Klusbabes 34 *********************************

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bieb is zwanger....van harte meid....geen drank voor jou hahaha
nou moet er vandoor en zit met een jankend jong en een mopperende man, maar wilde toch ff nog gluren

doei meiden...tot 2009

xx bambi

JAAAAAAAAAAAAAAA BIEB IS ZWANGER
Van harte gefeliciteerd meid, ik heb helemaal kippevel dit wordt een knallend 2009 voor je. ik ben zo verschrikkelijk blij, ga lekker genieten meid,

xxx linda

Lieve meisjes.........

Ik duik er zo in, vreselijk maar waar, zet de tv lekker aan, neem lekker een borreltje mee en zet mijn dekentje lekker hoog. Er worden hier bommen af gevuurd.........jack is niet zo happy, maar maudy-meisje ligt lekker te slapen..........ongelofelijk maar waar........

Wat ik natuurlijk nog even wil zeggen als klap op de vuurpijl.........

Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2009, met of zonder kindje, zwanger of niet zwanger, maar mijn doel is wel een beetje dat we allemaal in 2009 moeder zijn/worden.......is mogelijk.........

Happy, phoebs en anoeska: lieve meiden, al mijn positiviteit gaat naar jullie uit, en dat dat maar eens mag gaan helpen. Ik heb groot respect voor jullie, en ik weet, dat maakt jullie niet zwanger, maar nogmaals ik heb diep respect voor hoe jullie hier mee omgaan.............en mocht het helemaal niet zo voelen, ik weet zeker dat het goed komt. Is het niet rechtsom dan wel linksom.................dikke kussen en knuffels voor jullie..............hou vol, hou moed, laat je koppie niet hangen, en doe je dat wel, dan is het ook goed, dan ben ik voor jullie een luisterend oor, een brede schouder.............
Heel veel liefs...........

goeiemorgen meiden

ten eerste sluit ik me helemaal aan bij rimke haar woorden die ze gisteravond heeft neergezet voor de nog niet zwangere. Jullie kunnen hier altijd je hart luchten en ik hoop ook echt met heel me hart dathet heel snel raak mag zijn bij jullie en net wat rimke zegt is het dan niet linksom dan rechtsom, ik vind jullie kanjers en probeer moed te houden.

Meiden gelukkig nieuwjaar allemaal, hebben jullie het gezellig gehad?

rimke; lekker vroeg je bedje ingegaan je hebt gelijk, was fons nog om 12 uur thuis? en maudy heeft geen last van het vuurwerk gehad, gelukkig maar,

bieb; meisje kan jehet al een beetje beseffen? heb je wel geslapen vannacht? hoe reageerde je man trouwens?

mijn schoonouders kwamen gisteravond onverwachts even langs, die zijn om half 11 weggegaan en wij hebben tot 12 uur gewacht, en we zijnmet knallende ruzie het nieuwe jaar ingegaan hahaha, het ging over tom zijn gesnurk en ik heb effe gezegd dat ie er wat aan moet laten doen, en nu hij zo verkouden is, en ik zeg je wilt niet stomen of keelpastilles nemen en dan moet je stoppen met zeuren. dus hij boos ik boos, met als resultaat dat tom heerlijk op de bank heeft geslapen haha, het is weer goed nu en hij lluistert denk ik toch want ik heb net gezegd dat ie onder een hele warme douche moet gaan staan met veel stoom en dat het dan een beetje los komt en dat doet ie nu.
vandaag naar mijn pa en even naar me schoonouders en voor de rest heb ikniks op het programma.

xxx linda

Goedemorgen,

Nou, dat was een bijzondere oudejaarsavond.........whahaha!!!
Ik ben lekker om 10 uur op bed gegaan, de tv aangezet en om 11 uur in slaap gevallen, fons was om 11.15 thuis, dus ik ook weer wakker.......ben er om 00.30 weer ingegaan. Mocht blijven liggen vanmorgen en fons is r nu weer ingekropen, Ik ga de kerstboom weghalen vandaag, verder niets.............lekker!!!
Ik voel me nog steeds niet heel goed, veel boeren, maagzuur, borrelende darmen..........gewoon niet lekker.....
Hoop dat ik een beetje opknap voor dat ik aan het werk ga......

Linnie: ruzie gehad, is een leuk begin van het nieuwe jaar!!! Whahaha! Wel fijn dat hij je tips opvolgt...........Fijne dag vandaag meis.

Goedemorgen meiden,

Bieb, ZWANGER!!!! onwijs gefeliciteerd meis. Het is je zo gegund!!! Zijn we samen zwanger, bijna tegelijk! Leuk!!! Hoe was de avond verder? Lekker lopen glunderen?

Lieve allemaal, ik wil jullie een heel mooi 2009 wensen. Alle mama's, zwangeren maar vooral ook de lieve meiden die helaas nog niet zwanger zijn. Ben trots op jullie hoe jullie het allemaal doen. En ik weet zeker dat ook jullie tijd gaat komen. Hoop uit heel mijn hart dat 2009 jullie gaat geven wat jullie verdienen!!!

Lin, lekker met ruzie het nieuwe jaar in! Ach, ik ook met tranen hoor. Kon de hele avond wel janken! (en waarom... geen idee denk ik, mijn moeder gooide het op de hormonen..)

Rimke, lekker veel geslapen dus!! hahaha heerlijk toch. Ga ook vandaag of morgen alles opruimen! Heerlijk!

Hier alles goed. Gisteravond belde MvM nog. Komen morgen ochtend langs... weer een test leuk, zal toch wel een plus staan lijkt mij! hahah
Ga zo mijn tommetje eens uit zijn bed plukken!

Fijne dag meisjes!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan