***Klusbabes 33***

hey meiden

rimke; gelukkig dat maudy de nacht geod heeft gedaan, arme schat maar huilen lucht wel op voor ze hahaha, maar heel vervelend voor jullie, en fons is weer weg, dat is wel aanpoten inderdaad asl je er vaak alleen voor staat, maar ja over de andere kant je wist ook niet beter, en je ouders en zus komen morgen weer op visite dat is altijd gezellig.
en met mij gaat het wel goed hoor, ik ben moe en vandaag niet misselijk wel emotioneel haah lang leve de hormonen, we zijn aan het bedenken hoe we het met sinterklaas gaan vertellen, we willen kleine pampertjes inpakken en dat dan aan de familie geven maar we zien nog wel effe, ik wilde zeggen van we hebben nog een mooie foto laten maken en dan de echo pakken, hahah

zo wat een lekker rottig miezerig regentje en ik moet er zometeen nog doorheen watn ik moet met joey naar de fysio, ach het is niet anders, lang leve het regenpak.

xxx linda

Hihihi, hier het zelfde rot regentje, ben net met maudy het dorp in geweest, lekker even een uurtje lopen. In een jezustempo, dat wel, want er moet ook wel weer een beetje aan de conditie gewerkt worden. De mensen zullen wel gedacht hebben, die is gek geworden!! Whahahaha!!!

Leuk om te verzinnen hoe je het gaat vertellen! Ik vind allebei de opties wel leuk eigenlijk! Fijn dat je je vandaag wel goed voelt, en ja, die hormonen..........ik heb er nu nog last van en maudy is maandag alweer 10 weken! Zal nog wel erger worden, hoewel...........je hebt natuurlijk ook clomid geslikt dus je bent al wel een bepaalde hoeveelheid aan hormonen gewend, whahahah! Succes bij de fysio zometeen trouwens!

Even wat aan jullie voorleggen hoor, ik moet het even kwijt!
Ben steeds vaker aan het denken van, als het ons gegeven is natuurlijk, om lekker snel aan een tweede te gaan beginnen. Maar ik weet dat bij mij de beweegredenen helemaal verkeerd zijn, dat heb ik ook aan Fons gezegd en die houdt me ook echt wel tegen. Lijkt me zo heerlijk om alles nog eens mee te maken.........en dan goed zeg maar. Maar niemand garandeerd me dat de volgende zwangerschap beter gaat dan deze, hoewel ik buiten de slapeloosheid en mijn bekkenproblemen, echt niet mag mopperen. En ook de bevalling kan gewoon even afschuwelijk zijn. Dus rationeel weet ik dat ik dit eerst moet gaan verwerken maar ik zou het zo fantastisch vinden als ik terug kan kijken op een mooie bevalling...........pijn doet het toch wel maar dat het gewoon veel soepeler gaat.............snappen jullie het??

Van zwangerschap nu helemaal geen sprake trouwens! Ik loop echt leeg..........pffff. Hele andere buikpijn ook dan voor de zwangerschap als ik ongi was. Minder pijnlijk maar wel scherpere pijn. Ik kan nu zeggen dat als ik ongesteld was dat ik echt weeen had, maar nu lijkt het er niet op, het zijn echt venijnige pijntjes zeg maar..........zal blij zijn als het maandag is, dan kan ik aan de volgende strip beginnen en dan slik ik hem weer lekker 2 maandjes door..........maar 6 keer per jaar ongesteld, hoera!!!

rimke; mijn mening is wat een tweede betreft, ik zou er nog eventjes mee wachten , iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten maar ik zou gewoon eerst nog even lekker gaan genieten van maudy, en de zwangerschap en bevalling hoeven niet hetzelfde te zijn, Ik heb met joey toen mega hoge bloeddruk gehad maa rik ga er gewoon vanuit dat ik dat nu niet krijg, Joey was 1,5 jaar toen ik stopte met de pil dat vond ik een mooie leeftijd, maar nogmaals ieder moet doen wat ie zelf wil natuurlijk

ik ben weg ik ga naar de fysio toe

xxx linda

Hee meiden,

Linda: Gefeliciteerd meid!!! 3 x is scheepsrecht.. heel veel succes de komende weken..

Rimke: Fons is weer weg.. Gelukkig is hij maandag alweer terug.. voor je het weet is ie er weer.. Gelukkig is het al wat beter gegaan na vorig weekend..

Bambi: Je hebt het zo te merken goed naar je zin bij je nieuwe werk.. Dat is heeel fijn werken.. had het op me oude werk ook niet naar me zin en nu wel.. Ik begrijp je ma trouwens wel.. ze doet het waarschijnlijk hetzelfde als bij jou vroeger.. maar nu is het jou kind.. En als jij het anders wilt is het je goed recht om dat te zeggen.. En hun horen daar dan wel naar te luisteren.. Maar je kan het natuurlijk ook even aankijken.. misschien heeft ze je toch gehoord en doet ze het tegenwoordig wat meer op jou manier.. Misschien kan je afspreken dat ze ipv 10 uur wakker maakt even aankijkt tot 10.15.. dan zit je er een beetje tussen in..

Bieb: Lekker slim van je kat.. Maar gelukkig is het daarbij gebleven.. Gelukkig woont mijn ma hier een paar straten vandaag.. Maar mart zijn ma en pa wonen in rotterdam.. half uurtje rijden maar.. valt dus mee.. maar toch ben je langer kwijt om 'even' op visite  te gaan..  

Phoebe: Lekker druk op je werk dus.. hopelijk is je collega er volgende week weer.. dan kan je teminste je eigen werk weer doen.. En hopelijk heeft het klussen wat opgeleverd..

Sterretje: Gaat toch wel heel erg snel allemaal nu.. Al 4 tandjes .. en ongeveer een half jaar nu toch??

Nou hier gaat het redelijk.. Heeeel erg moe de laatste weken.. en sinds deze week ook regelmatig kots misselijk.. Nu 7 weken een een paar dagen.. 27 juni uitgerekend..

Ik heb een hele tijd niet gereageerd omdat ik het idee had dat sommige meiden er verdrietig van werden dat ik nu zwanger was.. En wil jullie niet verdrietig maken.. Heb wel elke dag meegelezen.. Van de week wees een vriendin mij erop dat ik al een hele tijd niet had gereageerd opnhet forum (zij schreef hier ook op het forum en leest af en toe nog mee.. ) Dus ik dacht nu ik toch vrij ben laat ik even wat van me horen..

Van het weekend moet ik op me zusje passen.. gaat gezellig een keertje mee naar voetbal (uit wedstrijd bijvliegveld zestienhoven.. Daarna terug om me ma haar hond uit te laten en dan naar schiedam om uit eten te gaan met de pa van Mart.. Druk dagje dus morgen.. Hopelijk is het niet zo koud langs de lijn als vorige week..

We hebben maandag de 2e echo.. we hadden de 31ste al een afspraak staan voor de gyn.. dus dat ging gewoon door.. En toen zag ze dat alles goed zat en dat we al een week verder waren dan we dachten.. maandag gaan we kijken of het hartje al klopt.. Hoor net dat me mannetje wel gewoon mee kan.. dus ik hoef gelukkig niet druk te maken daarom.. me ma ging zowiezo al mee voor als hij neit mee kon..

meiden ga me huisje is schoonmaken.. anders heb ik weer ruzie.. agjah.. hij kan niet voelen als ik me slecht voel wt ik precies voel.. gelukkig is hij voor de rest geweldig over de zwangerschap..

xxxxx mamoetje

Mamoetje, fijn dat je je redelijk goed voelt en dat alles er goed uit lijkt te zien!
Maareh, als je mannetje zich stoort aan een "vies" huis en jij bent niet lekker, waarom doet hij het dan niet lekker zelf!?
Leuk weer een echo, lekker van genieten he?

Linnie: we beginnen voorlopig nog niet aan een tweede hoor! Daarom zeg ik, de beweegredenen zijn helemaal fout, alles willen overdoen na deze kutervaring! Dat is geen reden om een kindje op de wereld te willen zetten.........
Allereerst willen we volop van Maudy gaan genieten, dat verdiend ze en het is zo'n lekker grietje, nee hoor, voorlopig nog niet.
Maar het speelt wel vaak in mijn gedachten, gewoon nogmaals, om alles over te kunnen doen en daar dan wel een positieve ervaring aan over te houden....................maar we doen het dus voorlopig het eerste jaar absoluut niet! Ik moet voor mijn nieuwe baan bijvoorbeeld volgend jaar september een opleiding volgen, dus het is absoluut helemaal nog niet aan de orde............

hey meiden

rimke; ik snap je beweegredenen ook heel goed hoor meis dat je het nog een keertje wil overdoen maar dat je dan volledig kan genieten haha, maar ga eerst maar lekker van deze krummel genieten, en je moet een curus gaan volgen in september op je werk, waarvan als ik vragen mag?

mamoetje; wat fijn weer wat van je te horen, ik miste je al, en ik persoonlijk werd niet verdrietig van je verhalen over dat je zwanger bent enz. ik vind het juist heel erg mooi,
ik hoop dat je snel opknapt en dat de misselijkheid niet al te erg wordt.

zo even bij me tante geweest en me nicht was er ook , die is nu een week overtijd arm kind is het echt goed zat haha ik zei volgende week wil ik je hier niet zien hahah, ik ga me best doen zei ze
zometeen naar een verjaardag toe, pfff ik heb echt geen zin ik ben moe, maar ja het is niet anders

meiden fijne avond allemaal en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

Ik heb een Intensive-Care diploma, maar ga werken op de Spoedeisende Hulp, dus daar zijn andere werkzaamheden en andere patienten, dus een deel van de vaardigheden die ik nodig heb als SEH verpleegkundige heb ik niet. Dus volgend jaar september ga ik een opleiding doen om die vaardigheden te leren.........en de benodigde kennis op te doen! Eigenlijk niet zo'n zin in een opleiding maar goed.......uitgeleerd ben je helaas nooit......

Meiden, sinds tijden slaapt ons meisje op dit tijdstip, ga dus even lekker van mijn avond genieten!

Tot morgen en een fijne avond!!!

Terug
Bovenaan