Ha die meisjes!
Jacq: lekker een vrije dag opgenomen! Goed van jou! Wijze vrouw..........whahaha!
Hoe is het verder met je?? Tijdje niet van je gehoord, over je huilbuitjes enzo?? Gaat het beter of niet??
Happy, stuur je net een sms of je bloeddruk goed was.........ach, krijg nu antwoord van je..........mooi zo, die was dus goed.....
Linnie: lukt het allemaal??
Bieb!! Hoe is het met jou? Je bent volgens mij aan het werk?? Je ei goed benut??
Sterretje: meisje al weer aan de beterende hand??
Bambi: jij ook al weer ietsje beter of nog niet??
Phoebs: blijf adem halen in die drukte he??
Anoes: als ik je niet meer spreek voor je op vakantie gaat, maar je leest toevallig nog wel, doe ze de groetjes in het mooie Konigsleiten...............heb er ooit zelf leren skieen, een jaar of 16 terug.........whahaha!!! Leuk, de schirm, onder aan de "2" is altijd leuk!! Drink een borrel voor me, of eigenlijk niet, hoop dat je niet mag drinken.........met goede reden......
April!!!! meis, al zo'n tijd niets gehoord! Kom's goed nieuws over je mannetje brengen? Die doet het zo goed..........is altijd leuk om te horen.....!
Nou, ik ben lekker in huis aan het rommelen als maudy slaapt. Alle wasjes aan het weg werken en heb stofgezogen.
Net om 12.30 maudy in bad gedaan, mag pas om 13 uur haar flesje, en ze moest toch in bad, dus heb ik het meteen maar gedaan om de tijd te rekken.....lekker schone kleertjes aan, haartjes gewassen. Heb ook meteen haar bedje verschoond, doe ik de laatste weken op de dag dat ze naar de oppasmoeder is, maar ik had een halve witte was, en nu een hele. En bovendien, een schoon lijfje in een schoon bedje is toch ook wel heerlijk..........geloof niet dat ze het zelf doorheeft maar ach.........zometeen even chatten met Fonske, die zit in Tokio. We hebben een chatafspraak om 15 uur.......
Klaasje: weet dat je af en toe meeleest: ik hoop dat jullie alle kracht vinden om deze dagen door te komen.............hoop niet dat jullie voor altijd met een rot gevoel aan kerst zullen denken.............ik denk aan jullie!!
Mamoetje waar zit je? Sinds je zwanger bent weinig van je gehoord.......