Klusbabes 34 *********************************

Bambi; flink aan de kots, een griepje opgelopen? Beterschap meis, hoop dat je snel beter bent

Rimke; vervelend he die mensen die alles denken beter te weten met je kindje. Ik wilde dat dat bij mij ook was hahaha, nee hoor, jij bent de mama, en dus de baas
leuk een nieuwe auto! Wie weet is het wel wat
5 jan beginnen...is toch al weer snel. Maar nog een paar weekjes vrij, heerlijk

Jacqy; hoest met je koppijn?

LInda; lekker ef in je bedje gelegen vanmiddag. Goed je rest nemen. Heb je al reacties op je kerstkaart gehad? Je zou toch een vraagteken erbij zetten ivm je zwangerschap? Of weet iedereen al dat je zwanger bent? Of misschien nog niet je kaarten opgestuurd?

Sterretje; bij jou ook al een zieke in huis. Beterschap!

Happy; je hebt je dus flink in de rondte gevreten. Tegenwoordig is dat altijd, 3 kwart van de kraampjes is vreten. En wij willen het verhaal van de gemiste bus!!

Phoebe; lekker naar Landal. Gezellig hoor.
En nog ef 100 euries verdiend, toch weer mooi meegenomen in deze dure maand
Ga zo ef kijken wat er nog geschreven is op andere forum

Mannetje ligt nu op bed, had hoofddpijn van die onderzoeken. Krijgt dan druppels in, gaat hij wazig van zien enzo. Hebben 2,5 uur gezeten voor die kutonderzoeken! Ziet er tot nu goed uit dat hij lensimplantatie kan krijgen. Maar nu wordt eerst brief naar ziekenfonds gestuurd of het vergoedt wordt, daarna krijgt hij nog aantal tests en als dan echt besloten wordt tot de implantatie dan duurt het ong 4 maanden, dus denk ergens in mei ofzo. Vindt hij balen, maarja die paar maanden kan er ook nog wel bij., We moesten er om half 3 zijn, dus vtv zijn we nog even stad in gegaan, Maastricht, ef gegeten beetje gelopen. Lekker chocomel met slagroom hmmm.

Morgen gaat mannetje met zijn moeder en broer naar ziekenhuis in Eindhoven, ZIjn moeder krijgt nu eindelijk gesprek ivm de hartklepoperatie die ze nog moet krijgen, en dan wordt de beslissing genomen en hopelijk hoort ze dan gelijk wanneer. Ze is bang dat het nog 1 dezer weken gebeurd. Nou dat moet dan maar. IK had begrepen dat het een spoedoperatie was, en hoeveel weken geleden is dat al gezegd!!! beter dan nu opereren dan dat je wacht tot de feestdagen over zijn....
Mannetje helemaal vrij voor genomen, zijn broer heeft nog steeds zo een last van been, dus autorijden niet zo prettig. HIj gaat wel mee. Ach mijn mannetje heeft toch nog iets van 70 (!) dagen staan...

mannetje heeft vanavond weer zin in een speciaal standje haha. Nou ik werd vanmorgen wakker met een zere kaak, dus weet niet of dat standje gister zo goed was haha (neeee die kaak is niet van wat anders...haha). Heb gezegd dat ik vanavond niet wil, maar morgen weer. Volgens mij is eitje wel flink aan het roeren, voel van alles...

Nou, autootje was niets..........jammer, gewoon weer doorzoeken!

Happy: stuur je net een sms dat je je rustig moet houden, anders kom ik je je bedje in slaan...........

Linnie: veel plezier op de yoga!

Jacq!! ha meis.......koppijn..........fuck. Je kan in bed met de rest van de ziekenboeg...........en alleen maar p'molletjes, goed zo! Je weet het toch niet he!
Hou je goed lieverd!

Bieb: whahahaha!! hilarisch, een zere kaak van de sex van gister.........die houden we er in..........wil niet weten wat voor standje dat was..........of wel natuurlijk, als het lekker was.............whahahaha!!!

Nou, ik ga morgen even een autostoeltje naar de andere kant van het land brengen. Valt ook wel mee hoor, wil gewoon even lekker overdrijven..........moet van Velp naar Huizen. Is 80 km heen, 80 km terug.
Ben kapot, waarvan weet niemand, dus ik ga lekker mijn mandje in!
Fons is naar de brandweer, gaat morgen weer naar het buitenland maar is donderdag al weer terug. Dan lekker tot over de kerst vrij......nog even met zijn drietjes genieten!

Wat gaan jullie eigenlijk doen met kerst??
Ik ga eerste kerstdag naar mijn schoonfamilie en tweede kerst komt mijn familie naar ons in Velp. Scheelt ook lekker voor maudy, die kan gewoon naar bed als wij gaan eten.........mooi geregeld. Had iedereen al vroeg uitgenodigd. Ga lamsracks met paddestoelenrisotto maken. Mijn zus maakt het voorafje en ik denk dat ik een appeltaart of zo bak als toetje, met kaneelijs..........mjammie!!

bieb, jouw mannetje ook al zo'n koppijn! en morgen dat gesprek in het ziekenhuis. Wanneer is de bedoeling dat de ok is dan?
En 70 dagen is nog heeeeel veel!!

Rimke, jeetje even 80 km heen en terug! je moet er maar zin in hebben. Wel fijn dat jullie tot de kerst met zijn drietjes thuis zijn.

ik ga 1e kerstdag naar mijn ouders, en 2e kerstdag komen mijn schoonouders bij ons. Wel gezellig.

Vrijdag is het alweer een jaar geleden dat mijn opa is overleden.. wat gaat de tijd hard zeg. vind het toch wel weer een beetje moeilijk worden, zeker in deze tijd...

ik ga zo mijn bedje in, want mijn koppijn word maar niet minder!

liefs Jacqy

nog een poging

rimke; heb je vanmiddag nog op hyves gesproken hahah

happy: al klaar met helpen verhuizen? denk je wel om jezelf

bieb; dus alles ziet er goed uit voor de lensinplantatie, gelukkig maar maar wel balen dat het evengoed nog zo lang kan gaan duren, en hoe is het gesprek met je schoonmoeder haar operatie afgelopen ?

jacqy: vrijdag je opa alweer een jaar dood dat gaat best wel snel evengoed, en hoe is het nu met je oma?

bambi: hoe gaat het met je ? ben je alweer wat opgeknapt?

zo joey wakker gemaakt vanmiddag en de spaarzegeltjestas opgehaald voor morgen, ik moest eigenlijk schoonmaken bij me pa maar heb verzaakt in ben alvast een paar mensen langsgegaan voor de zegeltjes scheelt weer voor morgen hahah

xx linda

joeeehoeeee waar zitten jullie????? de site doet het weer haha

bieb; ik heb trouwens wel reacties gehad op de kerstkaarten van degene die het dan nog niet wisten dan, we werden gebeld en aangesproken met hoe meot ik die vraagteken nou zien is ze weer zwanger hahahah wel leuk hahaha,

ik heb net stokbrood met kruidenboter gegeten en ik zit harstikke vol nu, tom is nog niet thuis maar ik ga lekker in de bank liggen en gtst kijken. vanavond is er geen kaarten dus ik blijf heerlijk thuis vanavond,
fijne avond meiden en morgenochtend voordat ik ga werken lees ik wel weer bij

xxx linda

Jeeeeej!
Hij doet het weer!
Alleen de berichtjes van vandaag lijken te zijn verdwenen, de schade valt dus mee........

Linnie: is het nog gelukt met de zegeltjes??
Ik heb geen boodschapjes meer gedaan, had toch nog wat voer voor Jack bleek..........scheelde weer.

Maudy is helemaal een beetje uit haar doen door vandaag, maar ligt toch lekker te slapen nu.
Ik heb voor het eerst wat rijstebloem door de melk van de laatste fles gedaan, uit ervaring wist ik dat het gaatje van de speen van de dodi fles vanaf 4 maanden wat klein was dus ik heb hem wat opengeknipt......................whahaha, gat was veel te groot........dus ik had nog niet de volledige hoeveelheid rijstebloem er doorheen gedaan, dat doe ik morgenavond dus wel, want dit ging veel te hard........

Ze is wat huilerig geweest vandaag, zo zielig, dikke tranen. Gelukkig morgen een heel lekker rustig dagje met zijn tweetjes. Alleen even boodschapjes doen, maar verder helemaal niets.........lekker bij mama in de buurt............hou zoveel van haar, is niet te geloven...........sorry, het moest er weer even uit.

Tot morgen!!

Terug
Bovenaan