hoi meiden,
rimke lekker aan het smeren ...gisteren geslaagde dag las ik..leuk hoor..en je zus en je ouders kunnen maudy ff bezig houden als jij in de keuken staat te sloven hahah
ik snap het van de opeiding, wel zo prettig dat ie dan niet te zwaar is, want je hebt dan een 1 jarige waarschijnlijk rondlopen, daar heb je handen vol aan als je thuis bent hahaha..gek he...ze is dan1 als je start met je opleiding hahaha
linda op zondag de sinterklaas ?? tja snap niks van dat dorp van jullie...die volendammers.....vreemd volk whahahayh.. nee hoor meid. zeg ook maar wat..
fijn dat joey snachts geen luier meer hoeft, knap hoor...en ook prettig dat je je nichthebt geproken..
bieb..jee een nieuwe laptop en het werkt..wel ff wennen aan het toetsenbord..heb ik nu op me gewone werk..omdat ik laptop ben gewend nu.. hahah..
phoebe ben benieuwd naar de uitslag donderdag...en hoop gewoon op extreme vruchtbaarheid na de hsg...en dat verkeersexamn, heb er ff een stukje van gezien..dat nieuwe rijden is indd niet van onze tijd hahah..voel me dan gelijk zon ouf weif...hihihi
happy...ziekjes...lekker uitsnotteren vandaag...op de bank rustig aan..
speciaal voor jou zo een foto'tje van lois..
vandaag al vanalles gedaan...Lois in bad...vond ze weer heerlijk..nieuwe kleertjes aan van lief...zo leuk en past al perfect 68.....gaat echt hard...ze lijkt wel michelin baby...hahaha..verder lekker warm gestookt op der kamer tijdens het badderen..zodat we daarna nog lekker konden smeren....we zijn bij opa en oma geweest...Me schoonouders dus, want die hebben Lois alweer een maand niet gezien..kunnen trouwens ook zelf weleens bellen ofzo, maar goed...kind ligt nu uitgeput op bed..hopelijk tot een uur of 4..
ze was vanmorgen om kwart over 5 wakker...roepen en huilen zelfs...was der luier gaan lekken....alles nat...dus ik midden in de nacht bezig geweest...weer op bed...weer huilen...papa nu mag jij......gelukkig toch weer gaan slapen tot 7 uur...toen ging papa eruit...lekker tot 9 nuur gelegen..toen ging me man de hond uitlaten en had lois besloten om te poepen...grrrr moest ik er alsnog uit.,.....was gevouwen...
moet eigelijk nog streiken maar was nog niet droog...anders komt dat dinsdag wel..
nog ff gezogen hier en verders niks meer vandaag..
beetje koppijn nu...ga relaxen..morgen weer werken....
ga ff een foto van lois plaatsen...heb weer een paar nieuwe...
xx bambi