Klusbabes 32!!!!

@happy: hahaha, die plaat ken ik, of beter gezegd, dat is de enige regel van die plaat die ik ken.
@linda: veel succes met de zegels vandaag. Ik hoop voor je dat t niet gaat regenen, zo ziet t er hier wel naar uit.
@bambi: volgens mij heeft Lois dezelfde zwembroek als mijn meisje. (prenatal, toch?) Hoezo shopaholic, hahaha.
@rimke: Meid, neem lekker een pyamadag. Ik had ze ook geregeld en ik heb met mijn man op een gegeven moment afgesproken een kalender te maken waarin af en toe even grote kruizen in stonden. Heerlijk die pyamadagen, gewoon even verplicht niksen.
@bieb: spannend voor vrijdag, ik ben benieuwd wat ze zeggen.

@phoebe: Ik hoop zo voor je dat je idd op de verkeerde dagen hebt geklust. Bij mij bleek uiteindelijk dat mijn ei eerder was en die keer dat t raak was had ik toevallig al eerder geklust.
@jacqy: ik heb de foto's nog niet gezien , maar ik hoop er snel tijd voor te hebben.
@bambi: Lekker hè, dat zwemmen. En het is echt mooi om te zien hoe ze zich langzaam ontwikkelen in het zwembad. Ze zal wel bekaf zijn geweest na afloop.
En gefeliciteerd nog met je nieuwe baan én auto. Nog heel even verlof en dan weer langzaam aan de slag.
@april: hoe is t met jou en de kleine? Ik ben zo benieuwd en het is al een tijdje geleden dat we iets hoorden.

@linda: spannend dat de voetreflexoloog dat zei. En zekerals ze t de vorige keer ook bij t juiste eind had.
@happy: morgen lekker op stap, heerlijk.En gerard joling is er. Had je die niet laatst bij de toppers al gezien?
@bambi: nee, de kleine slaapt nog niet door. Ze slaapt tussen 22 en 4 en na de voeding om 4 tot 6 of 7 uur. Maar de laatste tijd was t tandjes, ziek zijn, sprongetje en nu weer de tandjes. En qua voeding lijkt ze dus ook aan bijvoeding toe te zijn, maar dat weet ik niet zeker. vrijdag even naar cb voor t weegspreekuur om t te vragen.

He meiden,

Nou, maudy is behoorlijk zoet vandaag, lag vanmorgen nog wat te pruttelen, en al bijna tijd voor haar flesje, dus er maar weer uitgehaald. Toen heeft ze weer een half uur in de box gelegen zonder te sputteren, en nu ligt ze weer heerlijk te slapen. Ze slaapt alleen altijd maar 45-60 minuten, dus ga haar toch proberen wat langer wakker te houden, ik hou nu een uurtje aan, maar misschien is ze dan gewoon nog niet moe, dus ga 5 kwartier proberen, kijken of ze dan langer slaapt.........ze zou nu nog een half uur tot een uurtje moeten volhouden, dan is het weer bijna flessen tijd..........zoet grietje!

Linnie: succes met de zegels en de fysio!

Sterretje: hihihi, die pyama dagen, heerlijk he? Hoe is het met de tandjes van je kleine meid? Waardeloos dat jullie zo slecht aan slaap toe komen in de nacht. Behoorlijk uitputtend he!? Hoop dat het snel weer wat vastigheid brengt voor jullie......

Bambi: nee, ik vond je niet dik op de foto's.............sorry! Lekker grietje hoor, wat een haar..........dat staartje! Te schattig!!!

Jacq: hoe is het met jou? Bijgekomen van je weekend??

Nog even wat foto's van Maudy, van gisteren.........sterk al he?
En zo lief lachen..........

@bambi: hahaha, mannen. Maar goed het feit dat je zus die meubels zelf is gaan tillen is haar eigen verantwoordelijkheid. Daarnaast kunnen je ouders t Len toch niet gaan verwijten. Ýk bedoel je zus en zwager zijn volwassen mensen. Je zwager had óók kunnen doorvragen: "wanneer kun je wel." Het is toch geen spoedklus, dus die meubels hadden best even kunnen wachten tot er hulp beschikbaar was. Laat je niet gek maken!
En lekker vakantie in het vooruitzicht. Hier wordt t eerst eens afwachten hoe het manlief verloopt met het zoeken van een nieuw project.

@rimke: wat leuk die foto's van maudy. Het gaat toch snel allemaal.
En wat fijn dat ze vandaag rustig is. Wat t slapen betreft, onze kleine meid sliep eerst ook maar zo kort. Nu is ze 2 uur wakker en slaapt ze maximaal 2,5 uur.
Ja, ik hoop ook dat we snel weer een ritme hebben. Maar ach, met dit tempo heeft ze straks al haar verstandskiezen voordat ze een jaar oud is en hebben we t alweer achter de rug, hahaha.

Ik moet er vandoor, de kleine roept.

rimke; wat een mooie foto's en ze is nog steeds zoet vandaag helemaal toppie

sterretje; hahaah zou wel lekker zijn als ze de verstandskiezen ook voor hun eerste krijgen hahahaaha, en ze slaapt nog niet door, dat is wel jammer ,
Joey kreeg zijn eerste tand een dag voordat me moeder dood ging en in die week dat me moeder nog niet begraven was heeft ie 7 tanden gekregen   gelukkig zonder 1 kik te geven hij heeft er nooit last van gehad maar als ik om me heen wel eens hoorde over hoe ziek enz ze waren met tanden krijgen nou dan mocht ik me handen dichtknijpen

de spaarzegels zijn weer klaar en ik ga nu joey aankleden en dan op weg naar de fysio en daarna ga ik helemaal niks meer doen vandaag,
ik ben er later weer eventjes

xxx linda

Linda; het was dus weer spaarzegeltjes dag. En hoe was t bij fysio?

Rimke; lekker ding hoor die Maudy. En heerlijk zoet geweest vanmiddag

Sterretje; die kleine van jou krijgt haar 3e tandje. Weer weg die nachtrust.

Heb koppijn. vanmorgen ook al, maar nu komt t weer terug. Mannetje sms-te al dat t misschien later wordt vandaag, shit moet ik ook nog koken. Ga kipfilet, rijst en groente eten, ach wel snel klaar, maar geen zin in. Ga denk maar niet sporten vanavond, ga anders vrijdag na ziekenhuis wel

Heb net lekkere mandarijntjes op markt gehaald, lekkerrrr

Vriendin zit te zeuren dat ze echt weer moet gaan sporten en dat ze zich niet lekker voelt in haar vel.Nou, als ik haar mee vraag om te rennen heeft ze nooit tijd. En dan wil ze t liefst nog 2x, anders bouwt ze geen ritme op, Nou, 1x doet ze al niet eens. En ik sport daarnaast ook nog 2x, dus vindt 1x rennen zat,. En dan wil ze ook niet mee want is te vroeg voor haar, gelijk na werk. Nou, ik vindt dat fijn. En ben ook niet van plan om tijden voor haar aan te passen want 8 van de 10x heeft ze geen tijd, of weet ik veel wat. En dan zegt ze elke keer, ja nu gaan we plan opstellen voor sporten. Ja dahag, ga me niet meer aanpassen, ze gaat nooit mee, en dan moet IK me aanpassen? Ik ben ook al keer met haar op volleybal gegaan en op haar verzoek gaan rennen, en zij was diegene die nooit kon of er mee stopte.
pff wat een verhaal, maar moest t ef kwijt....

Terug
Bovenaan