Klusbabes 35!!!

Goeiemorgen lieve meiden, ik moet naar mn werk maar zal ff kort vertellen wat er is ! Allereerst bedankt voor jullie hele lieve woorden, zit weer lekker te simpen hahaha. Ik moet eerlijk zeggen dat er een soort van rust over me is gekomen meiden. Heb al een poos de gedachte gehad dat het niet helemaal goed zat maar, die stop je weg want dan denk je dat dat een fase is ! Heb eigenlijk de definitieve beslissing al in september genomen maar we hebben het eerst voor onszelf gehouden een hele poos. Ik woon hier nog gewoon en we hebben ook helemaal geen ruzie ofzo. We hebben het verborgen gehouden zodat ik eerst alles kon verwerken ! Zeker met mijn werk in de horeca en allemaal vaste klanten die zich overal mee bemoeien ! In het begin was ik erg emotioneel en ben dan zooooo beinvloedbaar....meiden, sorry dat ik er toen niks over gezegd heb maar weet dat er 2 van de kroeg meelezen, dus kon het niet doen ! Maar, allemachtig wat ben ik blij dat nu iedereen en overal dit weet....Had in overleg met de dokter en de therapeut ook besloten dat dit het beste was voor mij en mn bloeddruk. Na de beslissing schoot mn bloeddruk omhoog en nu gisteren voor controle en zie daar het resultaat....hij was prima en zo voel ik me ook ! Ntuurlijk af en toe wel een dip hoor ! Zie ook al die baby s op straat voorbij komen he........zie nu wle dat het dus ergens goed voor is geweest dat het niet gelukt is....natuurlijk had ik er dan met uk ook wel gekomen maar, vind dit beter hoor ! Ben dus in principe alweer bijna vijf maanden vrijgezel ! Heb onwijs veel aanzoeken gehad al hoor hihi ! Ga nu heeeeeel goed met iemand om en misschien dat het verder kan groeien...ken hem al lang en er is altijd al een klik tussen ons geweest, dus wie weet...hij heeft al twee kids van vier en zeven...dus we zien het wel. Jullie zullen wel lezen dat het in principe dus prima met me gaat en dat ik al heeeeeel veel stappen verder ben ! Ben nu alles voor het huis aan het regelen, wat een rompslomp zeg.....voorlopig woon ik hier ook   nog wel ff.....totdat alles afgehandeld is in ieder geval wel ! Moet 3 maart naar de hypotheker en de notaris en dan is het voor mij verder alleen nog wachten op   mn geld ! Mieden, nogmaals sorry dat ik niet eerlijk geweest ben maar, kon gewoon niet ! Ben blij dat jullie het nu ook weten want nu kan ik weer wat vaker komen kletsen ! Kwam daarom zo weinig omdat ik dat liegen ook zo erg vond. Natuurlijk zal het af en toe moeilijk zijn als ik al dat baby gepraat hier zie maar, kan er ook van genieten en wil jullie helemaal niet missen ! Ga nu opschieten.........tot laters meiden. al er niet heeeeeel veel zijn want ben nioet vaak thuis maar, kom nu wel weer vaker langs ! Mieden, jullie zijn schatten allemaal.......joepie meisje, alles goed lieverd, sorry hoor dat ik opeens foetsie was..........dikke kus lieverd !

Liefs happy

Zo.
Zag   vanmorgen dat maudy een vlooienbeetje in haar gezichtje had! Gadverdamme!! Ze zeiden ons bij het asiel dat die dingen ontvlooid waren..........dus ik had nog maar 1 pipetje, heb eerst die dove nog een keer ontvlooit, vanmiddag grijpen fons en ik samen die witte en dan gaan we het kleed in de woonkamer vanavond voor het slapen gaan doen. Zometeen even nieuwe vlooienspuitbus kopen..........zo smerig............
Dus hier het hele huis al weer gezogen, gister ook al, maar met vlooien kun je niet nauwkeurig genoeg zijn........smerige beestjes zonder enig nut.........

happy: heb je verhaal gelezen en je net een sms gestuurd, dikke knuffel voor jou!
Stoer wijffie van ons.

Bieb: veel plezier bij de echo!! Mooie fotoos laten maken, is leuk voor je ouders van het weekend!!

Jacq: werkze meis........

Bambi: fijn dat het weer wat beter gaat op het werk! En dat afvallen, de boog kan niet altijd gespannen staan he..............hier het tegenovergestelde, ben in 1 week 2 kilo afgevallen, stond vanmorgen op de weegschaal en weeg nog 77 kilo..........twee kilo lichter dan dat ik zwanger werd..........wil er eigenlijk nog 2 af nu........maar mijn broeken zakken nu al van mijn kont. Het gaat er dus op de verkeerde plekken vanaf..........wil mijn buik kwijt maar die blijft zitten waar hij zit............zucht.
Sorry, voor mijn relaas, wat ik maar wil zeggen, het komt wel goed meis...........gewoon lekker snel aan de tweede beginnen want daarna kun je opnieuw aan de slag.............zonde van al je werk nu, whahaha!!! Denk aan je en alles komt goed, weet ik zeker! Met het gevoel van MOETEN is het zoveel zwaarder......de zomer komt er aan dus lekker salades en fruit enzo..........

Lin: lig je nog te ronken meis? Gebeurt niet vaak dat we jou hier nog niet gezien hebben!!

Phoebs: hoe voel je je??

Anoes: Gaat alles goed met Lulu? Kan ze wennen??

Sterretje: al weer wat aan de beterende hand? Kun je wat vertellen over je werk of niet?

Joepie: van harte welkom hoor, wat mij betreft............maar dat wist je al!

Nou, ik ga zo even boodschapjes doen, als maudy haar fruithap heeft gehad.
Mijn ouders komen tegen een uur of 15 uur, dus voor die tijd wil ik het eten zover klaar hebben, dat ik niet in de keuken hoef te staan als zij er zijn............
Tot later!!!

He girls!!

Hier ff een kort berichtje van mijn kant.

Allereerst Happy; zo te lezen ben je inderdaad al een stuk verder dan wij. Nou dat is ook niet erg, wat fijn dat je al iemand hebt gevonden!! Hoop dat het allemaal goed mag gaan. Veel sterkte met die romslompt rondom het huis, dat is altijd zo'n gezeur, maar je komt eruit meid!! Je bent sterk zat, dat heb je al bewezen. Respect voor jou.

Rimke, getsie vlooien. Heb ze hier nog nooit gehad, hebben hier ook geen honden of katten, maar 't lijkt me inderdaad een smerig idee. Enne die 'groentjes' met hun simpele vragen laten we gewoon voor wat 't is ok? Breathe in, breathe out......

Nou verder heb ik echt geen tijd, we gaan zo samen een weekendje weg, gewoon in Nederland in een huisje. Voel me ok, buikje lijkt wat te groeien, kom nog niet aan in gewicht, maar de schopjes van de baby zijn uitwendig ook al bijna te voelen. Dus manlief gaat 't weekend heel veel voelen!!!

We gaan, ik spreek jullie maandag weer

Liefs K

Hey meiden,

Wat zijn jullie schatjes zeg, voel me helemaal welkom hier!!mochten jullie mijn willen zien: http://loesie1982.hyves.nl (heb wel afgeschermde hyves, dus als je alle foto's wilt zien,  moet je me even uitnodigen, profielfoto kan je wel zien, ik ben de linker!de rechter is mijn zus)  ...eerst even op Happy reageren...

Meid, wat ben jij een sterk stoer wijf zeg!!! Je hebt dus al heel veel mee gemaakt ondertussen! Kan me goed voorstellen dat je er even tussenuit geknepen bent, om alles op een rijtje te zetten...Je bent een kanjer! En wat fijn dat je alweer leuk contact hebt met iemand! Gewoon lekker op zijn beloop laten en geniet ervan!

Rimke, wat naar dat Maudy een vlooienbeet had! Hoe ziet dat eruit? Een beetje als een muggenbult?! Haha, moeten jullie een kat grijpen, is het zo erg?! Ik zie jullie al zo duiken door de kamer!!!

Lindajoey, heb jouw verhaal toen ook inderdaad gelezen...heftig zeg! Maar wat fijn dat je nu alweer 18 weken bent! De tijd vliegt wat dat betreft voorbij! Weet nog als de dag van gister dat ik met de pil stopte en dat de tijd voorbij kroop en nu!?!?! Waar blijft het!!
Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt! Geniet ervan!

Bambi...dat lijnen..het is een strijd he?! Maar af en toe lekker toegeven aan je chocobehoefte, want dat heeft een vrouw nodig, haha!
Ik ken het hoor, ben nu 10 kilo kwijt, maar ik sta compleet stil!! (of er komt zelfs af en toe een grammetje bij!) Nu heb ik niet echt overgewicht, maar er mag nog wel wat af!
Je hebt er een mooie meid van hoor, een lekker dingetje!
En ik ben al helemaal ingeburgerd, haha! Gelukkig maar! En ik kan me voorstellen dat jullie toen gezegd hebben van, geen nieuwe erbij, je kan telkens alles opnieuw uitleggen enz...maar ik weet inderdaad overal vanaf en heb zelf ook al het één en ander mee gemaakt...

Bieb, hoe was het bij de vk?!?! Vertel vertel...

Jacqy, we gaan inderdaad beginnen met IUI...alleen dat duurt nog even. Ik heb vanmorgen een samenlevingstest gehad (kan over 10 minuten bellen voor de uitslag, ben zenuwachtig!!!!) en 2 maart heeft vriendje opnieuw een zaadonderzoek...dan moeten we 13 maart weer terug naar de gyn en dan zit ik op cyclusdag 20 (van de volgende ronde, zit nu op dag 12) en dan gaan we de volgende ronde beginnen met IUI...tenminste, dat zei de gyn, nu maar hopen dat het allemaal doorgaat!
Wat fijn dat jij ook zwanger bent meis!! Het is toch een hele strijd, maar als het dan eenmaal zover is! Wat zul je gelukkig zijn!

Ik ga zo even bellen, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Joepie

Bieb!!!   Hoe was het??

Klaasje: leuk he, die schopjes, meid die buik die komt wel, misschien ligt je uk wat meer naar binnen toe...............

Joepie? Al een uitslag binnen??

hey meiden

ik leef nog hoor meiden maar vanmorgen had ik moordneigingen, ik heb weer vanaf 12 uur vannacht tot vanmorgen half 7 beneden gezeten vanwege jawel gesnurk. ik heb denk ik al met al een uur geslapen vannacht en ik ben helemaal gesloopt maar goed

happy: lieverd wat ontzettend stoer ben jij, en je liep er al zolang mee, jeetje zeg en je kon het niet met ons delen, en dat snap ik hoor lieverd, ik ben blij dat het nu weer een stuk beter met je gaat, en ook met de bloeddruk, en er is een ander in je leven wat misschien wat kan gaan worden, o lieverd ik ben blij dat te lezen, en ik zal ook blij zijn als ik je weer wat vaker op het forum zie, ik heb je wel gemist, nu nog de romslomp van het huis en dan kan je helemaal een nieuwe start maken, ik heb heel veel respect voor je meis,

joepie; en wat was de uitslag??? ik ben benieuwd en hopelijk goed nieuws, en je bent wat mij betreft van harte welkom hoor. Ik zal even op je hyves kijken, ik zal je ook aanmelden ik heet linda schilder en ik kom uit volendam

bieb; hoe was de echo???????????????/

jacqy: de film was wat langdradig dat is wel jammer , maar toch een fijne avond gehad.

rimke; vlooien jakkes kan je weer opnieuw beginnen met schoonmaken,   hopelijk ben je snel van die beestjes af zeg.

net met joey naar de fysio geweest, en joey is nu buiten aan het spelen en tom ligt op bed en me pa in de bank. en ik zit achter de laptop me ogen open te houden, ach ja moet er toch een de pineut zijn.
ik ga aan de paaseitjes daar heb ik nu zin in.
zometeen effe bij me tante op visite

xx linda

klaasje: een fijne weekend meid, waar gaan jullie heen? en je voelt de kleine nu wel goed schoppen haha leuk he is dat, ga lekker genieten van jullie weekend

xx xlinda

ik ga effe een kwartiertje op de bank liggen naar gtst kijken van gisteren en dan een koppie thee halen bij me tante

ik ben er later nog eventjes

xx linda

Terug
Bovenaan