Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

bieb;  ik ben nu 13 weken zwanger en ik hoop dat ze in mei klaar zijn en dat dan het hele huis weer is ingericht, ik ben op 10 juli uitgerekend, mensen verklaren ons voor gek dat we nu de verbouwing evengoed door laten gaan, maar we zeggen al we zijn al 1.5 jaar bezig met voorbereidingen enzo. en we zien wel waar het schip strand, ik moet toch zo en zo in het ziekenhuis bevallen en anders blijven lekker tot na de kraamtijd bij me pa hahahaha

Bambi: ook geen zin om vandaag te werken, het is ook zo'n rare dag, ik moest er echt steeds aan denken om me wekker te zetten want ik had steeds in me hoofd dat het vandaag maandag zou zijn. maar ja nog 1 dagje en dan weer weekend.

we hebben een redelijk nachtje achter de rug gelukkig, en tom belde me net die zei bel je baas effe of je wel moet komen, want het is heel rustig ,maar ik heb zoiets dan belt hij me maar, en ik ga gewoon naar me werk, al heb ik dan 2 uurtjes gewerkt heb ik toch voor 2 uurtjes geld.
Ik begin nu dus ook verkouden te worden, heb knallende oorpijn, en wordt verkouden, en me schedel doet gewoon zeer, ach gaat wel weer over gaan we gezellig met z'n tweetjes onder de stoombak hahaha
meiden ik ga me kopje thee opdrinken en me klaarmaken voor me werk, ik ben er vanmiddag weer, allemaal een fijne dag

xxxx linda

Ha meiden!

Nou heerlijk geslapen van 11 tot 7, toen heeft fons de fles gemaakt en maudy verschoond en ik heb de fles gegeven en zit nu op. Zometeen lekker douchen als het meisje weer in bed ligt.
Ik voel me sinds gisterenavond wel weer iets beter, heb gister gewoon warm gegeten in ieder geval en dat ging vrij aardig.

Bambi: succes vandaag weer meis, ik denk aan je, nog 1 dag en dan lekker weekend.

Lin: je hebt gelijk hoor, mooi makkelijk geld verdienen als het rustig is, en dat is niet jouw probleem.

Bieb: last van je rug? Kan al best door de hormonen hoor, je spieren worden wat slapper en je bekken verweekt, het is vlot maar misschien heb je gewoon een gevoeligere rug daarvoor!

Jacq: moest jij deze week nog werken??

Nou, ik ga nog even drie dagen van mijn meiske genieten voordat ik weer aan het werk moet. Wat zijn die 4 maanden voorbij gevlogen...........ongelofelijk! Ben blij dat fons lekker thuis is volgende week, hoef ik me verder nergens druk om te maken......
Vandaag even boodschappen doen, en het huis verder aan kant maken.........begin ik met een schone lei weer aan het werk.

Tot later!!

Linda; ja je hebt aan de ene kant wel gelijk met die verbouwing. Als de kleine er is dan komt er ook niks van, dan heb je helemaal je handen vol

Rimke; Ja, nu begint het werkende leven weer, nog een paar daagjes genieten,toch?
Ik heb wel sneller last van rug hoor, als ik bijv te veel gelopen heb enzo. Hopen dan maar dat ik er niet veel meer last van zal krijgen

Nou, jullie hebben het over een rustig nachtje gehad....nou hier niet...

Ons waterbed is dus lek, maar provisorisch gemaakt. Hadden van   de week al nieuwe zak gekregen, maar nog geen tijd gehad om te verwisselen. Vannacht om 4 uur werken we wakker van getik. Druppelde er dus water uit! Hup, paar handdoeken en weer slapen. Nee hoor, ik kon dus niet meer slapen, was ik eindelijk weer ingedommeld, hoorde ik weer gedruppel. Andere kant van het bed, nouja, daar nog een paar handdoeken. Toen was het 6 uur, half uurtje verder was mannetje opgestaan, maar ik wilde nog ef blijven liggen. Niet echt geslapen meer natuurlijk. Om half 8 ben ik maar opgestaan omdat het bleef druppelen. En nu zijn we de zak toch maar aan het legen. Wat een gedoe zeg. Kan ik wel gelijk de hoezen wassen, want die kan je losritsen.
Hopelijk vanavond weer een lekker vers en warm waterbedje!!!

Mannetje wil gaan sporten, maar heb niet zo veel zin.....
ach, ik ga eerst maar s stofzuigen dan zien we wel verder

meisjes, tot later!

hey meiden

belde me baas me net voordat ik weg zou gaan, om te zeggen dat ik niet hoefde te komen omdat het heel rustig is, dus ben ik maar gelijk me boodschappen gaan doen en ben weer aan het inpakken hahaha,

rimke; je voelt je gelukkig   weer wat beter, en jeetje ja jij moet ook alweer bijna aan het werk, pfff dat is echt snel omgegaan. ga nog maar effe lekker van je meisje genieten deze dagen

bieb; pfff zeg dat was het nachtje wel voor jullie met dat waterbed, hopelijk voor jullie vanavond een droog waterbedje, wat een gedoe zeg, ik ben blij dat ik een gewoon matras heb hahaha,

ik ga effe plassen en ik ga weer even verder met het inpakken, ben nu ook al me voorraad dingen aan het inpakken dat moet ook naar me pa toe, en boven moeten de kasten leeg pfff wat een gedoe.

xxx linda

Linda; toch niet hoeven te werken, ook wel fijn natuurlijk

Ik ben net met mannetje wezen sporten, straks ef douchen en naar Praxis.
Waterbedje is al leeg, ef drogen en dan weer vullen

verder niets nieuws, want het grootste nieuws is al verteld

Pffffffffffff, koppijn en moe.
Heb vanmorgen even met een vrriendin door de stad gesjeesd, even wat gelunched.
Toen ik thuis kwam had fons lekker alles opgeruimd, de schone was die op tafel lag, de kerstboom, fijn hoor.
Ik heb effe boodschappen voor de rest van de week gehaald, alleen een avondeten voor 5 avonden........hoeft fons daar niet over na te denken als hij fulltime zorg voor maudy heeft de komende week.
Maudy is haar stemmetje aan het ontdekken, er komen vreselijk klagelijke gilletjes uit, ze ligt gewoon te jammeren zeg maar.......whahaha, de hele dag door..........gezellig.
Ben lekker aan het rekken dat ze naar bed moet, want ze moet wel moe zijn natuurlijk, anders slaapt ze niet.
Vanavond brocollie met spekjes en roomkaas, en pasta.
Ga zo alvast de brocolli  schoonmaken en koken.

Is hier verder rustig......

Pffffffffffff, koppijn en moe.
Heb vanmorgen even met een vrriendin door de stad gesjeesd, even wat gelunched.
Toen ik thuis kwam had fons lekker alles opgeruimd, de schone was die op tafel lag, de kerstboom, fijn hoor.
Ik heb effe boodschappen voor de rest van de week gehaald, alleen een avondeten voor 5 avonden........hoeft fons daar niet over na te denken als hij fulltime zorg voor maudy heeft de komende week.
Maudy is haar stemmetje aan het ontdekken, er komen vreselijk klagelijke gilletjes uit, ze ligt gewoon te jammeren zeg maar.......whahaha, de hele dag door..........gezellig.
Ben lekker aan het rekken dat ze naar bed moet, want ze moet wel moe zijn natuurlijk, anders slaapt ze niet.
Vanavond brocollie met spekjes en roomkaas, en pasta.
Ga zo alvast de brocolli  schoonmaken en koken.

Is hier verder rustig......

Terug
Bovenaan