A
Anoniem
Guest
Goeiemorgen lieve meiden, ik moet naar mn werk maar zal ff kort vertellen wat er is ! Allereerst bedankt voor jullie hele lieve woorden, zit weer lekker te simpen hahaha. Ik moet eerlijk zeggen dat er een soort van rust over me is gekomen meiden. Heb al een poos de gedachte gehad dat het niet helemaal goed zat maar, die stop je weg want dan denk je dat dat een fase is ! Heb eigenlijk de definitieve beslissing al in september genomen maar we hebben het eerst voor onszelf gehouden een hele poos. Ik woon hier nog gewoon en we hebben ook helemaal geen ruzie ofzo. We hebben het verborgen gehouden zodat ik eerst alles kon verwerken ! Zeker met mijn werk in de horeca en allemaal vaste klanten die zich overal mee bemoeien ! In het begin was ik erg emotioneel en ben dan zooooo beinvloedbaar....meiden, sorry dat ik er toen niks over gezegd heb maar weet dat er 2 van de kroeg meelezen, dus kon het niet doen ! Maar, allemachtig wat ben ik blij dat nu iedereen en overal dit weet....Had in overleg met de dokter en de therapeut ook besloten dat dit het beste was voor mij en mn bloeddruk. Na de beslissing schoot mn bloeddruk omhoog en nu gisteren voor controle en zie daar het resultaat....hij was prima en zo voel ik me ook ! Ntuurlijk af en toe wel een dip hoor ! Zie ook al die baby s op straat voorbij komen he........zie nu wle dat het dus ergens goed voor is geweest dat het niet gelukt is....natuurlijk had ik er dan met uk ook wel gekomen maar, vind dit beter hoor ! Ben dus in principe alweer bijna vijf maanden vrijgezel ! Heb onwijs veel aanzoeken gehad al hoor hihi ! Ga nu heeeeeel goed met iemand om en misschien dat het verder kan groeien...ken hem al lang en er is altijd al een klik tussen ons geweest, dus wie weet...hij heeft al twee kids van vier en zeven...dus we zien het wel. Jullie zullen wel lezen dat het in principe dus prima met me gaat en dat ik al heeeeeel veel stappen verder ben ! Ben nu alles voor het huis aan het regelen, wat een rompslomp zeg.....voorlopig woon ik hier ook nog wel ff.....totdat alles afgehandeld is in ieder geval wel ! Moet 3 maart naar de hypotheker en de notaris en dan is het voor mij verder alleen nog wachten op mn geld ! Mieden, nogmaals sorry dat ik niet eerlijk geweest ben maar, kon gewoon niet ! Ben blij dat jullie het nu ook weten want nu kan ik weer wat vaker komen kletsen ! Kwam daarom zo weinig omdat ik dat liegen ook zo erg vond. Natuurlijk zal het af en toe moeilijk zijn als ik al dat baby gepraat hier zie maar, kan er ook van genieten en wil jullie helemaal niet missen ! Ga nu opschieten.........tot laters meiden. al er niet heeeeeel veel zijn want ben nioet vaak thuis maar, kom nu wel weer vaker langs ! Mieden, jullie zijn schatten allemaal.......joepie meisje, alles goed lieverd, sorry hoor dat ik opeens foetsie was..........dikke kus lieverd !
Liefs happy
Liefs happy