook en groot stuk gekeken van undercover nederland, ongelofelijk zeg dat dat kan

Joey heeft net een broodje op maar is niet lekker in zijn lijf, om half 12 vannacht moest ik weer rennen want toen moest ie weer kosten ik was gelukkig op tijd met de bak haha hij heeft geen koorts maar is heel jankerig en hangerig en dat bn ik niet van hem gewend ach hte gaat wel weer over

xxxxx linda

Goeiemorgen dames,

Hier alles goed, nog wel errgggg onrustig van binnen en das wel lasitg want daar wordt ik zoooo moe van ! Klussen is niet veel van gekomen misschien 2x maar voel me ook niet jofel dus mn koppie zit ff ergens anders bij.........vind het ook ff niet erg. Wil gewoon eerst opknappen....moet zo mn bloeddruk laten meten dus spannend weer !

Linnie, hoorde het van die brand op de radio, was best heftig he ! Joey nog niet helemaal lekker, arm ding ! Geef hem maar een dikke kus

Bambi, kotsende katten, bah ! Hier ook al gisteren pffffff. Verder een luie dag,lekker toch !

Sterretje, lieverd, rustig aan he. Slaap idd maar lekker bij overdag en de rest komt wel he......

Linda 2, fijn dat het zo goed gaat met je meisje !!!!! Doe je rustig aan meid....het is allemaal niet niks he......

Straks boodschappen doen, bah haha....tot latersssss, fijne dag !
Liefs happy

Terug
Bovenaan