Klusbabes 34 *********************************

Oja, vergeet het helemaal te vertellen.
Kirijg ik eergister een oproep voor het bevolkings onderzoek tegen baarmoederhals kanker..........moet dus een uitstrijkje laten maken. Nou is die vorig jaar toen ik met clomid zou beginnen, ook gemaakt, maar ik wil nu wel mee in de stroom van het bevolkings onderzoek. Nouja, willen...................zucht.

Dus ik gebeld voor een afspraak, kan ik morgen gelukkig al terecht, want zit er echt tegen aan te hikken, weer met me kruis open en bloot en zo'n vreselijke eendebek erin.
Heb die assistente ook even goed duidelijk gemaakt, dat ik een trauma van de bevalling heb opgelopen en dat het dus heel goed kan dat ik ga huilen....................
Dat ze maar voorbereid is en voorzichtig met me doet...........takkezooi. Wordt al misselijk als ik er aan denk. GADVERDAMME!!!

he rimke,

lekker in huis aan het rommelen! heerlijk, heb ik ook gedaan vandaag. Net nog even naar mijn moeder geweest, kopje thee gehaald! gezellig!
En je hebt een oproep gekregen. Heel vervelend voor jou inderdaad, het is allemaal nog zo vers. Wel goed dat je het even aan de assistente hebt verteld. Hoe reageerde ze er op? Maar wel heel belangrijk dat je het doet he!! Goed van jou!

Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Weinig tijd om over dingen na te denken, het is zo druk op het moment! hhaah, ben blij dat het thuis altijd gezellig is, scheelt een boel!

liefs Jacqy

hoi meiden,

ah het werkt weer hier,

rimke gatsie weer je doos in, gelukkig wel snel, dan ben je er maar vanaf he, en goed dat je ze al hebt voorbereid dat je een trauma bevalling had..lekker aan de chat geweest met je man...zucht was die van mij maar zo attent..maar goed daar hoef ik niet mee te chatten hahah, maar die van jou neemt nog wel eens wat mee voor jou of maudy, ookal zijn het lelijke vissen hahah
ik wil zo graag dat die van mij zelf eens iets koopt voor mij of lois zonder aanwijzing dat ik dus echt verast bent....gisteren nog over gehad, dat zelfs nu ik ziek ben totaal geen aandacht krijg,,en alles wat ie extra moet doen is teveel moeite..het zit me soms zo tot hier......
dan begint ie met wat als hij ziek is dan moet ie toch ook door...ik ff duidelijk gemaakt dat dat totale bull...sh...is..die 2 dingen die hij doet neem ik dan net zo makkelijk mee..maar wie doet er hier stofzuigen ? dweilen ? streiken ? juist....dat gebeurt dus niet als ik ziek ben...zucht zo ben ff me frusti weer kwijt, hij wilde vanaaf stofzuigen, tja laat ik het nou net gedaan hebben, kon het niet meer aanzien, en voel me als iets beter.

happy vanaaf je busverhaal he...en fijn dat je bloeddruk oke is.

jacqy lekker vrij dagje, moet ook af en toe he..hoe gaat ie ?

lin, weer kut geslapen, ben het met rimke eens hoor, die man van jou gaat maar lekker op de bank een nachtje..
als ik je niet meer spreek, succes voor morgen met de echo meid.

nou ben nog ziek...als ik rustig aan doe gaat het wel..geen koorts en kotsen, maar kan nog niks anders eten als beschuit of wat vla...probeerde een boterham maar die valt te zwaar en werd zo misselijk...en ben nu gewoon bank om over te geven, heb daar echt een fobie voor, want ik haat overgeven...en heb na die boterham zo zwaar gevoel en krampen in me buik, maar geen diaree, maar goed vanacht me meisje huilen om half 5 en half 6 weer...en de speen was niet genoeg...had een hele volle plasluier...toen nog 1   eruit voor de speen en toen gelukkig weer slapen..
nu wilde me man me vanmorgen niet wakker maken, maar om 7.10 toch maar gedaan..tijdnoot..kind moest nog eten en de hond eruit en al haar spullen bijelkaar rapen en om half 8 de deur uit whahaha..die man van mij, kan ook niks he...
maar goed dat is zijn eigen schuld want hij heeft zijn wekker 3x laten afgaan...toch maar ff geholpen en toen waren ze net na half 8 de deur uit. lois naar de opvang...me man voor het eerst dus een hele instructie hahaha..ach moet ie ook leren...dus ik lekker heel de dag voor mezelf..heerlijk..lekker terug naar me bed gedaan en werd pas hall 12 wakker...so he..zal het wel nodig hebben...toen ff gezogen en een doek door me huis..lekker op de bank hangen ..tv series van gisteren gekeken..me moeder de hond uitgelaten...en vanmiddag toch ff zittend de streik gedaan, want dat was echt nosig en niet zo intensief werk...morgen me vrije dag en denk dat ik zeker nog binnen blijf, want ben best wiebelig nog....zo raar...maar val wel rap af...leef op beschuit...dus tja...ach dat scheelt hoef ik die kilo's niet in januari hahaha

nou ga weer verder hangen...

xxx bambi

ohja rimke, dat nieuwe toestel maakt super foto's..ze zijn prachtig..en je meisje ook..
that reminds me...
ga ook ff een paar nieuwe plaatsen..

komt ie

xx bambi

Bambi; jij hebt dus een vette griep opgelopen. Ook al had je veel FAUTEN in je berichtje, begreep het toch allemaal hoor haha.
En die mannen zijn allemaal lapzwansen. Denken dat ze hartstikke veel doen in huis, maar als puntje bij paaltje komt....
Beterschap nog voor de laatste ziekdaagjes

Verder weet ik het niet meer. Wel gelezen hoor

Vanavond nog voor de laatste keer klussen. Was gister trouwens echt beroerd. Kwam volgens mij echt door het eitje. Had een soort van ongi gevoel, maar net ef wat anders. had s middags en s avonds paracetamol, en dat doe ik echt niet zo snel. Heb wel nog gesport na werk, maar na het eten werd het alleen maar slechter, Last van buik en rugpijn. Lag om 10 uur in bed.....wel nog ef geklust haha. Had eergister ook al niet geklust.
Heb nu nog wel beetje last, ook weer paracetomolletje gehad, maar niet extreem. Heb 1x eerder ook zo een last gehad, maar toen wist ik nog niet dat het mn ei was, en toen was het ook niet zo erg. Misschien dat mijn lichaam nu echt openstaat voor een fris zaadje haha

Vanmorgen belde de Rabobank dat mijn bankpasje geskimd was!!!!!! Tussen 2 en 8-12, maar ze mochten niet zeggen waar dat was gebeurd. Gister was er dus 230 euries gepind in Rotterdam!!! Nou, wij waren daar gister echt niet. Kan nu ook niet op internet kijken, want mijn pasje is dus geblokkeerd en andere pasje niet op telebankieren aangesloten. Thuis maar ef met pasje van mannetje kijken. Krijg dus wel vergoed, maar zal natuurlijk weer tijdje duren. Balen, net de laatste centen voor we salaris krijgen.....Gelukkig alweer donderdag, maar toch.
Dus dames, handjes ervoor houden bij het intoetsen van de pin!!!!

ga  nu weer verder. Heb weer last van buik en rug.....nog 3 kwartier werken....

ze zijn alweer van 2 wk terug, maar goed...net voordat ze naar de kapper ging..ze heeft nu nog veel haar hoor...maar zit wel veel beter tegenwoordig hahaha

als ik erbij zit mag de hond erbij, want dat wil ie zo graag..Lois is echt gek op de hond en de katten zijn favoriet , die wil ze steeds aanraken, hahaha..gelukkig komen de katten ook kroelen met haar..ze kraait ervan als ze er weer 1 voorbij ziet komen..

whahah geen gezicht, maar soms is ze in een lenige bui en dan gebeurt er dit..nog even en ze zitten in der mond...ze kan ook geen seconde meer stil liggen..word steeds lastiger met aankleden hihihi

en deze is ook super...ze kijkt zo stoer..van waag het eens hahahah..
sorry hoor voor het gezemel...maar net als rimke...ik hou zoveel van haar...zucht..
ben zo trots op me meisje..

xx bambi

bambi, wat een geweldige foto's! echt zo'n schatje! En nog ziek schiet niet op he, en mannen.... tja, ze zijn allemaal hetzelfde!

bieb, je eitje is geweest en kut zeg van die pinpas! hoe kwamen ze erachter dan??

ga ff koken, zuurkool! jamjam!!

x Jacqy

Terug
Bovenaan