Klusbabes 35!!!

Zo, maudy is bij de gastmoeder, ik ben lekker bezig in huis maar schei er zo wel mee uit. Heb stofgezogen, beneden en boven, ben Maudy haar kamer lekker aan het luchten en haaar bed aan het verschonen, wassen aan het wegwerken. Zometeen lekker Maudy haar bedje weer vers opmaken, voor wie doe je het?, en dan is het weer klaar.............
Ik heb onze slaapkamerdeur dichtgedaan en de witte poes beneden neer gezet. Heeft hier nu een schuilplaats, gezocht, achter de bank. Ook prima.

Lin: lekker dat ze al bijna gaan beginnen met betonstorten!! Schiet goed op zo!!
Jacq: naar welke film ga je?? Leuk hoor, altijd gezellig zo'n middagje niet?
Bieb: je eerste kadootjes al binnen, doe je goed! Leuk, vrijdag gaat helemaal goedkomen.........als je nou zo blijft twijfelen of het goed gaat kun je best zo'n angelsound aanschaffen, vanaf een week of 12 kun je echt het hartje al horen als je een beetje weet waar je ukkie ligt, vaak helemaal onderin.............ik vond het altijd erg geruststellend. Ook op het einde, toen Maudy af en toe (met de nadruk op af en toe) heel rustig was..........en toen mijn weeen waren begonnen en ik nog thuis was, heb ik ook af en toe naar haar geluisterd............

Nou, fons komt vanmiddag weer thuis...kan ik hopelijk zeker twee ochtendjes uitslapen. Ik ben kapot. Vanmorgen heel vroeg wakker, en niet zo lekker geslapen. Dus kan wel wwat rust gebruiken. Ik had ook al gedouched voordat Maudy haar eerste fles kreeg, want ze moest natuurlijk naar haar gastmoeder.............vermoeiend hoor, ik wil uitslapen.............ga er vanavond ook weer lekker vroeg in...........
Zometeen nog even boodschappen doen, wat moeten we nu weer eten?? Ben een beetje inspiratieloos vandaag.........bleh

jacqy: veel plezier vanmiddag in de bios, naar welke film gaan jullie? geniet van je vrije dag en ga anders even lekker in de bank liggen straks, ik ben ook nog steeds zo moe maar soms heb ik wel het idee dat het iets miinder lijkt te worden

zo me boodschappen zijn gedaan, en de schoonmaak is ook weer gedaan, zometeen joey weer van de chreche halen. ik moet nog steeds een asperine nemen maar ik probeer het zo lang mogelijk te rekken, vanmiddag gooi ik joey op bed en dan ga ik ook lekker effe liggen en slapen hahaha

ik had vanmorgen een stunt, ik heb de hele ochtend me mobiele telefoon gezocht, en 6x in mijn tas gevoeld, gisteravond waren we nog even bij me schoonouders geweest en toen had tom mijn telefoon effe, dus ik net naar me schoonmoeder en daar ook alles afgezocht, ik zei weet je ik bel effe naar mijn nummer want misschien ligt ie tussen de bank wat denk je hahaah zat ie gewoon in me tas, lekker snugger, maar ik heb een tas met 3 vakken erin en tom had de telefoonin een vakje gelegd waar nooit wat in ligt dus daar had ik ook niet gevoeld hahahhahahaha

xxx linda

rimke: je hebt al een berg werk verzet lekker hoor, en niet goed geslapen vannacht, ga anders vanmiddag nog eventjes lekker liggen, en je mag zometeen wel lekker in de ochtend even blijven liggen, wel even aan jezelf denken he meis.
en tja dat eten wij eten vandaag aardappelen met schelvisfilet gekookt, normaal vind ik daar heel weinig smaak aanzitten, maar tom doet er een moord voor en wat denk je nu heb ike r gewoon trek in hahaha hoe bedoel je zwanger hahahah

xxx linda

rimke: je hebt al een berg werk verzet lekker hoor, en niet goed geslapen vannacht, ga anders vanmiddag nog eventjes lekker liggen, en je mag zometeen wel lekker in de ochtend even blijven liggen, wel even aan jezelf denken he meis.
en tja dat eten wij eten vandaag aardappelen met schelvisfilet gekookt, normaal vind ik daar heel weinig smaak aanzitten, maar tom doet er een moord voor en wat denk je nu heb ike r gewoon trek in hahaha hoe bedoel je zwanger hahahah

xxx linda

Lekker bezig lin! opzoek naar je mobiel, zit ie gewoon in je tas! hahahahaha

Rimke, jij hebt al veel gedaan! ik nog niets! oja, de vaatwasser, maar verder lekker niets! heb net verse bloemen gehaald. heerlijk, beetje voorjaar in huis halen.

Ga naar die film met brad pit, dat ie steeds iets jonger word. heeft een moeilijke naam.. hahaha

fijne middag.

x jacqy

jacqy; veel plezier bij de film!
hier verder alles goed, al wat minder moe. Wanneer ging jij ook weer naar de vk.. volgende week?

Linda; haha wat een bak met je telefoon. Ik heb dat ook wel s gehad hoor, en maar zoeken en dan zit het gewoon verborgen in een zijvakje haha
En Joey vanmorgen flink aan het zingen, hihi

En ze gaan al bijna bouwen! spannend hoor

Rimke; jij bent ook flink bezig geweest zeg. Kan je niet ef bij mij langskomen? Ik heb de komende dagen niet veel tijd.....
Het is even langs me heen geschoten maar waar had je de katjes eigenlijk vandaag?

En zo onzeker ben ik niet zo met zw.schap, maar als het de tijd voor een echo is, dan vindt ik het toch wel spannend worden.
Maar zo een hartding is misschien wel een idee.
Voor na de geboorte wil ik ook zo een ding voor in de wieg, dat registreert of de ademhaling stopt. Dat had jij toch ook geloof ik??

Vandaag weer een afspraak geannuleerd.
Volgende week wil ik zwangerschap op werk vertellen maar ik denk dat ik ook maar s opnieuw ga praten over mijn functie. gaat me elke keer meer tegenstaan. En ik gooi dan misschien mijn eigen glazen in, maar om tegen mijn zin iets te doen, is ook niks

Bambi; hoest bij jou op het werk???

Ha Bieb!

Komt vast goed, die echo, kan me je zenuwen maar al te goed voorstellen hoor. Een miskraam is gewoon traumatiserend en maakt je meteen ontzettend onzeker bij een volgende zwangerschap. Ik vond de Angelsound echt een uitkomst, want tot 20 weken bleef ik echt onzeker, en als ik dan ons meisje hoorde via dat ding of haar voelde bewegen (voelde haar al vanaf 15 weken)  was ik weer gerustgesteld. Ik heb niet zo'n matrasje hoor, wij hebben een beeldbabyfoon, ook een aanrader..........ik kan haar altijd zien..........ideaal!!
De witte poes ligt nu beneden achter de bank, de oude bovenaan de trap. Ik zag die oude vanmorgen die witte plagen dus ik heb die oude een tik voor zijn kont verkocht, dus die ligt nu pissig boven..........prima. Komt vanzelf wel weer naar beneden want kan niet zonder aandacht............
Over je baan, ik kan me zo voorstellen dat je iets niet tegen je zin in wil doen. Niet geschoten is altijd mis en ik zou idd gewoon een   balletje opgooien.........ben benieuwd hoe ze reageren op je zwangerschap, net als je ouders, leuk!!!
Ben je nu aan het werk??
Werkze dan............hou vol, bijna weekend!!

Tjezus, is er weeeeeer een topic geopend over die clearblue testen..............ik krijg er een punt hoofd van, leest niemand die bijsluiters???
Sorry hoor, heb ook gereageerd en vind het erg netjes gedaan van mezelf.............
Zat al te schelden op de bank..........kan er niets aan doen, zie weer zo'n onderwerp en ik begin al te koken..............lees je eerst eens in, verdiep je eens in de stof, lees eens een bijsluiter...............hoe lastig is dat!!??

Zo, das er weer uit.

Terug
Bovenaan