Klusbabes 34 *********************************

Hee lieve babes,

Ten eerste wil ik jullie, na een lange periode van afwezigheid alle goeds voor het nieuwe jaar wensen. Ik las dat jullie de feestdagen redelijk tot goed doorgekomen. En natuurlijk voor de 2 nieuwe zwangeren onder ons, Jacqy en Bieb, VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

De reden van mijn afwezigheid was natuurlijk al bekend, mijn schoonvader was ernstig ziek. Helaas is hij 29 december overleden. Ik ben zelf betrokken geweest bij zijn laatste verzorging, als verpleegkundige gaat dat bijna automatisch. Hij heeft vlak voor de kerst een morfinepomp gekregen, maar dat hielp niet voldoende. Zelfs op een mega-hoge stand (voor de plegen onder ons; 20 mg per uur) was de pijn ondragelijk zijn we zaterdagavond overgegaan op palliatieve sedatie, wat inhoudt dat hij dus met een slaapmiddel in slaap is gebracht om nooit meer wakker te worden. Zo waren voor hem de laatste dagen van zijn leven nog dragelijk en heeft hij niks meer gevoeld. Maar er was dus ook geen contact meer mogelijk met hem. Best ingrijpend dus allemaal. Maar het ging gelukkig allemaal wel rustig en er is goed naar onze wensen geluisterd door iedereen. Zaterdag is de begrafenis, maar ik zit nu weer sinds lange tijd ff in m'n eigen huisje, dus dacht; laat ik eens reageren bij de klusbabes!

Met de zwangerschap gaat hier alles ok hoor, het is alleen wel een beetje op de achtergrond geraakt. Sommige mensen zeiden het wel en dan dacht ik; o ja, ik ben ook nog zwanger ja....
Ben nog steeds niet echt zwaar (op -4 kg van mijn startgewicht) maar dat is de laatste weken natuurlijk ook niet echt opgeschoten. Eten gaat redelijk goed, maar moet wel regelmatig iets eten. Heb ook nog niet echt een buikje of zo. Op 23 januari heb ik de 20 weken echo dus dan gaan we de kleine weer bekijken. Gaan we ons weer wat meer focussen op de kleine.

Nou dat was een heel ego-verhaal, ik ga vanaf nu weer wat meer reageren hoor meiden. Ben ook wel steeds blijven meelezen, maar reageren is dan weer wat anders.

Meiden, ik ga ff met husbie op de bank hangen, is lang geleden!!

Liefs,

Hoi Klaasje,

Gecondoleerd meis, met dit verlies. Heel vervelend als een dierbare je verlaat, doet veel pijn en verdriet. Hoe is je mannetje eronder?
Wel "fijn" dat hij de laatste dagen geen pijn meer heeft gehad, dan is hij rustig ingeslapen..
Heel veel sterkte meis, de komende tijd voor jou en je man.

Wel fijn dat het nu goed gaat met je zwangerschap. 20 weken alweer, maar jeetje zeg, nogsteeds niet veel aangekomen! Zorg wel een beetje voor jezelf he!

Gezellig als je weer wat vaker gaat komen buurten!

Liefs Jacqy

Ha lieve meisjes.

Lieve happy, meis, ik ben er voor je, geef je af en toe wel een sms om te kijken of je nog leeft. Ik begrijp je volkomen, eerlijk waar. Dikke knuffel voor jou, en doe vooral waar jij je goed bij voelt, als je lekker wil komen klagen hier, zoals gezegd, wij zijn er voor je.
Ik wens jou al het goeds voor het nieuwe jaar, met lage bloeddruk en een beebje in je buik...................kus lieverd.

Klaasje: meid, gecondoleerd...........fijn dat hij rustig is heen gegaan, hij heeft idd een forse dosis morfine gekregen. Fijn voor hem........tuurlijk, je hebt liever contact met iemand, maar ik denk dat jullie alles wel gezegd hadden of niet? Heel veel sterkte met het verlies, en zaterdag bij de uitvaart. Hoop dat het een waardig en mooi afscheid wordt.
Hoop dat je je nu rustig kunt van voorbereiden op de komst van jullie ukkie, en ik weet zeker dat de opa's daar bij zijn................kus voor jou.

Jacq: lekker janken om alles wat je dwars zit joh, ik ben ook vreselijk emotioneel na de bevalling,, kan ook nog om alles janken en dat doe ik dus ook. Zag net een voorstukje van bolt en beautiful, een nieuwe tekenfilm met een heel schattig hondje.........en de tranen stonden alweer in mijn ogen...........

Linda: hoop dat het gezellig was vanmiddag? Lekker vroeg je nestje weer in meid.
Ik zag op het weerjournaal dat het pleuriskoud wordt van de week, -10 in de nacht, speciaal voor jou omdat je zo van de winter houdt, whahahaha!!!!

Bieb: kan me voorstellen dat je emotioneel werd hoor, lekker genieten van dit fantastische nieuws...........is je van harte gegund......

Wij zijn vanmiddag bij mijn schoonmoeder geweest.............................maudy zit in een sprongetje dus die had het binnen een half uur al weer bekeken............dus toen gingen we weer, whahaha!!!
Verder ben ik wasjes aan het wegdraaien en het huis aan het opruimen, de kerstboom doe ik morgen, vandaag niet meer aan toe gekomen............wil hem aftuigen als maudy het ziet, dan begrijpt ze misschien dat hij weer opgeruimd is en er dus niet meer staat..............anders veranderd er inenen weer iets waar ze van over de zeik raakt..............whahaha, waar een mens al niet bij na denkt.........

Meiden, fijne avond, ik ga een chickflick kijken zometeen, samen met fonske, whahaha!!1!

Klaasje; gecondoleerd met het verlies van je schoonvader, wel fijn dat je hem zelf tot het einde hebt kunnen verzorgen, en fijn dat hij rustig is overleden om het maar zo te zeggen. heel veel sterkte , probeer je te richten op de uk in je buik en weet dat je schoonvader daar zeker bij zal zijn, voor zaterdag alvast heel veel sterkte meis

rimke; maudy had het na een half uur alweer bekeken bij je schoonmoeder, hahah en morgen de boom aftuigen je hebt gelijk dat je dat wil doen met maudy erbij want ze hebben meer in de gaten dan wij af en toe denken. fijne avond meid,

jacqy: ik ga uit van 4 maanden bij me pa maa rik hoop van minder, maar aan het weer te zien, met die klote vrieskou ben ik bang dat het wat anders gaat worden hahaha, ik heb steeds gezegd, je zal zien je hebt 20 jaar geen winter gehad en nu gaan wij verbouwen dan krijg je -10 en jawel hoor ik hoop echt dat het vriezen snel overgaat.

ik weet het niet meer hahah, ik ben moe, tom heb ik nu eindelijk zover dat ie naast me zit met een bak met kamille om te stomen, kijken of het wat gaat geven, we zien wel.
morgen weer werken, heb ik echt helemaal geen zin in.
meiden ik ben er vandoor, morgenochtend lees ik alle sweer bij

xxx linda

hoi meiden,

klaasje gecondoleerd met het verlies van je schoonvader....het verlies is zoiezo niet leuk en al helemaal met deze dagen..gelukkig heeft ie geen pijn meer gehad de laatste dagen..
Ik weet dat het niet vergelijkbaar is, maar me tante ligt momenteel ook erg slecht..en heeft een soort gelijke spuit gehad die je net noemde (ik ben geen verpleegster) er is dus afscheid genomen van broers en zussen, nu is het eigelijk wachten op het nieuws.
Sterkte zaterdag bij de begrafenis.
En al onderweg naar de 20 wk..ik hoop dat je je snel op je zw.schap kan storten en wat meer tijd voor ontspanning krijgt en neemt, daar gaat je buikje vanzelf van groeien.

linda..lekker hoor verbouwen met min 10..hoop wel dat alles een beetje wil vlotten, want er is een baby op komst..dus moeten al die mannen maar een extra tandje bijzetten, of tom zelf. weet eigelijk niet wie er verbouwen gaat.

rimke, maudy aan het springen...snel weer foetsie bij je schoonouders..wij waren ook zo weer weg hoor..deden langer over wandelen geloof ik .

jacqy de emo's onder controle..

nou heb net zo veel zin in werken als linda..zucht....maar goed, dan wel weekend.
duik me bed in..

xxx bambi

Lieve Happy, echt ik begrijp je helemaal. Na het nieuws van Jacqy paar weken terug had ik het ook helemaal gehad. Het doet elke keer meer pijn. En je gunt het iedereen,maar jezelf het meest. Maar zie, het kan opeens 100 graden omdraaien. Ik hoop echt dat jij nu ook snel zwanger raakt, en hopelijk kom je toch nog wel buurten af en toe
(ik moet je stiekem zeggen dat ik vorige week toch elke dag op de Hyves site had gekeken haha...sst niet verder zeggen, geheimpje tussen ons)

Klaasje; wat een rot nieuws van je schoonvader. Gecondoleerd meis. Fijn dat hij geen pijn meer heeft gehad en dat hij rustig is ingeslapen. Heel veel sterkte de komende dagen.
En nu komt wel de tijd dat je weer aan jezelf moet gaan denken, jij bent ook belangrijk met je kindje in je buik....

Rimke, nou dat was een snelle trip bij je familie haha. Toch wel makkelijk zo een kindje haha, altijd een smoesje om snel te gaan

Baby'bedankt voor je felicitaties!!

Jacqy; lekker emo haha. Hier nog niet hoor hihi

Heb wel de hele tijd een hongergevoel, gaat dan over in maagzuur en dan net nog geen misselijkheid. En heb de hele tijd droge lippen...leve de labello!!!!
Oja, en zere borsten......

Weet ook af en toe niet hoe ik moet zitten ivm last van rug, maar dat zal nu wel geen zw.schaps kwaaltje zijn....

Linda; wilde je nog vragen of je buik al goed aan het groeien is? Hoe ver ben je nu, 4 maanden ofzo? Ik heb dat verhaal van je verbouwing maar half meegekregen, maar klopt het dan dat je 8 maanden zwanger bent als de verbouwing klaar zou moeten zijn??

Terug
Bovenaan