Lieve meisjes.........
Ik duik er zo in, vreselijk maar waar, zet de tv lekker aan, neem lekker een borreltje mee en zet mijn dekentje lekker hoog. Er worden hier bommen af gevuurd.........jack is niet zo happy, maar maudy-meisje ligt lekker te slapen..........ongelofelijk maar waar........
Wat ik natuurlijk nog even wil zeggen als klap op de vuurpijl.........
Ik wens jullie allemaal een fantastisch 2009, met of zonder kindje, zwanger of niet zwanger, maar mijn doel is wel een beetje dat we allemaal in 2009 moeder zijn/worden.......is mogelijk.........
Happy, phoebs en anoeska: lieve meiden, al mijn positiviteit gaat naar jullie uit, en dat dat maar eens mag gaan helpen. Ik heb groot respect voor jullie, en ik weet, dat maakt jullie niet zwanger, maar nogmaals ik heb diep respect voor hoe jullie hier mee omgaan.............en mocht het helemaal niet zo voelen, ik weet zeker dat het goed komt. Is het niet rechtsom dan wel linksom.................dikke kussen en knuffels voor jullie..............hou vol, hou moed, laat je koppie niet hangen, en doe je dat wel, dan is het ook goed, dan ben ik voor jullie een luisterend oor, een brede schouder.............
Heel veel liefs...........