Klusbabes 34 *********************************

He meisjes!

Bieb, het grote nieuws is inderdaad al verteld! hahaha
En balen dat jullie nu al het waterbed leeg moesten halen zeg! Wat een werk!
Wat ga je bij de praxis halen dan?

Lin, lekker dat je niet hoefde te werken! Kun je verder met inpakken. Wel lang hoor dat je bij je vader zit, en hopen dat het niet uitloopt, anders ben je al bevallen! hhaha

Rimke, nog ff van je meisje genieten! groot gelijk. Hoeveel uur ga je werken ook al weer?
En wat lief dat je voor fons al alles in huis hebt gehaald! haha

Zo, dame van MvM is geweest. Heb nu hele mooie blauwe flessen ahahahah, mooi boek gekregen, en allemaal tijdschriften enzo. Wel grappig. Ga het wel iedere week wegbrengen... anders zien alle buren het. vind ik niet zo fijn! haha
Verder het huis weer kerstvrij gemaakt! Heerlijk!
En het honger gevoel heeft toegeslagen. Bleef vanmorgen maar eten, en bleef maar honger houden! hahaha helemaal nog niet misselijk gelukkig.. even afkloppen! Ben alweer bijna 6 weken! hihi ben nu 5+3, o wat leuk om te schrijven!

Kom straks weer ff buurten!

kus

hey meiden

rimke; is je hoofdpijn wat gezakt? ik hoop het wel, en fons is aan het opruimen geweest dat is lief van hem

bieb; het waterbed is leeg en nu zometeen weer vullen wat een werk zeg, en evengoed nog gesport vandaag hahaha,

jacqy: steeds maar honger kan soms vervelend zijn, en je huis is weer kerstvrij. is ook altijd weer lekker als alles weer weg is.

zo ik heb me weer koppijn, heb weer een asperine genomen, het zal wel een zwangerschapskwaal zijn ik weet het niet maar ik heb het sinds ik zwanger ben. ach ja.
Vanavond komt me vriendin langs met haar vriend, en ik ga niet zo laat op bed ben heel erg moe hahah, heb me best gedaan met inpakken ik heb in me keuken alleen nog 3 bordjes staan voor morgenochtend hahaah, we hebben de sleutel al van het huis waar onze keuken en alle meubels mogen worden opgeslagen dus we kunnen beginnne.

meiden ik ben gelijk weg, morgenochtend lees ik alles weer bij.

xxxx linda

Lieve meiden,

Allemaal de beste wensen voor 2009! Dat het maar een goed jaar mag worden.

Rimke; Alweer bijna aan het werk, jeetje wat gaat dat snel he. Zie je er tegenop?

Linda; Druk aan het pakken. Als ik het zo lees zijn jullie wel op tijd klaar voordat de kleine komt, toch?

Jacqy; Oh heerlijk, de melk flessen! Goed hoor dat je meedoet.

Bieb; Jeetje, fijn zo'n waterbed.....

Oh ik weet het niet meer............. Ik heb op hyves even een verhaaltje getypt.
Ik ben trouwens fanatiek aan het lijnen, pff vind het soms wel lastig hoor, maar wil nu echt mijn zwangerschapskilo's kwijt. Ach goed voornemen dacht ik zo.

April

Happy; ik hoop echt dat je dit leest.... Ik snap super goed dat je het moeilijk vindt om hier nu nog te komen en je moet ook echt doen waar jij je goed bij voelt. Maar voor alle meiden die nog niet zwanger zijn, we zijn hier allemaal begonnen omdat we niet meteen zwanger werden en dan is het juist fijn om daar met andere over te beppen. Dus eigenlijk moeten juist jullie je ei hier kwijt!!!

Ik denk aan jullie en hoop toch dat jullie je ei hier kwijt kunnen. Pff, ik had zo'n mooi verhaaltje in mijn hoofd, maar het dan typen is geloof ik niet mijn sterkste kant.....

X April

hallo meisjes!

April, heb op hyves gereageerd... en goed hoor het lijnen! Ben trots op je! haha
en ja, die melkflessen... wel irritant dat ik nu niet meer "gewoon" kan plassen! ahahah

Klaasje, dank je wel voor de felicitatie!

Wat is het hier stil vandaag!! meisjes, klets tijd!!! hahaha

kus jacq

Terug
Bovenaan