Klusbabes 34 *********************************

De Roze Wolk

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!

Bevallen klusbabes :
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje

.        

December
25)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
        Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
9)
10)
11)
12)Bieb gyn
13)Jacqy echo
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Mei : Linda miskraam
Sept: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hey meiden, ik ben er weer!

Aller eerst allemaal de aller beste wensen 2009!

Bieb, VAN HARTE GEFEICITEERD !!!!!
Geniet er lekker van meid, je heb er lang genoeg op moeten wachten!

Het midweekje was gezellig, maar wat een k*tbedden zeg.... ben blij dat ik vanavond weer in me eigen bedje kan liggen!
En... morgen de auto ophalen!

Ik heb maandag ochtend nog ff het ziekenhuis gebeld en in mag deze ronde beginnenn met IUI.
Afgelopen dinsdag de eerste clomid pil genomen.
Ik heb ze s'avonds vlak voor het slapen genomen, in de hoop dat als ik bijwerkingen moet krijgen dat ik er dan niks van merk.
En het werkt (of ik heb geen last van bijwerkingen, dat kan ook).
Vanavond nog 1 en morgen avond en dan heb ik er 5 op.
Woensdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting en dan horen we wel weer verder.

Buuf.... dat shoppen laat wel heel erg lang op zich wachten he....
Maar onze tijd komt ook echt wel, ik ben er van overtuigd dat alles gebeurt met een reden. En er zullen wel redenen zijn waarom wij nog niert zwanger zijn, ook al is dat nu moeilijk te geloven, hou vertrouwen meid!!!

Liefs Phoebe

Hey meiden, ik ben er weer!

Aller eerst allemaal de aller beste wensen 2009!

Bieb, VAN HARTE GEFEICITEERD !!!!!
Geniet er lekker van meid, je heb er lang genoeg op moeten wachten!

Het midweekje was gezellig, maar wat een k*tbedden zeg.... ben blij dat ik vanavond weer in me eigen bedje kan liggen!
En... morgen de auto ophalen!

Ik heb maandag ochtend nog ff het ziekenhuis gebeld en in mag deze ronde beginnenn met IUI.
Afgelopen dinsdag de eerste clomid pil genomen.
Ik heb ze s'avonds vlak voor het slapen genomen, in de hoop dat als ik bijwerkingen moet krijgen dat ik er dan niks van merk.
En het werkt (of ik heb geen last van bijwerkingen, dat kan ook).
Vanavond nog 1 en morgen avond en dan heb ik er 5 op.
Woensdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting en dan horen we wel weer verder.

Buuf.... dat shoppen laat wel heel erg lang op zich wachten he....
Maar onze tijd komt ook echt wel, ik ben er van overtuigd dat alles gebeurt met een reden. En er zullen wel redenen zijn waarom wij nog niert zwanger zijn, ook al is dat nu moeilijk te geloven, hou vertrouwen meid!!!

Liefs Phoebe

he phoebe,

Wat fijn dat het midweekje geslaagd was. Maarja, die bedden he! Altijd k*t! hhahah lekker weer je eigen bedje! En wat goed dat je deze ronde mag beginnen met IUI. hoop voor je dat dit ook de enige is die je nodig hebt! ik duim hoor meis, en ook zo fijn dat je tot op heden helemaal geen last hebt van de clomid!

Dikke kus jacq

Jacqy; ik zie dat je de 13e een echo krijgt, ik kan de 12 al terecht, en je bent toch een week eerder dan mij zwanger geraakt.
Wat voor klachtjes heb je allemaal?

Ik heb echt pijn in mijn borsten, vooral als ik s avonds mijn bh uitdoe, die dingen heb natuurlijk de hele dag opgepropt gezeten, nou dan moet ik niet te veel bewegen hoor, want dan wordt ik gek haha. En last van maagzuur. Begint met honger, en dan de maagzuur. Heb ook meer honger trouwens
Kijk nog wel steeds standaard in slip of er geen bloed is ofzo. voel me wel zekerder dan vorige x, maarja zit er in gebakken he, haha.
Wel meer last van rug weer, en voel ook wel van alles in buik gebeuren.
Heb nu vanavond wel minder last van die maagzuur, dan denk ik, he ik wil het voelen, dan weet ik zeker dat het goed is haha
Soms denk ik dat ik ongi buikpijn voel, maar is toch ook stiekem beetje angst van me.

Gisteren bij familie maken we soms opmerkingen, zij hebben dan niet door dat het is omdat ik zwanger ben, en dan moeten we lachen met zn 2-en haha.
Zoals later dit jaar gaat zwager verhuizen, en dan zeg ik, sja, weet niet of ik kan helpen klussen hoor.
Of mijn moeder zei, ik hoop dat al je wensen uitkomen (voor nieuwjaarwens), en ik, ja hoor dat geloof ik ook haha, lache hoor

Phoebe; wat spannend voor je. Gelukkig dat je geen bijwerkingen hebt.Hoop dat het gelijk voor je aanslaat

Kleintje; bedankt voor je felicitaties!

April; flink aan de lijn. Dat wil ik ook al paar maanden, maarja hoeft nu even niet hihi

Linda'; last van hoofdpijn?Is ook altijd vervelend.

Vanavond nog niet op waterbed slapen. Mannetje wil hout nog wat laten drogen. slapen wel op zo een opblaasbaar bed. Morgen vullen.

Vanmiddag zo een leuke opbergkist bij gamma gekocht, Is eigenlijk voor kleine kinderen, maar ik wil die in de gang zetten voor de schoenen, Heb nu zo een mand wat al uit elkaar valt. Bij praxis een plastic plaat gekocht voor tegen de muur. Door die schoenen wordt de muur zo vies(jaja, zo een mand helpt dan toch niet haha). en net geverfd, dus nu maatregelen nemen,

We hadden zo een honger, dus nog lekkere panini bij bakkerij Bart gehaald, oja en een roombroodje hmm. En had zo een trek in snickers, dus nog een zak snickers gehaald. Krijg nu trouwens weer honger....

he bieb!

haha, lekker aan het snoepen! hihi. De kwaaltjes die ik heb zijn, gespannen borsten, heel soms een vlaag van misselijkheid. Ga nu een beetje moe worden, en honger!! maar moet oppassen dat ik niet te veel ga eten, ben al zwaargewicht! ahha
Klopt ik ben 1 week verder dan jij. Als het goed is kunnen ze de 13e ook al het hartje horen, word in week 6 "gemaakt"haha, en zit dan in week 7. Dus misschien kunnen ze bij jou de 12e dan zit jij in week 6, ook het hartje al horen. Heb altijd gehoord dat als het hartje eenmaal klopt, de kans op een miskraam minder is.. dus wil zo snel mogelijk die echo, heb ik meer duidelijkheid! haha
Ik kijk   ook nog steeds of er bloed is hoor!
Ga jij trouwens nog meedoen aan MvM?
Wel gezellig dat we zo gelijk lopen he! haha

x Jacqy

Ja leuk he, kunnen we beetje vergelijken. Ik heb echt vaker honger, maar ik merk wel dat ik dan niet altijd zin heb om wat te eten, althans weet niet echt waar ik dan trek in heb. Maar vanmiddag had ik gewoon echt zin in een snicker, was erg lekker trouwens

Ik had ook evt voor de 9e een echo gevraagd, ben ik vrij, maar dat net iets te vroeg. De 12e mocht ik wel komen. Ben dan trouwens volgens mijn berekeningen net geen 6 weken. Vindt het nu al doodeng hoor. Maar als ze nog niets kunnen horen dan wil ik gewoon week later terug hoor!

Was je gelijk misselijk of pas na een week?

MvM weet ik eigenlijk nog niet. Heb slechte ervaringen met vorige x. Niet met mvm zelf, maar net in de week dat ik begon was het mis gegaan. Kunnen zij natuurlijk niets aan doen, maar voor mijn gevoel vindt ik dat niet prettig.Wacht denk eerst de echo af, dan kijk ik wel wat ik doen

Terug
Bovenaan