***Klusbabes 33***

Mamoetje; he, leuk dat je er weer ef bent. En ik ben helemaal niet verdrietig dat je zwanger bent. Tuurlijk was t even slikken toen je t vertelde, maar ben superblij voor je. En ik ben wel verdrietig, maar voor mezelf haha. Fijn dat alles goed met je gaat, en straks alweer de 2e echo. Geniet er maar van hoor

Rimke; Ik kan me voorstellen dat je graag nog een zw,schap op een 'normale' manier wilt meemaken, maar dat komt heus nog wel. Nu ef alleen van maudy genieten, voor je t weet is het maanden later en dan ga je gewoon weer klussen voor de 2e!!!

vandaag een vrije dag. Veel gepoetst en nog uurtje gesport. Nog op ziekenbezoek bij vriendin, niet voor haar zelf maar voor haar hondje haha. Hij is erg ziek, dus ef kijken hoe t ging

Hoorde vandaag van zus dat een nichtje zwanger is, misschien 3 maanden ofzo. Ze wisten t al eerder, maar vonden t zielig voor me, dus nog niet verteld.Nouja zeg, ben geen klein kind. Vertel t me gewoon, krijg t toch wel te weten. Goed, ben voor mezelf verdrietig, maar voor haar is t super, En t schijnt dat t ook niet echt van een leien dakje is gegaan. Ze had geen goed uitstrijkje en is daarom geopereerd. Mijn zus wist t ook niet precies, ik hoor t zondag wel

En een ander nichtje had een bbz schijnbaar, Maar goed, een ander nichtje die t vertelde (jaja heb er heel veel hihi). wist ook niet precies hoe t zit. zal dat zondag ook wel horen

Ja jongens, nu gaat t echt weer gebeuren hoor!! moet echt weer lijnen, roep t al weken maar schiet niet op. Maar had vanmorgen een broek van vorig jaar aan, en kreeg die niet meer dicht!! dat is de druppel!!! maar begin maandag pas, heb 2 verjaardagen en ga naar ouders (dus ook taart) dus dat schiet niet op haha.
Maar maandag ga ik echt beginnen,  4 kilo wil ik er zeker af!!!!!!!!!

ga alweer stoppen, spreek jullie morgen wel weer. Morgen werken, dus tijd om te internetten haha

groetjesssss fijn weekend alvast

goeiemorgen meiden

rimke; jeetje zeg ik vind het knap van je dat je dit soort werk kan doen hoor, ik ben er zeker niet geschikt voor en wel goed dat je dus een opleiding moet gaan volgen want ja het is toch heftig allemaal zeg, en hebje nog lekker van je avn d genoten ? en vandaag ook eeen gezellige dag
,
bieb;   wat is dat nou voor onzin dat ze je niet durfde te vertellen dat je nicht zwanger is, je komt dat toch hoe dan ook aan de weet, en een andere nicht een bbz jeetje dat is niet misselijk, zondag zie je je familie weer begrijp ik uit je verhaal en dan ben je weer van alles op dehoogte.
werkse vandaag meid

de verjaardag was wel gezellig, maar ze hadden de tafel weggehaald en van die staan tafels neergezet zodat je dus dehele avond moest staan, bij ons is het gewoon normaal dat je op een verjaardag gewoon met ze alle rond de tafel zit. maar hij wilde nu gewoon staan en als ik ergens een hekel aan heb is het de hele avond staan, ik was met me broer en schoonzus meegreden want me broer zit de laatste tijd ook niet goed in zijn vel dus die drinkt ook niet en om half 12 waren we weer in huis en ik had geen rug en voeten meer over.

ik ga even boodschappen doen, naar de bakker, en straks zwemmen met joey en om 12 uur de sinterklaasintocht altijd leuk,
en ik wordt net gebeld door me pa, me nicht is zojuist bevallen van weer een zoon, ze liep al een week over en ze had bij de eerste ruim 2 liter bloed verloren dus ze meost nu in het ziekenhuis bevallen en dan zou ze gelijk een infuus met bloed krijgen, maar het is nu zo snel gegaan de vk zei geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan je krijgt nu je kindje, o ik ben zo blij voor haar, gisteren heb ik haar nog gezien

xxx linda

Goedemorgen!

Linnie: een neefje/nichtje hoera! Fijn dat ze lekker thuis kon blijven en dat het zo snel is gegaan!! En jij geen voeten meer over..........lekker zwemmen zometeen!! Scheelt voor jou ook wel denk ik? Fijne dag meis!!

Bieb: sommige mensen willen je beschermen terwijl je zelf ook een volwassen vrouw bent...........zucht! Tuurlijk wil je zelf ook graag zwanger worden, maar dat betekent niet dat je voor anderen niet blij kunt zijn? Werkze vandaag!!!

Nou, hier een prima avond en nacht, ben er lekker vroeg in gekropen, toen maudy haar laatste fles gegeven en lekker geslapen daarna. hoewel ik van alle geluidjes in huis wakker wordt, want als fons weg is slaap ik zonder oordoppen omdat ik bang ben dat ik maudy niet hoor..........whahaha! toen kreeg jack ook nog eens ruzie met een buurkat dus heel goed geslapen heb ik niet maar wel lekker lang op bed gelegen.
Maudy weer om 7 uur wakker gemaakt voor de fles, even in de box gespeeld en die begon te jengelen dus die ligt alweer op bed.
Ik ga zo even douchen en dan heel snel even een uitje kopen want die ben ik gisteren vergeten. Supermarkt om de hoek dus even snel zonder meisje.
Dan begin ik vast met koken want dan hoef ik dat vanmiddag niet te doen...........mijn ouders en zus en vriend komen eten, vandaar.
Maudy na de volgende fles nog even in bad en mooie kleertjes aan en dan zijn we er helemaal klaar voor!!
Kom vanmiddag nog wel even spieken,

Kus!

Lees nu dat het een zoontje is geworden, leuk!!
Veel plezier bij de intocht van de Sint!!

Goedemorgen meiden!

Linnie, gefeliciteerd met je nichtje, of haar kindje, hoe zeg je dat?? hahah fijn dat het zo goed is gegaan!
En de verjaardag moesten jullie staan, heb er ook een hekel aan als je niet kan kiezen...

Bieb, weer aan de lijn! haha, moet ook gebeuren he!
Vervelend dat je ouders niet gewoon zeggen over die zwangerschap. Tuurlijk ben je blij voor haar, maar voor jezelf verdrietig...

Mamoetje, wat fijn dat het goed met je gaat. ik was ook niet verdrietig dat jij zwanger bent hoor meis! Heel blij voor je, je word alleen zelf dan met je nues op de feiten gedrukt.. en dan word ik net als bieb, voor mezelf verdrietig.

Rimke, denk dat het een logische reactie is dat je de zwangerschp en bevalling over wil doen om een goede ervaring te krijgen.. maar net wat linda zegt, denk dat je nog heel eventjes moet wachten, en genieten van maudy!
Leuk dat je op de SEH gaat werken. Wanneer ga je daar starten?

ik weet  het verder even niet meer... haha sorry!!

Hier alles goed. Druk gehad op werk, niet normaal meer! En dat  zonder spreekuur, gewoon allemaal rotklussen! haha
Straks even boodschappen doen, en Tom zijn scouter moet gemaakt worden, zal wel weer een duur grapje worden helaas.

Fijne zaterdag!

liefs Jacqy

ha meisjes!

Zo, ik heb alvast het eten zover klaar, er zit een was in de wasmachine en maudy is net ook in bad geweest, ligt weer lekker schoon in haar mandje! Heb net wel een kwartier met haar zitten kletsen terwijl ze op het aankleed kussen lag, er kwamen inenen zoveel geluidjes uit, zo schattig. Het lijkt wel eens of ze er zelf van schrikt........whahaha!!
Wilde haar een rokje en maillotje aantrekken, zou voor het eerst zijn, maar ze past ze nog niet.......over een week of wat vast wel.........

Jacq: lekker druk meid!! Ik weet ook wel dat ik nog geen tweede wil hoor! Vind het lastig uit te leggen wat ik bedoel, heb het idee dat jullie me een beetje verkeerd begrijpen. Dat maakt niet uit, maar om het duidelijk te vertellen wat ik bedoel vind ik wat lastig........wil absoluut eerst lekker van maudy gaan genieten, dat verdiend ze en is ook een heerlijk grietje!

Meiden, ga zo nog even stofzuigen enzo, dan hoef ik dat morgen niet te doen.
Morgen nog wat wassen wegwerken en het bed verschonen en dan zijn we weer klaar voor een nieuwe week!

hye meiden

grrr ik kan joey wel achter het behang plakken vandaag, hij luistert al de hele dag niet schopt en slaat, maar hij krijgt een klapje terug en dan zegt ie dat is niet lief dus ik dan ik vind het ook niet lief dus mama is al de hele dag boos,
Komt me pa straks en joey ging de intocht van de sint kijken gaat me pa zingen bassie en adriaan dus hup joey wilde bassie en adriaan kijken ik weer boos op me pa van jeetje je weet dat als je dat zegt dat ie dan bassie wil kijken en niet de intocht, dus me pa weer weggegaan met een schuldgevoel, eigen schuld, en nu ligt ie op de bank en natuurlijkweer niet luisteren en janken niet te kort maar ik negeer hem nu gewoon, argghhhh af en toe. maar goed

rimke; veel plezier vandaag emt je ouders en zus, en lekker al het eten klaar, en maudy heeft weer heelrijk geslapen zo te lezen, en ach de kleertjes die je aan wilde trekken zijn nog te groot, voor je het weet kan ze erin, en ik snap je wel hoor meid met wat je bedoelde de eerste keer niet echt maar nu wel hahaha

jacqy: druk druk druk op je werk wel fijn, en tom zijn scooter moet worden gemaakt, dat zijn altijd dure grapjes.

straks me buurmeisje jarig daar moeten we eventjes heen en vanavond lekker niks

x linda

Terug
Bovenaan