Klusbabes 32!!!!

happy: hoe was je bloeddruk?? ik hoop dat ie weer gezakt is, en er is bijna niet geklust nou meid dat komt wel weer hoor, niks gaan forceren eerst alles effe op een rijtje zetten
en ook een kotsende kat, jakkes hahaha

zo me bedje is verschoond, de boodschappen zijn binnen, de wasmachine draait, en de spagethisaus staat te pruttelen, gisteren heb ik alles al gelapt en nu ga ik lekker zitten hahahat
Ik ben joey het sint maarten liedje aan het leren haha want ik wil dan met hem langs de deuren nu zit ie als ie zit te spelen af en toe dat liedje te zingen haha heel erg grappig

xxx linda

Hmm, onze kat is nog niet aan het kotsen, doet ie ook bijna nooit...............hoop dat dat zo blijft.

Sterretje: meid, even een zware periode.........ik leef met je mee, denk aan jezelf!

Linda2: dus danique doet het goed! Fijn hoor! Hoop dat de borstontsteking mee gaat vallen, schijnt heel pijnlijk te zijn! Dank voor je lieve woorden wat betreft mijn bevalling, hoop dat die van jou beter is gegaan!

Linnie: brand in volendam............oei. Hoop dat er geen slachtoffers waren? En lekker met joey sintemaartenliedjes aan het oefenen, leuk he? Heb daar goede herinneringen aan, wij liepen ook altijd sintemaarten...........

Bambi: als fruit bruin wordt, wat een logische reactie is, kun je er wat druppeltjes citroen bij doen, dat voorkomt het bruin worden. Zegt niet dat het verrot is trouwens, gewoon een reactie op licht en lucht...........

Happy: weinig geklust, ach dat was het hoofddoel ook niet deze maand toch??
Hoest verder met je?? Kom je wat bij?

Bieb: hoe was je weekend meid? Ongi uiteindelijk mee gevallen?

Nou, wij hebben dus een druk weekend achter de rug, en dat is aan maudy wel te merken. Maar of ze nou in haar sprongetje zit, dat ie al achter de rug is? Joost mag het weten hoor! Ze moppert vrij veel, maar dat doet ze altijd wel. Ze drinkt haar flessen niet goed leeg, ze heeft last van haar buikje..........dus mopperen ja, dat is hier aan de orde van de dag. Gelukkig slaapt ze in de nacht wel, buiten de voedingen om. Ik zou 5 keer 150 ml mogen geven, maar dat drinkt ze helemaal niet op, dus wij zitten op 6 keer 125 ml, maar ook daar heeft ze vaak moeite mee. Ach, ze plast goed, groeit goed aan haar kleertjes te zien. Moeten bijna over op maat 62..........ze is 5 weken.........lang end. Ben nog even snel wat maat 56 aan het dragen, want daar had ik net wat extra kleertjes van gekocht een week of wat geleden........nauwelijks aan gehad..........zonde. We moeten zo naar het consultatieburo dus ik ben wel benieuwd wat ze afgelopen week is aangekomen, heb haar natuurlijk vorige week laten wegen. En nu ze zo slecht eet, kan ik mooi zien wat dat heeft gedaan in een week.........
Fons is zojuist weer vertrokken naar Amerika, is woensdag al weer terug en dan heeft hij lekker 3 weken vakantie!!! Hoera! Kan ik ook eens wat voor mezelf gaan doen.....
Mijn ouders komen vanmiddag en morgen moet ik op nacontrole naar de verloskundige.........woensdag doe ik helemaal niets.....ben al 4 dagen in touw dan. Hou ik niet van, ben een huismusje.............heerlijk vind ik dat!

He meiden!

Ben ik weer eens voor de verandering!

Dit weekend was het weekend van A Sister's Hope.
We hebben een geweldig weekend gehad, met gelukkig prachtig weer!
Heel veel gezelligheid, en ook tranen. Het was echt geweldig!
hoop snel foto's op mijn hyve's te zetten, kunnen jullie een beetje zien wat ik heb uitgespookt! haha

Hoe is het hier met iedereen?

Ben echt brak! haha, ben ook blij   dat ik vandaag even vrij ben!

Kom snel weer kletsen hoor!

Liefs Jacqy

Meiden, ff kort....ff balen. Bloeddruk was weer omhoog, heb nu iets gehad om rustiger te worden en iets om te slapen omdat ik gewoon s nachts zeker te veel lig te piekeren...moet echt het zwanger worden nu ff helemaal vergeten, aan de ene kant baal ik daar van en aan de andere kant geeft het rust...natuurlijk stond het al op een laag pitje maar nu zeker ook met die bloeddruke n medicijnen is besloten om er ff helemaal niet meer mee bezig te zijn ! Ga het ff allemaal op me in laten werken...tot straks en sorry voor mn ego bericht meiden !

Knuf happy

hallo dames,
jullie hebben  lekker gekletst zeg. Kotsende katten en zoontjes kwamen langs, Linda2 gaat alles goed mee, alleen klote van die borstontsteking, volgens mij had Happy een plassende hond, Maudy van Rimke nog beetje aan t rommelen, en Fons straks heerlijk 3 weken thuis, Sterretje moest flink bijslapen, Bambi, mooie kat trouwens! Trouwens, als ik volgende keer weer een Maine coon wil, klop ik wel bij jou aan haha

Was gezellig in Zaandam, gister ook van alles thuis gedaan, zelfs ramen gelapt (beneden), naar Retail park geweest en s middags voortuin gesnoeid. neefje had weer filmpjes gedownload, dus film gekeken. En nu weer aan t werk. Kon vanmorgen mijn warme bedje amper uitkomen.
Ongi nog steeds, maar helemaal niet zo veel. Die man zei al dat het rommelig zou worden, ik dacht dat hij bedoelde dat er allemaal viezigheid enzo uit zou komen, maar hij zal wel bedoelen, raar gevoel enzo, want heb wel af en toe soort van buikpijn. Niet erg hoor.

Verder geen nieuws.

ik ga de roze wolk weer eens erbij halen

Happy, klote meis. Maar misschien wel goed om even er niet aan te denken, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hoge bloeddruk is ook niet echt goed natuurlijk. Ik vindt t echt klote voor je, je wilt nu eenmaal zwanger worden, maar je moet ook aan je gezondheid denken.....

ach, laat die roze wolk maar, staat op pagina 4 nog en zie toch alleen maar rode gezichtjes.....

Terug
Bovenaan