***Klusbabes 33***

hier ben ik weer ef snel;. Werk eigenlijk tot 4 uur, maar ga uurtje eerder weg.

Linda; gefeliciteerd met je nichtje met haar zoontje, dus jouw achterneef haha

Rimke; ik begrijp denk wel wat je bedoelt hoor, maar misschien leggen wij het ook wel niet goed uit haha

ga vanavond officieel weer klussen, hup ertegenaan!!!!!!!!

vanmorgen hebben we trouwens een laptop gekocht bij Dixons. Joehoe, eindelijk een laptop dus weer internetten wanneer ik wil. Kan nl niet altijd met laptop mannetje, die is nl van zijn werk en hij werkt ook vaker in het weekend. Dus altijd bereikbaar voor jullie haha
Straks ef snel stad in, en dan naar verjaardag.

dames tot later!

hoi meiden,

kom ff snel want   lois moet om 17 uur eten en dat is het nu hahah

rimke je gaat toch januari starten met je nieuwe baan., waarom dan pas in sept. die opleiding, dan kan je alles toch al ahhaha...fijn dat maudy de nachten nu ook zo goed doet...het is best een zoetertje he

linda staan op een verjaardag...vind ik maar raar hoor..en joey een rotdag....gelukkig bijna naar bed..

mamoetje fin dat alles goed gaat met je..en maandag weer een echo...leuk leuk...hoop op een kloppend hartje, maar dat komt vast wel goed.

phoebe maar druk met je werk..lijkt me wel balen dan je eigen werk blijft liggen omdat je andermans zaken oplost..komt ze volgende week en kan ze zo verder, terwijl jij een achterstand hebt,,dat vond ik in 1 van me banen zo vervelend....

jacqy ook druk op het werk..kappote scooter..balen kost weer geld...

bieb, klusseizoen geopend hahahah...zet hem op..

ehm iemand vergeten, nee toch...anders sollyyyyy

gisteren dus gewerkt weer leuk en gezellig...gekke mannen zijn het, echt ze sporen niet.....hahahaha...dat maakt het wel leuk...

vandaag ff bij sinterklaas wezen kijken...lois snapt er natuurlijk de balen niet van, maargoed is hier de straat uit en ik zit bij de haven..dus wel leuk...druk...keek er nog een piet in   de wagen....Lois ogen werden zo groot als schoteltjes hahaha...lachen joh...daarna me huis helemaal gedaan..en vanmiddag is me zusje ff geweest...ook leuk...nu ga ik lois wakker maken, want die ligt al vanaf half 3 te maffen...slaapkoppie...

xx bambi

hey meiden

bambi; bij de sinterklaas gekeken, haha dus ze kreeg grote ogen bij de zwarrte piet, ik wordt nog al bang als ik ze zie haahahah

bieb; het klusseizoen is weer geopend en een laptop gekocht, inderdaad wel fijn kan je internetten wanneer je wilt.

zo net van een kinderverjaardag terug van het buurmeisje wel even gezellig gezeten, en joey is weer een stuk liever dan de rest van de dag.
ik probeer al vanaf vanmiddag me nichtje te bereiken maar die neemt niet op en me tante ook niet en nu ben ik bang dat ze misschien toch naar het ziekenhuis moest, maar ja we horen het wel

xxxx   linda

Meiden, leef nog hoor, wel aan het werk maar voel me sinds gisteren met de minuut beroerder worden pffffff......kop vol snot ook. Ik ga wat innnemen en plat ! Denk aan jullie lieverds....

Kussss happy

Happy; beterschap meis

Linda; hoop dat alles goed gaat met je nichtje

Bambi;leuk met LOIS naar sinterklaar gegaan. haha die zal er zeker de ballen niet van snappen

jaja,dit is mijn 1e bericht met de nieuwe laptop....maarre ander toetsenbord, dus weer wennen.

net terug van verjaardag. komt geen reet op tv, misschien straks op filmnet een goeie film. En straks natuurlijk weer spoelen en dan klussen, joehoe

\bah, kleren stinken van het eten van verjaardag. Wil morgen nog wel mijn jurkje aan, nouja, hang t wel ef buiten of in de droger met zo een geurdoekje

ga weer stoppen. toedeloe!!!!!!!!!!!!!!

goeiemorgen meiden

happy: o jee meid niet ziek worden, beterschap lieverd

bieb; jaaaa je eerste berichtje op je nieuwe laptop altijd even wennen en het was gezellig op de verjaardag

rimke; heb je het gezellig gehad met je ouders en zusje? hoe is het met maudy?

zo ik heb me nichtej uiteindelijk aan de telefoon gekregen die slapdas had de telefoon niet gehoord, het gaat gelukkig heel goed met haar en ze had minimaal bloedverlies en daar ben ik heel blij om, haar oudste zoontje vond zijn broertje wel leuk maar voor de rest niks, hahaah maar ze mochten hem wel houden hahahaha
Tom had gisteren gewerk en die waren om 3uur klaar en daarna gingen ze daar in de kantine nog even ee biertje drinken, dus die kwam om 9 uur thuis gisteravond en had er een draaitje in, om 1 minuut over 9 begon ie te kotsen en om 5 over9 lag ie op bed, en dan mag ik niet boos worden, maar goed,

straks even naar me pa toe en dan dumpen we joey daar even dan gaan wij even wat kadootjes kopen, en om half 6 vanavond komt de sinterklaas aan bij ons in de haven dus dat is heel leuk en daar gaan we naar toe. en daarna komt me vriendin eten dan gaan we chinezen..

xxx linda

Goedemorgen!!

Nou, gister was gezelllig, is toch altijd wel een toestand met een kindje erbij, maar aan de andere kant, je hebt genoeg handjes om even te helpen met koken of maudy bezig te houden. Vandaag lekker helemaal niks, even het bed verschonen, die van maudy had ik donderdag al gedaan, dus die is donderdag weer aan de beurt, en dan ligt ze ook nog in een slaapzakje maar goed.........lekker fris bedje wil ook wat.

Bambi: hahaha, leuk he, sinterklaas. Die kleintjes snappen er de ballen inderdaad nog niet van maar toch, voor je eigen gevoel. Ik heb gister met maudy naar de intocht op tv gekeken........whahahaha!! Die opleiding die ik ga doen start maar 1 of twee keer per jaar, en het is wel handig dat ik alles dan al weet want dat leert makkelijker......kijk, met mijn IntensiveCare diploma heb ik al een betere basis dan eigenlijk nodig is dus heel hard zal ik die opleiding niet nodig hebben.
Maudy is inderdaad een lieverd hoor, heeft zo af en toe haar momenten maar dat hebben ze allemaal, verder is het echt een schatje en mogen we niet mopperen!

Bieb: hahaha, het jacht seizoen is weer geopend, klussen met die handel!! Wat voor jurkje had je aan? Ben dol op jurkjes, maar het is niet altijd heel handig.......zeker niet met een kind...........meisje, zeg tegen je mannetje dat ie raak schiet, dan hebben we weer een zwangere babe.

Happy meis, nogmaals beterschap, en heel goed dat je in het kader van je eitjes alleen maar paracetamol had genomen!! Goed hoor...........ook jij deze maand raak schieten aub.

Jacq: zo druk geweest op het werk?? Geniet dan maar dubbel van je weekend!

Linnie: o, gelukkig dus niets aan de hand met je nicht. Je gaat je toch zorgen maken! Fijn dat alles goed is. En tom dus lekker veel gedronken gisteren, kan me voorstellen dat je daar pissig van wordt, jij kon zeker de kots opruimen...........mannen!

Sterretje: hoe gaat jouw weekend? Lekker aan het vermaken met de kleine meid??

Phoebs: hoe is hij meisje??

Anoeska; Kan je wennen in je nieuwe huis? Zonder internet............geduld is dan een schone zaak he? Wat ben je onthand zonder die dingen.................

PIP!!!!??? Ik bedel nog een keer om een buikfoto!!!

Kruimeldief: denk niet dat je dit leest maar zou het zoooooo leuk vinden om eens wat van je te horen!

April: hoe gaat het met je jochie, nog steeds super??

Klaasje: hoe is het bij jullie inmiddels? Met je schoonvader en je zwangerschap?

Mamoetje: maandag echo, spannend meis!

Nou, ik ga even douchen en een broodje voor mezelf maken, tot later!!

Goedemiddag meiden,

Bieb, weer aan het lijnen... groot gelijk hoor dat je maandag pas begint, eerst lekker die taart eten hahaha. En je nichtje zwanger, inderdaad wat je zegt, je komt het toch wel te weten, dus ze hadden het beter gelijk kunnen zeggen.

Rimke, drukke dag gehad gisteren, boodschappen, wassen, stofzuigen, eten maken, maudy in bad doen.... pffff hahaha, maar je etentje was el geslaagd zag ik.
Geniet van je dag lekker niks doen!

Bambi, bij sinterklaas wezen kijken, leuk he... we hadden het er toevallig gisteren ook nog over. We moesten ff de stad in en het was zoooooo druk, echt niet normaal meer.
We kwamen er telaat achter dat sinterklaas aan kwam... we hopen over 2 jaar daar ook te staan, kan me niet schelen dat ons kindje er dan ook nog niks van begrijpt, maar we gaan ook hahahaha

Buuf, beterschap meid, hou je rustig en verwen jezelf ff lekker (of nog beter, laat het doen hahaha) lekker je pyjama aan, dekentje op de bank, bakkie thee erbij,snotlappen, dan voel je je zo weer beter!

Linda, je mannetje iets te diep in het glaasje gekeken... oei.... dus je had niet zo.n hele "gezellige" zaterdag avond.... Heeft tie nou hoofdpijn?
Veel plezier vanavond bij de chinees en sinterklaas!

Nou, hier verder niks bijzonders te melden, gisteren ff de stad in geweest kadootje voor me broertje gekocht die is van de week jarig en gisteravond meegedaan met de nationale verkeers test.... hartstikke gezakt met 9 fout hahahaha, maar nog niet zo erg als me vriendje, die had er 11 Heel veel vragen gingen over "het nieuwe rijden" nou ik heb echt geen idee hoor.... maar goed, gelukkig hebbeb we ons rijbewijs al. Moet hem volgende maand gaan verlengen, dan heb ik hem alweer 10 jaar, wat gaat de tijd toch snel.

Donderdag terug naar de gyn.... ik heb zo'n gevoel da we nog naar huis gestuurd worden, ergens wel een fijn idee dat ze niks hebben kunnen vinden (voor zover ik weet dan, want dat horen we ook donderdag) aan de andere kant waarom is het nog niet gelukt dan???
Maar goed, misschien is het nu wel gewoon raak na de HSG, je weet het nooit toch?

Nou, ik ga ff een broodje smeren, ik krijg honger!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan