Klusbabes 32!!!!

He meiden!

Bambi, las op je hyves dat je een baan hebt bij een auto bedrijf. is dat het zelfde bedrijf als waar je wou werken??   Gefeliciteerd!!
En je doet de voedingen enzo op gevoel. Ach.. je weet zelf wat het beste is voor je meisje!
Leuk trouwens een weekendje zeeland. En april schiet al op hoor! Dan ga ik namelijk trouwen!! haha

Happy, jeetje zeg, gaat niet echt lekker met jou zo te lezen. Denk aan jezelf he! Je gezondheid is het belangrijkste. Fijn dat je zo goed met je mannetje kan praten!

Rimke, maudy heeft een hartruisje las ik. Gelukkig groeien ze er vaak overheen. Hoe was de nacontrole??

Linnie, gaaf dat je bent uitgenodigd voor dat reisje. Wel jammer dat je zoveel vliegangst hebt! Maar je was opgelucht toen je het had afgezegd. Gelukkig maar!

Hier alles goed. Op werk gaat het redelijk. ben nog onwijs aan het bijkomen van het weekend!
Hebben jullie de foto's al gezien? Er gaan er nog meer bijkomen hoor! zo gaaf! haha

Straks naar verjaardag van mijn schoonmoeder. Gezellig!!

Hey meiden,

Het wordt (weer) een ego berichtje, ik moet straks weer paardrijden.
Maar ik ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting, en ik denk dat ik weet waarom ik nog niet zwanger ben.... (er van uit gaan dat alles verder wel okay is bij mij)
Het is namelijk zo.... ze zeggen natuurlijk altijd dat je 14 dagen   na je eisprong ongi
wordt (als je niet zwanger ben dan natuurlijk), daar klus je natuurlijk ook op.
Kan een dag minder zijn of een dag meer maar gemiddeld 14 dagen
Neem nou deze ronde van mij, ik ben 1 okt. ongi geworden, dus vandaag dag 14
Mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen ( is een keer dag 25 en een keer dag 29 geweest).
Als ik uit ga dat mijn eitje 14 dagen voor dag 25 tot 29 komt zou hij dus tussen dag 11 en 15 moeten komen, kunnen jullie het nog volgen?
Ik ga er dus ook altijd van uit dat mijn eitje tussen die tijd kom en na dag 16 ben ik het klussen ook wel zat (vanaf dag 8 om de dag) en stop dan dus ook met het gericht klussen....
Nou heb ik dus vanmorgen een follikel meting gehad (dag 14 vandaag dus) en ze kon 1 eiblaasje vinden van 11 mm, de rest was allemaal kleiner.
Ze vertelde dat een eiblaasje ongeveer 2.5 mm per dag groeit en rond de 20 mm springt, dat betekent dus over een dag of 4, dat is dag 18 van mijn cyclus en dan klus ik nooit meer!!!!!!
Als voor mijn gevoel de klusperiode voorbij is, dus na max dag 16 duurt het wel weer minimaal een dag of 5 voordat ik weer "zin" heb zeg maar....
Maar dat betekent dus dat er bij mij geen 14 dagen tussen zit, maar minder ( of ik moet nu ineens pas op dag 32 ongi worden, maar dat lijkt me sterk....
Vrijdag moet ik weer voor een follikel meting, ik ben benieuwd groot ze dan zijn, we blijven gewoon klussen tot ik zeker weet dat hij gesprongen is.... hahaha
Ik hoop echt dat dit het is, dus dat we gewoon te vroeg gestopt zijn met klussen omdat er tussen mijn eisprong en ongi geen 14 maar 10 dagen zitten, want (ik weet niet of dat kan hoor) misschien springen ze wel veel te klein.... of helemaal niet...
Vrijdag heb ik ook weer een afspraak bij de gyn, nu ben ik bij de echografist geweest en dan kan ik het gelijk vragen...

Nou, het is een heel verhaal geworden hahahaha
ík ga me snel omkleden en richting de manege!

Liefs Phoebe

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje

Oktober

1)Jacqy ronde 16 1ste kindje
Phoebe ronde 17 1ste kindje  
2) Phoebe eerste afspraak gyn
3) Linda 2de kindje, ronde weet ik niet meer  
4)
5)
6)
7)
8)
9)
Anouska ? ronde, 1e kindje
10) Bieb 13e ronde, 1e kindje
Phoebe Follikelmeting 13.10 uur
11)
12)
13)
14) Phoebe Follikemeting 2de x 11 mm
15)
16)
17) Bieb, vervolgafspraak gyn 09.30 uur
          Phoebe Follikelmeting 3e x 08.20 uur
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)Mamoetje ronde  10 1ste kindje  (34 dgn cyclus)    
25)
26)
27)Jacqy gyn,
        Happy ronde 15, 1e kindje  
28) Phoebe ronde 18 1e kindje
29)Jacqy 17e ronde, 1e kindje
30)
31) Mamoetje gyn. 08.45 inwendige onderzoeken.

November
1)
2) Linda, 2de kindje , ronde erg veel  ronde 9 met clomid
3)
4)
5)
6)
7) Bieb, 14e ronde 1e kindje  
       anoeska 14e ronde 1e kindje
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

alles bij gelezen oor!
Maar Maudy breekt de tent weer af............

Phoebs, goed nieuws dus meis, misschien iets simpels! Raar he, ga je dus eigenlijk van een standaard uit, en die klopt voor jou niet.........later klussen dus!!!

Linnie: kaartze,

Happy: eetze,

Bambi: hoe vond ze de appel?

Nou, ik ga maar weer naast mijn kind liggen. Ben zo boos op mezelf dat ik het gewoon laat gebeuren, die drukte. Mijn kindje kan er niet tegen............
En dan laat ik me toch overhalen door mijn schoonmoeder, en die zegt dan doodleuk dat ze dus blijkbaar niet moe is.............en toen ze ging huilen dat ze zo wel weer op zou houden, want dat hoorde ze...........nou mooi niet dus. Ze moet zich er niet mee bemoeien............
Ik heb het duidelijk helemaal gehad............niet met mijn kindje hoor, maar met mijn schoonmoeder.............zo, dat lucht op!!!
Tot morgen meiden!!

hoi,

phoebe ik hoop voor je dat dat het enige probleem is, dat je gewoon te vroeg met klussen bent gestopt...ik hem namelijk al vaker gelezen dat bij korte cyclus en late eisprong je eitje niet genoeg tijd heeft om zich in de baarmoeder te nestelen, dat het te snel proses is en dat daardoor eerder afsterft ofzoiets..geen idee hoe dat zit....weet ook niet ook dat bij iedereen zo gaat...hoop voor je van niet..dat ie vrijdag mooie gespongen is en dat je op tijd klust en volgende maand gewoon zwanger bent.

linda have fun met kaarten..

happy veel plezier met je viste...

jacqy ga straks ff je foto's bekijken hoor...en nog aan het bijkomen van het weekend hahah. ja dat autobedrijf is wat ik graag wilde ja..

ga weer tv kijken

xx bambi

rimke wat zielig he...maudy helemaal over de zeik en jij ook, omdat een ander het goed bedoelt, maar toch echt je eigen gevoel volgen he...jij weet het zelf het beste......op gevoel....

lois vond de appel trouwens geweldig...1e hap zuur gezicht..vond het zelf een beetje zuur ook...maar daarna die mond wagenwijd open hahah. en ze krijgt natuurlijk niet heel veel, dus ze werd gewoon boos toen het op was hahaha. daarna lekker de fles en kind is weer zoet hahah

he jacqy heb je foto's bekeken en zag er heel gezellig uit hoor, maar zag ook een sigaretje hahaha foei hoor, zou je niet meer doen he....ach meid als jij wil, wel doen hoor, je bent natuurlijk wat gestrest de laatste tijd..als je staks als je zwanger bent maar stopt he...

ga weer.
xx bambi

ons zwem uitje vandaag

ze kijkt wat moeilijk, maar vond het heerlijk, alleen wat koud aan het begin..

xx bambi

ga nu ff kijken of jullie nog wat gekletst hebben.

Terug
Bovenaan