Klusbabes 32!!!!

@linda: oh arme joey. Hoe gaat t nu met hem? En hahaha, leuk hè, dat hij t liedje tijdens t spelen zingt.
@linda2: nou, dat was ook even schrikken zeg. De open couveuse en beide nog blijven in het ziekenhuis. En nu een borstontsteking. Doe rustig aan meid.
@rimke: druk, druk, druk, zo te lezen. Let op jezelf. En binnenkort is Fons 3 weken thuis en heb je weertijd voor jezelf: heerlijk.
@bambi: peer, appel en banaan wordt idd bruin. Je moet t meteen na t pureren geven. Citroen helpt idd ook, maar ik weet dat ze daar weer niet teveel van binnen moeten krijgen. En de katten waren weer zeer lief zo te horen, not. Nou, die van mij kan ik soms ook achter t behang plakken.
Wat t werken straks betreft: dat gaat je lukken. En t huishouden, tja, dat moet dan maar even wachten. Eén geluk: ze kunnen toch nog niet kruipen, hahaha.
@happy: hé meissie, de bloeddruk niet omlaag gegaan, balen. Ben je al met iemand gaan praten???
@bieb: en lekker geshopt, heerlijk.
@jacqy: ik ben benieuwd wat je in t weekend allemaal gedaan hebt.

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben.
Hier 3 nachten slecht geslapen, toen 1 betere nacht en vannacht was t weer pet. De kleine had een sprongetje. Soms kon ik har met de borst troosten, maar nu niet meer. Heeft ze namelijk niet echt honger, dan bijt ze in mijn .... Ze kijkt ons t eten en drinken uit de mond. Ze geniet daarentegen van haar vitamines en de tandpasta. Van de week maar naar t cb. Gelukkig heb ik 1 dagje vrij deze week, want normaal valt t op mijn werkdagen.
Vandaag zijn we lekker wezen zwemmen. Daar is ze goed moe van geworden. Zo moe dat ze 45 minuten in de maxi-cosi heeft geslapen.
Ik ga er weer vandoor. Mama-maandag bij prenatal!!!

hoi meiden,

sterretje zo te lezen is jou meisje gewoon toe aan bijvoeding...als ze het eten uit je mond kijkt en vitaminen en tandpasta zo lekker vind hahah. dan wil ze gewoon eten...tuurlijk zeggen ze tegenwoordig 6 maanden...ze zijn gek...daar wacht ik niet op hoor...jij geeft natuurlijk bv maar dan nog ben je niks verplicht hoor. je mag lekker doen wat je zelf wil...lekker aan het shoppen weer hihihi.

happy wat rot meid...hoge bloedruk...niet zwanger worden...rot in je vel....misschien een hele dag slapen wat voor je ??

linda joey weer overgegeven. let maar goed op hem....kleine vent..

rimke maudy wat mopperig...ach dat hoort erbij als je van die drukke dagen heb gehad...je zal zien als je straks een paar dagen niks heb, dat ze zich voorbeeldig gedraagd...

jacqy ben benieuwd hoor naar de foto's zo te horen was het erg leuk....en hoest van de week op het werk gegaan ??

bieb ook druk weekend gehad....en nu moe weer aan het werk...als ik het zo lees...geloof ik echt geen zak van die vent waar je geweest bent...al had ie je dit niet verteld over je ongie dan had je niks gemerkt, want je ongie is dus gewoon hetzelfde hahah...ach als je maar snel zwanger bent ...das het belangrijkste...

hed ik iedereen gehad ??

nou morgen gaan lois en ik voor het eerst zwemmen...spannend..me moeder gaat mee (heb ff gebeld of dat mag) om foto's te nemen...moet vanaaf wel ff de hele boel ontharen en scheren hahaha...wat ik wel rot vind is dat het van 9 tot half 10 is...en lois gaat altijd rond 9 uur weer naar bed...mmhhh ff kijke hoe dat morgen loopt...

verder van dat bruin worden snap ik wel...maar ik pureerde de peer en zette het in de koelkast en met 5 minuten was het bruin...wist niet dat het zo snel ging..
maar goed...samen met mama een peer gegeten...ze vond het super...ff kijken of ze gewoon ontlast vandaag...vorige keer met de banaan....moeilijker...maar kan ook dat ze vandaag overslaat...want ze poepte gisteren 2x en dat was de 1e keer..
moet zeggen dat vers wel lekkerder is...en zo simpel..

vanmorgen wilde ik weer slapen...maar nog geen uur geloof ik...lois uit bed gehaald...op het speelkleed en toen kon mama die grote berg strijk doen..
daarna. lois eten en daarna mama stofzuigen en dweilen....toen lois naar bed en daar ligt ze nog....hopelijk tot 3 uur hahahah
wilde eigelijk ramen achter zemen....had ik eindelijk de puf...is de schilder geweest...weer zonder aankondiging...staat er vanmorgen ineens een vent achter voor me raam..lekker   in me pyama..ben blij dat het kouder is anders had ik miss minder aan hahaha. maar goed...geen idee dat ze ook me deur zouden verfen..dus vieze vingers toen ik net de hond ging uitlaten zucht.....dus geen ramen...hoop dat ik van de week nog zin heb...anders zien we wel...

straks komen me ouders een bakkie doen...vanmiddag gaan ze me zusje nog even helpen..die zijn de meubels halen voor de kinderkamer ergens in purmerend helemaal...ach vast goedkoper als nieuw...

xx bambi

hey meiden

rimke; fons bijna lekker 3 weken vrij heerlijk, en maudy nog onrustig, doe je maudy niet meer inbakeren??

happy: je bloeddruk weer omhoog gegaan dat is niet geod meid, maar je hebt nu pillen gekregen om het omlaag te krijgen, wel jammer dat je je kinderwens op een laag pitje moet zetten, maar ja je bloeddruk is op dit moment wel belangrijker, ik hoop meid dat het snel allemaal weer voorspoedig gaat bij je ik vind het heel erg ellenig allemaal voor je

bambi; peer verkleurd ook snel en lois vond het lekker hahah fijn toch, en je zusje is vandaag naar purmerend dat is dicht bij volendam kan ze hier een bakkie doen haha, en de schilder stond weer zonder aankondiging voor de deur, dat vind ik ook raar dat ze dat niet effe van tevoren melden

sterretje; weer een paar waardoloze nachten meid, heel vervelend maar ja kon overdag wel een beetje bijslapen dat is wel lekker

jacqy: jullie hebben inderdaad mooi weertje gehad van het weekend, en alles is goed gegaan?

zo , gisteren kwam tom zijn oudste zus en haar man en die gaven ons een brief,
Volgend jaar september worden wij en de rest van de naaste familie en vrienden uitgenodigd voor een 5 daagse zeilreis op de griekse eilanden, heel erg lief en leuk, maar ik heb 1 probleem en dat is dat ik een mega vliegangst heb, en ik heb dus vanaf gistermiddag alleen gehuild en geen hap kunnen eteen van de zenuwen en geen oog dicht gedaan, ik ben net naar me schoonzus gegaan om te zeggen datik niet mee ga, en ik begon daar ook weer te huilen, ze was gelukkig niet boos en ze wist dat ik angst had maar niet dat het zo erg was,
Ik heb 3x gevlogen en de laatste keer dat ik heb gevlogen heb ik gezegd dat ik nooit maar dan ook nooit meer van me hele leven in een vliegtuig stap, als ik nu ja had gezegd zou ik een kut jaar hebben van de zenuwen alvast en ik zou die   5 dagen niet kunnen genieten omdat ik weer terug moet ook. er is gewoon een last van me schouders gevallen nu ik de knoop heb doorgehakt

xxx linda

sterretje; misschien is de kleine ook al toe aan bijvoeding dat kan, misschien voorzichtig een fruithapje proberen

xx linda

Ha meiden!

Jacq! Lekker druk geweest en ook een beetje emotioneel bij Sisters hope.........hoop dat je vandaag lekker kan bij komen van je drukke weekend! Hoe is het gegaan op je werk van de week??

Sterretje: klinkt idd alsof je meisje toe is aan een hapje........hahaha, grappig he, dat ze het eten zo uit je mond kijken..........ben benieuwd wat ze bij het consultatieburo zeggen van de week. Ze is vast goed gegroeid enzo! Leuk om weer even te weten toch??

Bambi: hihihi, die schilders bij jou zijn niet erg opgevoed, nu je vingers weer vies!
En leuk dat je gaat zwemmen met lois! Ik moet zo even googlen of ze dat babyzwemmen hier in de buurt ook doen, want dan ga ik ook met Maudy, die vind het vast fantastisch!!

Happy: jemig........nu je bloeddruk weer te hoog! Wel lekker dat je wat slaappillen gekregen hebt, hoop dat ze voor je werken! Wat heb je gekregen? Temazepam? Laat je niet afschepen met 10 mg, want bij mij werken die niet. 20 mg wel trouwens.........
Ik hoop dat het praten je zometeen wat helpt om van dat piekeren af te komen, waar pieker je over? Als je dat vertellen wil natuurlijk..........is dat de hele toestand met je vader, of het overlijden van je oom? Of het zwanger worden?

Nou, wij zijn bij het CB geweest. Maudy is weer 110 gram gegroeid, dus weegt nu 5040 gram en is nu 57 cm.........is prima dus.
Heb nog gevraagd of ze evt. zuurstof tekort zou kunnen hebben opgelopen tijdens de bevalling, want dat speelt heel erg door mijn hoofd, omdat haar apgarscores gewoon slecht waren........daar kon ze nu nog niets van zeggen.....zucht.
Ook hoorde ze een ruisje bij het hartje van Maudy, maar daar schrik ik niet zo van eigenlijk. Ik heb zoveel ervaring met hartafwijkingen door mijn werk, en ik weet dat deze ruis heel veel mensen hebben en dat ze er nog overheen kan groeien.
Verder eigenlijk niet zoveel bijzonders........was wel weer genoeg geloof ik.
Ze zei nog dat we wel met comfort voeding konden gaan beginnen, omdat maudy last van haar darmpjes heeft, maar goed, dat hebben alle kindjes, en ik wil haar darmpjes niet lui maken.........als het nou over 4 weken nog niet beter gaat, kan ik dat altijd nog doen......maar af en toe krampjes hoort er gewoon bij. Wel heb ik het idee dat ze vaak oprispingen heeft, en daar ga ik johannespitbroodmeel/johannesbroodpitmeel.....(ik weet nooit hoe het nou precies heet, whahaha!) voor halen komende week, kijken of het beter gaat.
Aan de andere kant, een heleboel voedingen gaan prima, dus ik ga ook niet teveel rommelen aan haar voeding. Het zijn gewoon af en toe wat voedingen tussen door, die niet zo goed gaan: onrustig drinken, mondjes terug geven, oprispingen en wat krampjes. Maar dat is dus zeker niet standaard..........dus ik kijk het nog even aan.........eigenwijs.

Ha linnie!

Wat balen dat je die reis moet afzeggen! Wat een aanbod zeg, van je schoonzus! Hebben ze iets te vieren ofzo? Jemig, met de hele familie zeilen op de griekse eilanden!
Wat zalig.........mag ik mee voor jou in de plaats............??
Nee zonder gekheid, wat balen dat je vliegangst hebt! Als je er nu al zo'n druk overmaakt zou ik het idd ook niet doen..............

Hoe is het met het liedjes zingen? Al het hele repertoir gehad??

rimke; maudy is gegroeid dat is goed haah en het is johannesbroodpitmeel haha mooi woord voor galgje, en ze konden niks zeggen of ze zuurstof tekort had gehad, misschien morgen als je op de nacontrole moet, en een ruisje rond haar hartje , moet ze daar niet binnenkort nog een keertje voor terugkomen? of laten ze het zo
je ouders kwamen vandaag toch? veel plezier

en met joey ze liedjesrepatoir gaat het goed hahaha hij wordt de nieuwe jan smit hahahaahahah

ik ben er vandoor ik ben er later nog eventjes, ik ga joey zometeen van de chreche halen daar heb ik hem evengoed gebracht want hij wilde zo graag

xxx linda

mijn zwager wordt volgend jaar 45 en dat wilde hij op deze manier vieren, en ze zitten nogal goed in de slappe was zeg maar, maar ik baal ontzettend echt waar maar me vliegangst is te groot om me er overheen te zetten

ik ben nu echt weg

xx linda

Terug
Bovenaan