Klusbabes 35!!!

Joepie; voor jullie wordt het ook spannend zeg. EN wie weet, misschien net als bij Phoebe voor de 1e keer raak!!!!
Succes alvast!!!

Rimke; haha ga zo s ef die topics lezen. Ik reageer er ook niet meer op hoor, soms zet ik nog een berichtje neer, Maar heb t wel gehad met al dat nieuwe gedoe, zo onzeker met die testen enzo. Pfff zijn wij overheen gegroeid haha
Ja, hoe heten die katjes nou?

Bambi; fijn dat het bij jou wel wat beter gaat op het werk.....
En Lois een schor stemmetje?? zielig voor die kleine

rimke; vond het reuze meevallen hoor je reactie. Maar welke is die dan waar Joepie ook op reageert?

heb zelf niet gereageerd daar, maar die reactie van Rimke was op droppy over die ovulatietesten van clear blue...

Lief dat jullie zo meeleven!

Geniet van jullie zwangerschap/kindje!

Liefs

Ha meisjes!!

Bambi: ook een lekkere poetsdag gehad! Kan me voorstellen dat je moe bent, het is ook supervermoeiend zo'n kleine in huis............leuk, heel leuk, maar wel vermoeiend.
Lekker vroeg op bed ook, werkze morgen!
En die kleertjes, misschien vind je indd nog wat in de uitverkoop, op internet is het ook leuk te shoppen hoor!!

Bieb: het viel ook reuze mee, die reactie..............maar ja, ik geloof niet dat wij ooit zo onzeker zijn geweest of zulke vragen hebben gesteld. We hebben af en toe onze vermoedens geuit of we zwanger zouden zijn of niet, maar verder...........

Joepie: heb haar net een sms gestuurd, ik denk dat ze aan het werk is............meisje, hou vol he, als je je hart wil luchten kan dat hier ook, dat weet je. Sla je zelf er doorheen, en mocht dat niet lukken, kun je je ei hier kwijt. Figuurlijk dan, want je enige echte eitje heb je   zelf hard nodig..........whahaha!!!

meiden, onze poezebeesten hebben nog geen naam........................denkk dat het poes en poes worrdt..........whahahah!!!
Tot morgen!!!

Meisjes, ik heb net even contact gehad met Happy via de sms............
Het gaat niet zo goed met haar, zij en haar vriend zijn uit elkaar. Tijd om het uit te leggen had ze niet want ze is aan het werk. Ik heb haar gevraagd of ze het goed vond dat ik het jullie even liet weten, dat vond ze dus goed.....Ze heeft het erg druk met geregel met het huis enzo.........ze laat binnenkort even van zich horen.......

Ik ben er helemaal van ontdaan...........

rimke; wat lees ik nou over happy, ik ben helemaal van slag wat verschrikkelijk, waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik geen antwoord op mijn mail heb gehad, o mijn goed dit vind ik echt verschrikkelijk de arme schat, ik zal haar morgen een sms sturen en sterkte wensen.

joepie: meid je mag ook hier altijd je hart uitstorten hoor, voor jullie is het ook heel moeilijk, en jullie gaan nu ook met iui beginnen, ik hoop echt met heel mijn hart dat het bij jullie ook   heel snel raak mag zijn dat heb je ook wel verdiend, en rimke heeft het stukje netjes neergezet he vind ik ook. en ik snap heel goed dat jullie moedeloos worden van dat soort topics, ikzelf ook, en ik weet zelf ook hoe erg het is om niet op de normale manier zwanger te raken, maar gelukkig maar ik nu zeggen dat ik alweer 18 weken zwanger ben na bijna 2 jaar en een hoop ellende. sterkte meid en je bent hier altijd welkom

bambi: het lijnen gaat niet zo goed, doe rustig aan meid, maak er geen obsessie van en laat het anders even rusten, op je werk gaat het gelukkiig ook weer redelijk zo te lezen,daar ben ik blij om, want een gezellige werksfeer is gewoon heel erg belangrijk.
en ook lekker kleertjes kopen voor lois haha, ze groeien snel die ukkies

xx linda

rimke; o ja poes en poes vind ik een leuke naam hahahaha, en fons weer naar de brandweer, ik vind het ook zeker knap dat ie zijn ogen nog open kan houden zeg, na zo'n vlucht. weltrusten meid

ik ben gelukkig later in de middag weer wat opgeknapt, heb nu ook een broodje gegeten en dat is wel goed gevallen, me hoofdpijn is ook weer wat minder dus hopelijk blijft dat zo
joey ligt erop maar die is weer aan het zingen, wordt de nieuwe jan smit hahahahaahhahaaha

xxx linda

meiden ik ben er vandoor, ik ga effe house kijken en daarna lekker op bed,

he ik ben echt van slag na het nieuws over happy ik vind het verschrikkelijk.

morgenochtend voordat ik ga werken lees ik weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan