Linda; ja je hebt aan de ene kant wel gelijk met die verbouwing. Als de kleine er is dan komt er ook niks van, dan heb je helemaal je handen vol
Rimke; Ja, nu begint het werkende leven weer, nog een paar daagjes genieten,toch?
Ik heb wel sneller last van rug hoor, als ik bijv te veel gelopen heb enzo. Hopen dan maar dat ik er niet veel meer last van zal krijgen
Nou, jullie hebben het over een rustig nachtje gehad....nou hier niet...
Ons waterbed is dus lek, maar provisorisch gemaakt. Hadden van de week al nieuwe zak gekregen, maar nog geen tijd gehad om te verwisselen. Vannacht om 4 uur werken we wakker van getik. Druppelde er dus water uit! Hup, paar handdoeken en weer slapen. Nee hoor, ik kon dus niet meer slapen, was ik eindelijk weer ingedommeld, hoorde ik weer gedruppel. Andere kant van het bed, nouja, daar nog een paar handdoeken. Toen was het 6 uur, half uurtje verder was mannetje opgestaan, maar ik wilde nog ef blijven liggen. Niet echt geslapen meer natuurlijk. Om half 8 ben ik maar opgestaan omdat het bleef druppelen. En nu zijn we de zak toch maar aan het legen. Wat een gedoe zeg. Kan ik wel gelijk de hoezen wassen, want die kan je losritsen.
Hopelijk vanavond weer een lekker vers en warm waterbedje!!!
Mannetje wil gaan sporten, maar heb niet zo veel zin.....
ach, ik ga eerst maar s stofzuigen dan zien we wel verder
meisjes, tot later!