Klusbabes 32!!!!

hoi meiden,

zo rimke je meisje al over de 5 kilo...haalt straks gewoon lois in hahaha.
dat jo.br.pitmeel. is indd een goeie voor galgje hahah, dat zit toch in de comfort voeding..althans wel in die van friso...heb er namelijk ook aan gedacht omdat lois soms ook zo loopt te kloten, maar soms ook weer niet....eigelijk is lois gewoon niet zon drinker...vandaar dat ze al fruit krijgt...
maar mijn moeder geeft me af en toe het gevoel dat dat raar is dat ik   dat buiten het cb om doe...ik vroeg nog hoezo...nou dat zou zij vroeger nooit gedaan hebben, ze zou wachten totdat die toestemming geven...nou echt niet...daar wacht ik niet op...ik zie toch of het goed gaat...als ik merk dat ze krampjes krijgt, verkeerde ontlasting...uitslag of wat dan ook...dan stop ik direct...maar voel gewoon dat dat me lois goed zit...
ze heeft net weer peer op en ze vind eht heerlijk..en natuurlijk is het niet veel..daarna een fles van 200 en niks niet spugen..geweldig toch...zo hoop ik langzaam over te kunnen naar 4 flessen...lois drinkt der laatste fles van half 11 ong.zo slecht...ze krijgt dan maar een 170 en die drinkt ze niet goed leeg..alleen als we haar om 22 uur douchen,,..maar wil die fles er gewoon af...ze slaapt tegewoordig tot half 8..dus komen we helemaal niet uit.....als ze de laatste fles om 20 uur krijgt dan red ze het gewoon. tot 7 uur volgenden dag...maar wil niet dat ze te kort komt...vandaar het fruit...ach is toch een beetje zoeken.zal je staks met maudy zien...heb je eindelijk een heerlijk ritme...is ze toe aan bijvoeding hahaha. en zo is het elke keer wat.
leuk dat je ook wil gaan zwemmen...bij ons mag het echt pas vanaf 3 maanden, anders had ik al eerder gewillen net als sterretje..

linda wat een mooie reisje krijgen jullie aangeboden...wat ontsettend kut dat je zon vliegangst heb...gaat tom wel ? en joey ? hoe gaat het met hem trouwens...voelt ie zich weer beter...en de nieuwe jan smit whahahah....trouwens dat sint maarten ?? wat is dat dan ?? hahah

me ouders zijn geweest....en doen ze dat nou express of om mij te laten zien dat ik hetzelfde bij hen doe....heb gezogen en gedweild, dus mijn hond ligt buiten of in de bijkeuken...komen me ouders met hun hond...doe ik namelijk ook vaak bij hen hahah. zucht...vieze vloer kon hem net weer doen...

xx bambi

Linda; wat een leuke verrassing van die zeiltrip naar Griekenland, maar echt balen dat je vliegangst hebt. Ruilen haha. Misschien is een soort van vliegangst cursus iets voor jou? Heb je toch ook tegenwoordig?

bambi; jij gaat gewoon op je gevoel af met Lois, en dat moet kunnen toch? Maar wel zeker weten dat t kan zeg maar. Maar dat zal wel goed zitten. En vloer alweer gedweild?
En shit, stond je bijna in je nakie met die schilders. Kunnen ze niet eens bericht geven ofzo?
En wat die paranormale man betreft. Ik heb nu wel meer last van naweeen zeg maar van die ongi, wat meer last van buik. Maar of dat nu toevallig is? geen idee. Als ik volgende maand echt geen pijn meer heb, dan geloof ik t pas. Of ik ben gewoon zwanger haha.

Rimke; Ik had vroeger ook hartruisje, maar gewoon overheen gegroeid.  

ga nu weer verder werken, bijna tijd joehoe

bambi: laat je geen schuldgevoel aanpraten door je moeder wat betreft het bijvoeden, als jij vind dat ze er aan toe is moet je het gewoon doen, en op het consultatieburo leven ze volgens de boeken op die leeftijd mag dat en dan mag dat .
en haha je had net de vloer gedaan kwam je moeder met de hond kan je weer beginnen
en met joey gaat het weer goed gelukkig en sint maarten dat is op 11 november en dan gaan alle kinderen als het donker is langs de deuren en dan zingen ze het sint maarten liedje en dan krijgen ze van de mensen snoep, koek of fruit heel erg leuk, ik ga een lampion maken voor joey die zit dan aan een lichtstokje

bieb; rare ongi, die man had het al gezegd en hopelijk de laatste ongi meid,

meiden ik ga eten en zometeen naar de yoga dus morgenochtend lees ik weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

Lieve schatten, bedankt voor jullie lieve woorden. Heb alles gelezen maar heb echt de puf niet om te reageren. Ben echt moe maar, voel me wel iets beter. Hte is nu eenmaal niet anders he...............mn gezondheid gaat nu voor ! Zag dat rimke vroeg waar ik over pieker maar, dat is zoveel pffff. Er komen dingen naar voren waarvan ik helmaal niet wist dat ik ermee zat. Al die tijd en dan praat ik al over jaren, heb ik alles weggestopt ! Het lucht me wel op, praat veel met mn mannetje, erg fijn ! Ga proberen straks nog ff kort op jullie te reageren hoor !!!!

Liefs happy

Doe het gelijk maar ff want als ik opeens straks weer geen zin heb krijg ik ook het gevoel dat ik jullie verwaarloos hahaha. Rimke, goed gegroeid he die kleine, en een ruisje rond haar hartje.....gaan ze dat in de gaten houden? Bieb, een gezellig en druk weekend gehad en je bedje haast niet uit kunnen komen vanmorgen....toch moeilijker he naarmate het s ochtends weer zo donker is ! Sterretje, lekker wezen zwemmen met je meisje, lekker moe daarna ! Hoe was het bij prenatal?Bambi, morgen voor het eerst zwemmen, leuk leuk leuk. Ben benieuwd zeg ......alle haren weg hihi. Linnie, jeetje meis, das wat met je vliegangst he. Je moet het zeker niet doen als je er zo tegenaan zit te hikken, dan wortd het een lang jaar en vijf dagen ellende voor de terugreis......ik ga wel met rimke mee hoor, haha. Hoe is het met joey ?
Nou volgens mij heb ik jullei nu allemaal gehad....wie ging er hier nou naar marco borsato? of zit ik nu helemaal verkeerd ? Ben benieuwd hoe het geweest is...heb er eigenlijk niks van mee gekregen......meiden, misschien tot straks en anders tot morgen......

kussss happy

Zie toevallig net bij rtl boulevard een stukje over marco borsato .....zag er erg leuk uit !!!!!! Had ook graag gewild.....zucht

xxx

hoi meiden,

happy dat was ik over marco, ik wilde er heen, maar gaat niet door, kon niemand vinden en is ook wel erg duur...ga over 2 wk ook al naar tarzan, nieuwe auto hahah, ff geen gekke dingen.
wat rot dat je dan gaat piekeren he...allemaal oud zeer enzo...ik kan dat ook ineens gaan piekeren..zo kan ik me weken van te voren al druk maken over iets, wat dan heel erg mee blijkt te vallen
morgen b.v. gaan zwemmen, ik vind het vershrikkelijk...ik vind mezelf veel te dik om me te tonen in badmode...maar goed ga voor me kindje...komt goed..

linda...ja me moeder zei ook nog zoiets als....hoop dat je zus dat straks niet doet, ik dacht echt huh....ik zei nog wat   niet doet ? zei zij op eigen houdje bepalen, zucht moeders....
ook probeert ze me aan te praten onze wieg aan me zusje te lenen...door te zeggen dat een kind in een ledikant geen gezicht is...door dat je tegenwoordig de bedjes kort moet opmaken...maar ik weet niet waarom wij die wieg niet uit willen lenen.
zoiezo ligt lois er nog in...we hebben hem gehad van me schoonzus, die hem weer van me schoonouders hebben gehad en ik weet gewoon dat die het niet leuk zouden vinden als mijn zusje hem gebruikt...ook omdat me zusje niet netjes is en ik gewoon bang ben dat ie vies/beschadigd raakt...en wie weet komt onze 2e veel sneller dan iedereen verwacht...

xx bambi

goeiemorgen meiden

happy: wat erg dat er in enen ook allerlei oud zeer naar boven komt, maar misschien ook wel goed en wel fijn dat je er met je mannetje over kunt praten dat je een luisterend oor heb
Ik heb gevraagd aan me man of jullie mee mogen met het zeiltripje maar jullie moeten heel lief zijn zei hij hahaahhaahahaha maar dat zijn jullie al

bambi; ik zou ook die wieg niet zomaar uitlenen als jij hem al van iemand anders hebt geleend en als je er niet achter staat dat je zusje hem krijgt moet je gewoon zeggen dat je schoonzus niet wil dat de wieg nog naar iemand anders toe gaat,
en jeetje je moeder probeert je echt af en toe een schuldgevoel aan te praten , nogmaals doen wat je zelf wilt en je ziet dat lois geen last heeft van haar peertje dus waarom niet,
gelukkig was mijnmoeder het altijd wel met me eens, die zei eerder tegen mij van meid probeer wat anders dan die melkflessen haha maar ik was het helemaal met haar eens

Zo ik heb me een partij geslapen zeg Tom zijn wekker ging net af toen moest ik echt effe denken in welke wereld ik was haha, zometeen naar me pa toe want ik moet om 10 uur bij de voetreflex zijn en om 2 uur moet ik naar de logopedist toe

meiden fijne dag vandaag en jullie zien me vandaag nog wel effe voorbij vliegen

xxx linda

Terug
Bovenaan