Hmm, onze kat is nog niet aan het kotsen, doet ie ook bijna nooit...............hoop dat dat zo blijft.
Sterretje: meid, even een zware periode.........ik leef met je mee, denk aan jezelf!
Linda2: dus danique doet het goed! Fijn hoor! Hoop dat de borstontsteking mee gaat vallen, schijnt heel pijnlijk te zijn! Dank voor je lieve woorden wat betreft mijn bevalling, hoop dat die van jou beter is gegaan!
Linnie: brand in volendam............oei. Hoop dat er geen slachtoffers waren? En lekker met joey sintemaartenliedjes aan het oefenen, leuk he? Heb daar goede herinneringen aan, wij liepen ook altijd sintemaarten...........
Bambi: als fruit bruin wordt, wat een logische reactie is, kun je er wat druppeltjes citroen bij doen, dat voorkomt het bruin worden. Zegt niet dat het verrot is trouwens, gewoon een reactie op licht en lucht...........
Happy: weinig geklust, ach dat was het hoofddoel ook niet deze maand toch??
Hoest verder met je?? Kom je wat bij?
Bieb: hoe was je weekend meid? Ongi uiteindelijk mee gevallen?
Nou, wij hebben dus een druk weekend achter de rug, en dat is aan maudy wel te merken. Maar of ze nou in haar sprongetje zit, dat ie al achter de rug is? Joost mag het weten hoor! Ze moppert vrij veel, maar dat doet ze altijd wel. Ze drinkt haar flessen niet goed leeg, ze heeft last van haar buikje..........dus mopperen ja, dat is hier aan de orde van de dag. Gelukkig slaapt ze in de nacht wel, buiten de voedingen om. Ik zou 5 keer 150 ml mogen geven, maar dat drinkt ze helemaal niet op, dus wij zitten op 6 keer 125 ml, maar ook daar heeft ze vaak moeite mee. Ach, ze plast goed, groeit goed aan haar kleertjes te zien. Moeten bijna over op maat 62..........ze is 5 weken.........lang end. Ben nog even snel wat maat 56 aan het dragen, want daar had ik net wat extra kleertjes van gekocht een week of wat geleden........nauwelijks aan gehad..........zonde. We moeten zo naar het consultatieburo dus ik ben wel benieuwd wat ze afgelopen week is aangekomen, heb haar natuurlijk vorige week laten wegen. En nu ze zo slecht eet, kan ik mooi zien wat dat heeft gedaan in een week.........
Fons is zojuist weer vertrokken naar Amerika, is woensdag al weer terug en dan heeft hij lekker 3 weken vakantie!!! Hoera! Kan ik ook eens wat voor mezelf gaan doen.....
Mijn ouders komen vanmiddag en morgen moet ik op nacontrole naar de verloskundige.........woensdag doe ik helemaal niets.....ben al 4 dagen in touw dan. Hou ik niet van, ben een huismusje.............heerlijk vind ik dat!