Klusbabes 32!!!!

Goeiemorgen dames,

Zo, heerlijk geslapen zeg.....was net ff wat ik nodig had ! Zie nu ook wel in dat dit ff belangrijker is en dat het allemaal ff niet anders is........Donderdag gaan we lekker met d meiden naar een discotheek in naaldwijk en daar komt gerard joling...leuk leuk leuk !

Bambi, hup in dat badpak hoor meis ! Ik ken je probleem maar, dan kijken ze maar niet he, jammer hoor ! Kaartjes waren dus zo duur voor marco.........zag er wel leuk uit he ! Veel plezier zo lieverd

Linnie, lekker geslapen dus meis, das mooi.....vandaag 2 afspraken....hoe is het met joey, is ie weer wat opgeknapt ?

Meiden, ik ga, de kapster komt straks bij mn moeder, ff puntje knippen en maar weer blond erover doen ...........laterssssss, fijne dag

Liefs happy

goedemorgen!!

Even snel voordat ik weer moet vliegen.............

bambi: hihihihi, al over een tweede aan het nadenken? En inderdaad hoor, laat je geen schuldgevoel aanpraten. Niet over het wiegetje en niet over je bijvoeden. Als je denkt dat lois daar aan toe is moet je het lekker doen! Je ziet zelf ook wel wanneer het niet goed gaat, en die kids van tegenwoordig worden zo steriel opgevoed, qua allergieen, dat ik juist denk dat al die allergien daar vandaan komen.........als je begrijpt wat ik bedoel!

Bieb: toch wel meer last van naweeen? zou zo maar kunnen dat dat wel van die man komt, als je het anders nooit hebt?

Happy: meis, goed geslapen? Heb je die pilletjes nu al? Ben benieuwd of ze iets voor je doen!!

Linnie: jij dus wel lekker geslapen! Heerlijk, had je blijkbaar nodig he?

Jacq: weer werken vandaag? WErkze meid! Doe rustig aan, even bijkomen van je drukke weekend..........

Sterrete: hoe is het ondertussen met je meisje??

April: waar ben je?? Hoe is het bij jullie? Met werken enzo? Lukt het wat??

Nou, mijn ouders kwamen gisteren dus, was gezellig. Maudy had haar beruchte spook-uurtjes weer van 5 tot 8.30, toen de fles en huppekee, slapen! Als ik er dan maar naast lig.....en toen wilde ze om 2.30 weer eten en om 6 uur weer en om 8.30 alweer!!! Heb ik haar eerst door het bad heen gehaald om wat te rekken, maar ze drinkt nu weer ongeveer 7 (!!!!!) flessen van 110/100 cc, terug bij af met de lekkere lang tussenpauzes...............helaas...........ik bied haar wel meer aan, maar ze krijgt het gewoon niet op........dus dan maar 7 keer voeden he? Ik probeer die laatste fles wel steeds wat meer te geven,en dat lukt dan ook wel omdat ze zo heeft liggen spoken maar verder.........meer dan 110 cc krijg ik er echt niet in............helaas, komt vanzelf wel hoop ik.
Zometeen naar de nacontrole van de verloskundige, en dan vanmiddag mijn schoonmoeder en schoonzus...............heb al 4 dagen die helemaal volzitten achter de rug, en ben er nu een beetje klaar mee..........morgen helemaal niets. Pyama dag ofzo......is fons ook weer terug, hoera!!!
Ik heb maudy net trouwens zonder bakerzakje terug gelegd, kijken hoe het gaat.........ze sliep toen ik haar weglegde, en meestal prop ik haar toch nog in dat zakje, maar nu vond ik het zo zonde, zeker omdat we om half 12 al weer wegmoeten, kan ze mooi nog even 2 uur slapen.........ben benieuwd hoe het gaat!
Tot later!!!

happy: lekker geslapen meid en nu even je haar bijkleuren,
Omdat je eigenlijk al die tijd niet helemaal goed in je vel zat en "blokkades" hebt dat kan ook ervoor zorgen dat het zwanger raken niet vorderd, dus hopelijk als je zometeen weer helemaal lekker in je vel zit en met al die gesprekken dat je zometeen meteen zwanger bent, ik hoop het zo voor je maar eerst dit allemaal

bambi: hoe is het zwemmen gegaan? vond ze het leuk? en vond jij eht leuk?

rimke; misschien heeft maudy ook last van die drukke dagen dat ze daar misschien nog te gevoelig voor is dat kan, ik had dat ook heel erg met joey, ik probeer alleen maar mee te denken hoor meid, niet dat je en jullie denken dat ik het beter weet ofzo, maar omdat ik met joey al die ellende heb gehad probeer ik alleen maar mee te denken
en hoe was de nacontrole? alles goed?

zo ik ben bij de voetreflex geweest en ze was apetrots op me want me voetjes voelde helemaal toppie, en het gaat ook toppie, zij is ook een beetje van dat spirituele en ze zei jeetje meid zometeen ben je ook gelijk weer zwanger dat voel ik aan alles hahah vorige keer had ze het ook goed, en nu gaat het helemaal goed komen haha ik zei ik zeg zelf ook elke keer ik ben zometeen weer zwanger en zo niet dan de volgende maand, ik ben gewoon weer helemaal positief haha

ik ga een broodje eten en om 2 uur met joey naar de logopedist het zal mij benieuwen

xxxx linda

hey nmeiden wat een rust hier vandaag zeg

zo bij de logopedist geweest en die vond het een ogede leerling hahaha, hij deed haar goed na met zeggen maar als je het na 2 minuten weer vroeg dan zei hij het gewoon weer zoals ie het altijd zegt, maar goed komt allemaal wel goed daar ben ik niet bang voor.
Me clomidpillen gan werken ik krijg alweer last maar goed voor het goede doel
vanavond gaan we weer kaarten dus dan ben ik er niet

xxx linda

hoi meiden,

linda goed geslapen, dan voel je je super daarna...en de voetreflex dame denkt dat je snel weer zwanger bent...laten we het hopen...flink aan de klus meid.

rimke..ach er komen nergens in me familie allergieen voor...en net wat je zegt misschien krijgt iedereen die allergieen door het steriel opvoeden hahah. ik ben geen ontaasrde moeder ofzo..ik merk heus wel aan lois als het niet goed gaat...
hoe was de controle bij de vk ? heb je nog kunnen praten over de bv....fijn morgen een pyama dag...ik ga ook zeker terug naar me bedje na de 1e fles..

happy...voel je al wat beter...leuk wat je donderdag gaat doen.....soms is het best moeilijk met me moeder....en zie er soms wat tegen op straks met werken en lois daar pfff. maar goed kan me ouders nog een beetje me eigen ritme opleggen en een kdv niet, doen doen hun eigen ding.

sterretje hoe gaat het nu ? de nachten weer een beetje oke...krijgt ze weer nieuwe tandjes ? kan ze ook zo van spoken....of sliep jou meisje nog niet door ?

nou het zwemmen vanmorgen was heel leuk...geloof dat lois het ook prachtig vond...de buurjongen of meisje was veel interesanter dan mama maar goed...ze heeft het naar der zin gehad...heb er wel een uur vroeger der fles gegeven en daarna naar bed...was best verbaasd dat ze niet meteen slapen ging...rond 1 uur werd ze al wakker...vanmiddag nog even bij me ouders geweest en daar is ze ook de hele tijd wakker geweest...rond half 4 werd ze moe en nu ligt ze te slapen in der wagen...vanavond of beter gezecht straks om 18 uur eet ze appel hahah. de peren zijn op...ben beniewd..

ook komt straks de nieuwe auto al....heb vandaag de verz.geregeld...mannetje neemt hem mee. joehoeee.

morgen lekker niks....donderdag tandarts..brrr gaan ze me hele gebit reinigen enzo...me tandvlees ziet er niet uit...allemaal door de zw.schap hellaas...ach ja..

gisteren ook nog iets...me man komt thuis van zijn ouders vandaan...zegt ie je zwager belde net...of ik wilde helpen de babymeubels naar boven zeulen...me man zegt ik ben bezig momenteel..oke ...dat was het....ik denk echt mannen...dan vraag je toc door....nee nu heeft me zusje zelf mee geholpen die zware meubels naar boven te tillen....oke ik vind dat je als zwangere best mag tillen , maar natuurlijk niet overdrijven....nou vinden me ouders het stom dat len   niet ff heeft geholpen...nou ammehoela...hoelang weten ze al dat ze die meubels gingen halen...als ze nou eens van te voren vragen, maar nee alles altijd op het laatste moment...daar pas ik me niet op aan hoor...zucht familie.......

we hebben trouwens een lekker midweekje center parcs geboekt...duurt nog even april 2009 pas...maar goed ...hebben we een lekker vooruit zicht...lekker uitwaaien in zeeland/.....of heel mooi weer....april doet wat ie wil...hahaha
de hond gaat naar me ouders....lekker met zijn 3e in een mega bungalo....we wilde de vip, maar die was er niet meer...nu de luxe ook goed...alleen geen brodjes aan je bungalo...ach dan koop ik zelf wel broodjes hahahah

nou ga koken...ff de bonen en aardappelen aanzetten en verse worst...simpel en safe hahah

xx bambi

bambi: eet smakelijk alvast
en het zwemmen was lekker en lois vond het ook fijn dat is altijd leuk, en vanavond krijgen jullie de nieuwe auto al heel erg leuk hoor,
en lois gaat aan de appels hopelijk vind ze die ook lekker, en je zusje heeft zelf de meubels naar boven gesjouwd pff dat is pittig maar ja net wat jij zegt julliekunnen ook niet elke keer voor alles op komen draven, en lekker inapril naar de centerparcs heerlijk vooruitzicht

ik ga me was even uit de waslijn halen hopelijk is het droog haha

xx linda

meiden ik ben er vandoor,
allemaal een fijne avond en morgenochtend voordat ik naar me werk ga lees ik alles weer bij

xxx linda

Ola dames,

Heb eters dus kan niet komen kletsen...zal wel morgen weer worden ! Las dat linnie volgens de voetreflex snel zwanger zal worden...ik hoop het lieverd, bambi, krijgt zo de nieuwe auot, joehoe en het zwemmen was leuk ! Rimke, hoe was de nacontrole meisje. Meiden, fijne avond......

Knuf happy

Terug
Bovenaan