Klusbabes 34 *********************************

Hallo meisjes,

Ten 1e wil ik jullie alsnog een gelukkig en vooral vruchtbaar 2009 wensen!! En dat we hier nog maar lang mogen kletsen!
Ik vindt het super hoe ik door jullie  door die rotmaanden ondersteund ben. Ik ga ervanuit dat die moeilijke tijd nu over is,  en ik wil gewoon genieten!!!  

Enja, ik zal hier nu ook wel weer wat vaker zijn haha

Rimke; nou, je hebt het mooi verwoord hoor. IK praat helemaal met je mee
En je hebt een superdrukke avond gister gehad haha. Ach, als je er maar zelf blij mee bent haha

Linda; en bij jou ook supergezellig met je mannetje. Gelukkig nu alweer alles goed

Jacqy; ja grappig he, we ontlopen elkaar niet veel. Als ik op babybrabbel kijk, dan zou ik 9-9-9 uitgerekend. Heee nu zie ik pas wat een aparte datum....zou toch wel heel grappig zijn haha. Een maagd kindje, en dat ben ik zelf ook, van 1-9.

Gister hebben we oud en nieuw bij vrienden gevierd,. Was erg gezellig, ook al dronk ik niets haha. Om 12 uur natuurlijk kussen met mijn mannetje, en werd toch wel beetje emo. Mijn vriendin heeft het denk nog niet officieel in de gaten van mij. Ik zei smiddags, ik denk dat het bij mij wel raak is (had natuurlijk al pos getest), toen zei ze oja? En daarna zei ik, dat ik liever niet dronk. Toen zei ze, ja moet je zelf weten. En s avonds ging ik even op bank zitten om sms-je te versturen, Ze dacht denk dat er wat was, want ze vroeg of het ging. Ik denk dat ze dacht dat ik ongi was geworden. Rest had niets in de gaten van het niet drinken. Andere vriendin dronk ook fris, en de mannen letten er toch niet op. Hadden zelf genoeg op haha
Wil het eigenlijk pas tegen vriendin vertellen na 1e echo

Mannetje is natuurlijk superblij, maar hij is niet iemand die dan staat te springen ofzo.
Moet wel even een jongensnaam verzinnen, de meisjesnaam heb ik al enkele maanden bedacht......hihi

zo, ga even de roze wolk aanpassen...

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2                                             - meisje
.        

December
20)
21)
22)
23)
24)
25)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Lieve lieve meiden.......allemaal een geweldig en gezond 2009 !!!! Jullie zijn stuk voor stuk helemaal super en gun jullie het allerbeste !!!!

Biebej......JOEHOE lieverd !!!! Wat een goed nieuws meisje ! Gefeliciteerd en proberen te genieten he...............geweldig !

Ik ga zo weer werken, moet om half drie beginnen tot vanacht een uurtje of vier! We hebben receptie...pffffff. Ik wil gelijk wel even zeggen dat ik hier niet meer zo veel zal zijn ( proberen dan he ) zal altijd langs blijven komen af en toe maar het is me ff teveel nu ! Lieve jacq en bieb, ik gun het jullie echt hoor schatten, met heeeeeeel mn hart, maar hoop dat jullie dat ook wel weten ! Er zijn er nu nog drie over en anoes en phoebs zijn er niet zo heel veel en dan hang ik er in mn uppie een beetje bij ( voor mn gevoel dan he ) . Ik kom af en toe langs en zal zeker jullie verhalen lezen hoor. Rimke, ik blijf ook smsen hoor hahaha. Meiden, laat het een prachtig nieuwjaar worden en tot de volgende keer maar weer ! Ik ga douchen, nog wat mensen bellen en dan aan de slag !Neem mn pantoffels mee want hou ik nooit vol hahahahaha. Fijne dag allemaal, liefs happy xxxxxxxxxx

he meiden,

Happy, begrijp je helemaal meis. Maar hoop toch stiekem dat we je hier heel veel zien, we kunnen namelijk niet zonder je!!
Hoop zo dat 2009 voor jou je dromen uit laat komen!
Jeetje, jij moet lang werken vandaag zeg. Succes!

Bieb, leuk he de wolk aanpassen! haha en inderdaad een leuke uitgerekende datum. en 8-8-8 ben je getouwd! haha zou wel heel leuk zijn!

Zo, net weer ff jang half uurtje gehad. Weet echt niet wat ik heb hoor. Iemand hoeft maar boe te zeggen en ik begin te janken!!!

Ga ff verder...

kus!

He meiden,

Ik breek even in bij jullie heel erg leuke forum. Ik schrijf nl. zelf bij een ander forum mee maar af en toe kijk ik ook wel eens bij jullie en zo had ik inmiddels ook gelezen dat er hier 5 meiden zijn waarbij het zwanger worden veels te lang duurt.

Daarom vind ik het ook helemaal geweldig dat Jacqy84 en Bieb nu zwanger zijn. Wat een mooie afsluiting van 2008 en wat een mooi begin van 2009.

Bieb en Jacqy....... GEFELICITEERD!!!!! En dat van die katten dat ze ineens veel meer bij je op schoot komen zitten... heel herkenbaar. Wat een slimme diertjes zijn het toch he?!

Liefs Iris

hoi dames,

Happy New Year meiden, en wat een jaar....dit word hem hoor..
voor de 3 dames waar we hellaas nog geen zw.schap bij hebben, dit word hem voor jullie. houd moed..we steunen jullie door dik en dun.
voor de dames die in 2009 mama gaan worden...het is het mooiste geschenk, maar dat weten jullie vast wel.
en voor de mama's die in 2009 de 1e verjaardag morgen gaan vieren van die mensjes die nu nog zo klein en lief zijn, pas maar op hahaha straks rennen ze door je huis en jij als een sloof erachteraan hahah

bieb wat een geweldige datum..9-9-9 en indd wat jacqy zegt 8-8-8 getrouwd, het is voorbestemd hahah

jacqy meid zon last van de hormomen, ik weet het zeker, dat gejank om niks hahah..lekker doen hoor..maakt niks uit..je kan er toch niks aan doen
en jij 1-9-9 uitgerekend, das mijn trouwdag en bieb's verjaardag hahah...drukke datum dus... wel leuk natuurlijk

rimke..lekker rustig avondje buizen en slapen voor jou geweest..is maudy nog wakker geworden...lois wel even, maar goed het leek wel oorlog kwa knallen deden ze onder voor atoombommen ofzo, want het huis stond te trillen.. lag met grote stuiters in der bedje en ging net een knal af en helemaal van schrik der armen in de lucht, we waren bij me ouders en zijn om 13.15 zoiets naar huis gegaan en daar ging lois lekker verder slapen..

linda jammer dat je met ruzie het nieuwe jaar in moest, maar goed als het nu weer oke is en als tom er wat aan wil doen, dan heb je toch wat berijkt he...drukke tijden komen er aan voor je...doe je rustig aan met je buikje he..

happy meid, lange werkdag voor jou...poe poe..Snap je helemaal trouwens.. net als bieb vorige week...het is gewoon best moeilijk voor jou om ons af en toe te zien keutelen over onze ukkies of zw.schappen...kom waneer jij er zin in heb...en wij houden van happy, of je nu happy bent of niet..dikke x voor jou..

als lois zo wakker word, gaan we wandelen naar me sch.ouders..zucht geen zin, maarja dat nieuwjaar wensen..oma;s en opa slaan we ff over..geen zin..en van het weekend moet ik de boom maar aftuigen, maar moet eerst ff opbergboxen kopen voor me ballen...en moet morgen werken..me man is vrij dus die gaat schoonmaken en zorgt voor lois , hahah nou ben benieuwd, hij heeft er nog nooit een hele dag gehad en het huishouden erbij..hihih

dikke x bambi

hey meiden

jacqy: ik weet wat je bedoelt dat je om niks moet huilen, ik kan ook om het minste geringste in tranen uitbarsten. hahah lang leve de hormonen hahaha

bieb; logisch dat je om 12uur even emo werd het is ook niet niks haha, en gelukkig dat niemand wat door had, behalve je vriendin dan een beetje.

happy: lieverd ik zal je wel missen als jeniet meer zo vaak komt, maar ik begrijp je goed, ik hoop echt met heel me hart dat het bij jouw niet zo lang meer gaat duren en dat je volgende maand gewoon een positieve test in handen mag hebben. laat wel af en toe wat van je horen hoe of het met je gaat. denk aan jezelf

rimke; zo jij hebt een drukke oud en nieuw gehad hahahha heerlijk zeg zo vroeg je bed in en wat lief dat fons al voor 12 uur thuis was, en maudy heeft lekker door het vuurwerk heen geslapen

bambi: ahha vandaag een rondje handen schudden en gelukkig nieuwjaar wensen veel plezier, en lois is effe wakker geweest gelukkig is ze dan wel weer in slaap gevallen. het leek hier bij ons ook wel of er atoombommen werden afgeschoten jezus niet normaal meer wat een bombardementen hahaha

zo effe bij me pa geweest en bij me schoonouders, Tom ligt weer op bed en joey in de bank maar die gaat zo weer rennen en vliegen en ik wil ook slapen maar ja ik vanavon dweer.
Morgen het laatste dagje in ons huisje en dan zaterdagmiddag gaan we over naar me pa . pfff als het eerst allemaal maar af is.

xxx xlinda

He meiden,

Baby, dank je wel voor de felicitaties!!

Lin, gezellig bij je pa geweest. En al bijna "verhuizen". heb je er al zin in?? hoelang blijven jullie daar??

Bambi, gezellig aan het wandelen geweest?? Wel lekker dat er morgen voor je opgeruimd word! scheelt voor jou ook wel!

Ben net even bij mijn schoonouders geweest... was wel gezellig! Morgenochtend MvM dame.. en daarna ook ff opruimen enzo..

Fijne avond!

x Jacqy

Terug
Bovenaan