Klusbabes 32!!!!

goeiemorgen meiden

phoebe; ik heb het wel eens vaker gehoord inderdaad dat het eitje later komt en dat er geen 14 dagen tussen zit, hopelijk is het gewoon zo dat jullie steeds te vroeg stoppen met klussen en dat vrijdag het eitje   mooi is gegroeid,

rimke; even lekker je hart gelucht, ik zou het toch proberen om maudy minder bloot te stellen aan veel prikkels even kijken of ze daar rustiger van wordt, het kan gewoon heel stressig zijn voor die kleintjes veel viste en overal mee naar toe, misschien geeft het, maar je moet natuurlijk doen wat je zelf denkt he ik wil me nogmaals helemaal nergens mee bemoeien

bambi: die foto's zien er heel mooi en relaxt uit haha en fijn dat ze het heerlijk vond het zwemmen

happy: was het gezellig gisteravond met de eters?

jacqy: haha nog steeds aan het bijkomen van het weekend, en op je werkplek gaat het redelijk.

mamoetje: hoe gaat het met je????????

zo vanavond weer eventjes klussen, hopelijk is me man vroeg thuis met werken, maar ja hij moet hahaha
meiden ik ben er vanmiddag nog wel eventjes, ik ga me nu klaarmaken om naar me werk te gaan

xxxx linda

Meiden, goeimorgen !!!

Mag weer aan het werk, heerlijk, heb er zin in ! Vanaaf gaan we met zn allen ned. elftal kijken in de kroeg...gezellie !

Rimke, ken je dat plaatje.....gooi je schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achteraan hihi....rusitg aan, beter voor jou en voor je meisje !

Bambi, ach wat schattig zeg.......helemaal geweldig !

Jacq, ik kan je foto s niet zien maar uit je enthuosiasme begrijp ik dat het geweldig is geweest !!!!!

Linnie, al dat klussen he pffffff...........ja je moet nu helemaal hoor na dat verhaal van die vrouw van de voetreflex haha

Buuf, nou meis, ik hoopm met heel mn hart dat dit het probleem is........zo erg mooi zijn he...flink klussen nu dus he !!!!!!

Bieb, hoe is het meis ?

April, waar zit je meisje ? Gaat alles goed?

Meiden, fijne dag, kussss happy

Zo, maudy ligt even te keten in de box, dus ik heb mijn handen vrij!
Is voor het eerst dat ze het zolang uithoudt, al 15 minuten zonder te mopperen. Ligt een beetje te kijken en wat te mompelen.......lekker grietje. Heeft ook goed geslapen, en is helemaal goed te pas vandaag. Heb'r ook beloofd dat papa thuiskomt en dat we vandaag en de rest van de week NIETS doen!

Happy: veel plezier vandaag, en ik heb het nummer uit volle borst met je mee gezongen net!!

Linnie: wat goed van die voetreflextherapeute.........hoop dat ze gelijk heeft. Wordt weer eens tijd voor een zwangere babe.......
En van mij mag je je er tegen aan bemoeien hoor, je hebt gelijk! Ze is heel gevoelig voor prikkels, pakt alles op.........geluidjes, bewegingen en dat is gewoon heel vermoeiend voor zo'n kleintje!

Bambi: ik vind je helemaal niet dik in dat badpak! Wat een heerlijke foto's, leuk hoor!

Phoebs: nogmaals, alle hens aan dek voor deze maand! Klussen!

Hihihi, maudy begint geluidjes te maken!!! Wat een schatig geluid! Ze is duidelijk helemaal in haar hum.....lag net ook alweer naar me te lachen......toch moet ze zo weer naar bedje toe...........vanmiddag weer nieuwe kansen!!! Wat een lekker meisje.........ben zo dol op haar!!!
Ga haar even in bed gooien en dan zelf even douchen, moet wat kleine boodschapjes doen maar daar wacht ik mee totdat fons thuis is, kan ik mijn grietje gewoon laten liggen.
Ook nog even wat was weg werken, even stofzuigen enzo......flessen zijn weer uitgekookt, dat hoort al bij de routine van elke morgen...........whahaha!!!!! En ik heb de pan niet aan laten branden......
O, een vriendin van mij staat op knappen en is gisteren gestript..........ze laten haar ip lopen tot week 43!!!! Wat is dat toch   voor een waanzin!!!! Schandalig..........

Linda; meis, ik hoop het zo  voor je dat je weer snel zwanger raakt, en natuurlijk dat het dan goed blijft gaan. We duimen voor je

Bambi; leuke fotos in het zwembad!. Las ik ergens snel dat jullie nieuwe auto er al is??
En wanneer begin je bij nieuwe baan? En je familie mag wel vragen of je mannetje helpt sjouwen, maar als ze dan ook zeggen waarvoor het is, dan had hij vast wel geholpen. Maar nee, het hoeft ook niet op het laatste moment natuurlijk

Phoebe; jeetje, en jij maar denken dat je genoeg geklust had, terwijl je niet eens je eitje dan had (waarschijnlijk). Wie weet ben je volgende maand gelijk zwanger!
maar wat betreft dat moe zijn van het vele klussen, dat heb ik ook hoor. Na een week ben ik er wel voor 2 weken klaar mee haha

rimke; effe helemaal klaar met je schoonmoeder. Misschien goed bedoeld, maar zou er ook niet tegen kunnen hoor.

Jacqy; heb je fotos nog niet gezien. Ga snel s kijken. Hoest met je vorderingen voor je bruiloft????

Hier ongi weer over. Kunnen er weer tegenaan haha. vrijdag eerst naar gyn, ben benieuwd wat de vervolgstappen zijn. Kan me voorstellen dat ik nu niet gelijk bij eerstvolgende eisprong geholpen kan worden, zal ik wel weer moeten stoppen. Maar misschien ook wel. Maar afwachten maar

Zaterdag verjaardag, kan ik wel tenminste wat drinken hihi. Hopelijk nu echt de laatste keer....

ga weer werken

doeiiii

Happy; veel plezier vanavond!! dan zal mijn mannetje ook wel voetbal gaan kijken
Hoest verder?

mhh asl ik me niet vergis had me dochter omhalf 11 moeten eten, maar is geloof ik nog in diepe coma...ik hoor niks...net wel van 9 tot 10 af en toe janken...maar mama was zo moe...en toen ik eindelijk uit bed kwam was mevr. weer in slaap gevallen...grrr...

rimke maudy vandaag een beter humeur...leuk he als ze gaan brabbelen...lois favoriet is momenteel belen blazen en daarbij liters kwijl over der heen spugen en met het brrrrrrrr geluid hahaha
nou ik niet dik ? dan heb ik de beste foto's uitgezocht hahaha. zijn goede verhullende foto's

bieb ben ook benieuwd wat ze vrijdag gaan doen...als ze deze cylus nog niks kunnen zou wel jammer zijn, maar goed de stappen zijn dichterbij..lekker drinken hoor meid..ik ga waarschijnlijk per nov. beginnen, krijg van de week het contract...en ja onze nieuwe auto is er..

happy weer aan het werk...en vanaaf voetbal kijken...vermaak je lekker hoor...is goed voor je..

linda vandaag weer zegeltjes zeker...hahaha

ga toch even spieken in der kamertje, miss ligt ze al wakker...anders loopt der schema in de war///
doeverder niet zoveel vandaag...ff zuigen en dat was het hahah
heee hoor der...doeiiii

xx bambi

Hallo meiden,
Het is hier momenteel zoeken naar nachtrust. Gisteren gelukkig goed kunnen slapen, maar daarvoor? Ze krijgt nu haar 3e tandje.  Ze had er al 2 beneden en krijgt deze nu ook beneden.
Ze zit op mijn schoot en keek net omhoog alsof ze wilde vragen: "gaan we nog spelen."

Sorry dat ik niets heb laten horen, lukt nog steeds niet

hey meiden

sterretje; de kleine krijgt weer een tandje, jeetje en ze heeft er zoveel last van dat is erg zielig, maar ook ellendig voor jouw want jij hebt je nachtrust toch nodig

bambi; hoe bevalt je auto? je had hem nou toch al, en jahaha vanmiddag weer me zegeltjes haha

rimke; maudy een goed humeur lief he al dat gebrabbel en geluidjes en is ze ook nog zoet op haar bedje gegaan.

happy; werkse vandaag en voor vanavond veel voetbal kijk plezier hhahaha

bieb; vrijdag naar de gyn toe, spannend hoor ben benieuwd,

zo me werk zit erop joey ligt op bed die was vroeg wakker vanmorgen, en zometeen me spaarzegeltjes weer doen,
ik ben er later weer vandaag meiden om 4 uur moet ik weer naar de fysio toe, pff daar ben ik aan toe hahaha

xxxx linda

Terug
Bovenaan