***Klusbabes 33***

Spannend weer meis! Hoop ook gewoon dat het raak is deze maand! Je weet het niet na dat HSG!

Ik hoor mijn meisje al weer..........is niet erg, krijgt lekker haar flesje en dan ga ik haar eens lekker masseren met olie! De kachel hoog, kleed op de vloer en smeren maar. Ik doe nog maar wat, ik wil wel zo'n cursus gaan volgen! Lijkt me leuk. In plaats van zwemmen, dat wil ik toch nog niet vanwege het chloor. Dan kan ze na het smeren lekker in haar luiertje op het kleed spartelen en daarna moe, hoop ik, weer naar bed!

Tot later!!

hoi meiden,

rimke lekker aan het smeren ...gisteren geslaagde dag las ik..leuk hoor..en je zus en je ouders kunnen maudy ff bezig houden als jij in de keuken staat te sloven hahah
ik snap het van de opeiding, wel zo prettig dat ie dan niet te zwaar is, want je hebt dan een 1 jarige waarschijnlijk rondlopen, daar heb je handen vol aan als je thuis bent hahaha..gek he...ze is dan1 als je start met je opleiding hahaha

linda op zondag de sinterklaas ?? tja snap niks van dat dorp van jullie...die volendammers.....vreemd volk whahahayh.. nee hoor meid. zeg ook maar wat..
fijn dat joey snachts geen luier meer hoeft, knap hoor...en ook prettig dat je je nichthebt geproken..

bieb..jee een nieuwe laptop en het werkt..wel ff wennen aan het toetsenbord..heb ik nu op me gewone werk..omdat ik laptop ben gewend nu.. hahah..

phoebe ben benieuwd naar de uitslag donderdag...en hoop gewoon op extreme vruchtbaarheid na de hsg...en dat verkeersexamn, heb er ff een stukje van gezien..dat nieuwe rijden is indd niet van onze tijd hahah..voel me dan gelijk zon ouf weif...hihihi

happy...ziekjes...lekker uitsnotteren vandaag...op de bank rustig aan..
speciaal voor jou zo een foto'tje van lois..

vandaag al vanalles gedaan...Lois in bad...vond ze weer heerlijk..nieuwe kleertjes aan van lief...zo leuk en past al perfect   68.....gaat echt hard...ze lijkt wel michelin baby...hahaha..verder lekker warm gestookt op der kamer tijdens het badderen..zodat we daarna nog lekker konden smeren....we zijn bij opa en oma geweest...Me schoonouders dus, want die hebben Lois alweer een maand niet gezien..kunnen trouwens ook zelf weleens bellen ofzo, maar goed...kind ligt nu uitgeput op bed..hopelijk tot een uur of 4..
ze was vanmorgen om kwart over 5 wakker...roepen en huilen zelfs...was der luier gaan lekken....alles nat...dus ik midden in de nacht bezig geweest...weer op bed...weer huilen...papa nu mag jij......gelukkig toch weer gaan slapen tot 7 uur...toen ging papa eruit...lekker tot 9 nuur gelegen..toen ging me man de hond uitlaten en had lois besloten om te poepen...grrrr moest ik er alsnog uit.,.....was gevouwen...
moet eigelijk nog streiken maar was nog niet droog...anders komt dat dinsdag wel..
nog ff gezogen hier en verders niks meer vandaag..
beetje koppijn nu...ga relaxen..morgen weer werken....

ga ff een foto van lois plaatsen...heb weer een paar nieuwe...

xx bambi

Mhh das ook wat !!!

bad pret.....

Echt te schattig gewoon, papa vind het stom...een jasje met oren hahahaha...ik vind het wel grappig...ook maar gehad..staat wel lief vind ik...

zo dat was het weer, kan er nog wel een miljoen plaatsen hahaha

xx bambi

hey meiden

rimke; je hebt een gezellige dag gehad, en altijd wel handig dat je dan toch met visite je handen een beetje vrij hebt want opa en oma en tante willen al te graag op maudy letten haha

phoebe; ik hoop voor je dat je nu vruchtbaarder bent door die hsg je hoort het vaker, en een donderdag moet je weer naar de gyn toe, over de andere kant natuurlijk wel lekker als je te horen krijgt dat beide niks mankeert en dat het echt aan je latere eisprong ligt maar ja over de andere kant snap ik je ook heel erg goed,
ik heb ook het verkeersexamen gekeken   maar niet meegedaan hahaah en ik heb ook geen rijbewijs hahaha

bambi: wat een ontzettende lieve en mooie foto's wat wordt ze alweer groot zeg, en ze was vroeg wakker zo te lezen maar daarna wle nog even kunne slapen dat scheelt dan weer, en wij vollendammers zijn inderdaad vreemd volk hahahahaha

Wij hebben vanmorgen sinterklaas inkopen gedaan dus die ellende voor bij me schoonouders hebben we alvast achter de rug en nu nog even voor bij me pa maar dat komt allemaal goed, daarna even bij me schoonouders geweest en vanmorgen vroeg had ik al gestofzuigd en ik ga nu effe de wc's doen, en om 5 uur richting de haven want om half 6 komt die ouwe man (sinterklaas ) hahaha
ik weet niet of ik er nog ben later vandaag maar anders dan lees ik morgenochtend alles weer bij

xxx linda

Ha meiden!!

Bambi: heb het op het zomerforum ook al geschreven, wat een lekker wijffie!! Dat jasje met die oortjes is hilarisch!!! Whahahaha!!!

Lin: succes met het inhalen van de sint! In mijn geboortedorp is het ook op zondag hoor, laat je niet uitschelden!! Whahaha!!

Nou, ik als trotste moeder dan ook nog maar wat foto's van ons reuzinnetje.......

In de bumbo!

En net genomen, na het smeer-feestje!

hoi,

rimke die van jou is ook lekker bezig....wat een grappig ding die dumbo, nooit van gehoord...en die rammelaar....vind hem zo leuk...

linda die ouwe is ook weer binnen hahahah..

ga ff kijken met me man voor meubel ideen...willen andere bank....en ff kijken of de pc benenden kan...dus ook ander bureau...nu wil ie ff kijken of het past als we de meubels linkaf of rechtaf zetten hahah

en nu kijkt ie mee......

doei.. xxx

Hee hallo meiden!

Ben ik weer eens een keertje. Na 4 weken en 10kg lichter ben ik door m'n ergste hormonen-misselijkheid heen. Met wat medicatie (gelukkig net geen opname in het zh) kan ik weer redelijk normaal eten.

Linda: nog GEFELICITEERD!!! Ik snap dat je nog een beetje voorzichtig blijft, maar als het nu gewoon goed voelt, zie ik volgend jaar een broertje of zusje voor Joey!!

Rimke en Bambi: wat een schatjes!! Kan niet wachten tot juni....

Alle meiden die nog zwanger moeten worden: succes!!!

Verder is hier alles stabiel. Schoonvader gaat langzaamaan achteruit, hoop dat hij de feestdagen nog goed mee kan maken. Dat dachten wij van mijn vader destijds ook en die overleed er net voor..... Hoop dat we dit niet opnieuw meemaken....

Maar verder houden we de moed erin en hoop ik nu eindelijk te mogen gaan genieten van de zwangerschap....

Groetjes!!!

goeiemorgen meiden

rimke; wat een   mooie foto's van jullie lieverd en wat gaat het snel

klaasje : ik benblij dat het weer wat beter met je gaat meid en dat je met medicatie de misselijkheid een beetje onder controle hebt, en je schoonvader gaat langzaam achteruit, ik hoop met jullie dat hij er met de feestdagen nog bij mag zijn

bambi: een nieuwe bank wil je kopen vind ik altijd een moeilijke klus om uit te zoeken je hebt zoveel keuze. hopelijk komen jullie er snel een beetje uit

de sinterklaas intocht was weer leuk gisteren, alleen joey vond het niet zo leuk de sinterklaas en pieten waren stom en ik wil naar huisje, dus tom is nadat hij in de haven was zijn we naar huis gelopen want dan gaan we altijd langs de straten staan want dan gaat hij op zijn paard een rondje volendam maar dat wilde joey niet meer en is tom maar naar huis gegaan, daarna met me vriendin en me nicht en haar vriend gechineest, altijd lekker

vandaag niks op het programma, gisteren heb ik ook nog schoongemaakt bij me pa en hier, dus schoonmaken heb ik vandaag geen zin in en vanmiddag moet ik wel even naar de fysio toe

xxx linda

Terug
Bovenaan