Klusbabes 35!!!

Hey meiden,

Eerst even over Happy...WAT?!?!?! Ik schrik me echt een ongeluk...had dit echt niet verwacht. Wat ontzettend rot voor haar zeg....pppffff...ben er net als jullie helemaal ontdaan van...hoe kan dit nu?! Tranen stonden me in de ogen toen ik het las...Heeft ze toevallig ook hyves?!

Wat zijn jullie schatjes zeg!! Zou het heel gezellig vinden hoor, om hier vaker langs te komen, maar jullie zijn al 35 topics bij elkaar!!!! Daar kan ik toch niet zomaar binnen komen vallen!
Lief dat jullie zo meeleven zeg...en ik weet dat er hier ook genoeg zijn die heel veel mee hebben gemaakt. En dat maakt het juist dat je zoveel begrip krijgt en jullie weten als geen ander (tenminste veel van deze groep) dat het echt een wonder is om zwanger te mogen zijn! En het is jullie ook allemaal gegund...

Mamoetje kletste ook nog wel eens met de kluskippies mee, maar sinds ze zwanger is hebben we haar niet meer gezien, jullie?!?!

Ga ff verder met Wie is de Mol kijken!

Liefs Joepie

He meiden,

Heb nog haast niets gelezen, maar zag wel het nieuws van Happy voorbij komen. Wat verschrikkelijk voor haar zeg! Kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las. Meis, als je dit leest, heel veel sterkte! ik denk aan je!! dikke kus!!

Joepie, je bent welkom hoor meis! Wat mij betreft dan! hahahaha heb half gelezen dat jullie ook gaan starten met IUI?? of heb ik t mis?

De film was leuk, maar beetje langdradig. als ze de helft weg hadden gelaten had het nog steeds een goede film geweest. hahaha
nu lekker op de bank hangen.

Truste voor strakjes!

dikke kus jacqy

shit zeg wat een klote nieuws van Happy...ik heb haar nooit iets slechts over haar relatie horen zeggen...en dan ook nog zo een kinderwens. Echt klote zeg

Happy, ik hoop dat het evengoed oke gaat buiten het verdriet om, wat je waarsch wel hebt. Sterkte meisje, en je kan hier altijd praten hoor. Dikke knuf

ooh meiden wat een verschrikkelijk nieuws over onze lieve happy, vind dit echt zo erg voor haar..kan wel janken.. ...sterkte meid als je dit leest....en we staan altijd voor je klaar meid..als je behoefte hebt..

joepie als jij wilt dan klets je gezellig mee...Ookal zijn we al 35 klusbabes bijelkaar..Kijk als er een nieuwe bijkomt die nog helemaal moet beginnen is het toch anders..jij bent al practisch ingeburgert bij ons hahah.. We hadden toen gezecht dat er geen nieuwe bij mochten komen, maar vind dit toch anders hoor..van mij mag het ook hahah
ik hoop dat jouw 1e iui net zon succes word als die van phoebe.
en nee ook hier niks meer van mamoetje vernomen.

jacqy de film was wel leuk, maar wat langdradig..ach als je maar lekker uitgerust bent he.. vanaaf vroeg erin gegaan ?

rimke de poezen dus nog geen naam..dacht eerst echt dat je ze dove en witje had genoemd hahah. Ik reageerde op het andere topic over foliumzuur, maar je was me net voor..ach voor sommige nieuwelingen kan ik nog begrip opbrengen, ze moeten het ook leren..maar stomme vragen reageer ik niet meer op..want voor hen is het geen stomme vraag denk ik. dan laat ik ze liever.
miss dat ik online ook nog wat leuks ga vinden, moet ik eerst tijd vinden..ehm....denk toch eerst zaterdag ff naar winkels hahah..in me uppie, vind ik makkelijk en best leuk, kan ik doen en laten wat ik wil.

linda fijn dat je bent opgeknapt meid..maar doe nog wel rustig aan he..fijn ook dat de verbouwing vorderd..het echt bouwen kan bijna beginnen..en de nieuwe jan schuilt er in joey...hahah..tja het talent komt uit volendam he...en je heet toch schilder hahahah..zo heet half volendam he...hihihihih

nou is al weer veels te laat hier, moet slapen, maar eigelijk nog geen zin hihihi..lig wel al in bed hoor..ga zo toch maar liggen...die wekker morgen om 6.15 is toch niet geweldig he..

biebje succes morgen bij de vk he....weer een mooie echo van je beeb..

xxx bambi

ohja nog even voor joepie,
we zijn ooit met 16 babes geweest...er zijn er vele gekomen en gegaan...sommige meiden spreken we op onze klusbabe hyves waar enkele meiden ook posten, maar er zijn er ook vele die gewoon niet meer posten...dus eigelijk zijn we nu nog met een paar vaste meiden zoals je wellicht gelezen hebt.
en happy heeft hellaas geen hyves.

nu ben ik echt weg.

xx bambi

he, wat een klote nieuws toch voor happy...

heb net eindelijk fotos via internet besteld van bruiloft. Wilde mijn ouders en schoonma nog een mooie foto in lijst geven. We hebben uit fotoboek gefotografeerd, ben benieuwd of het mooi wordt. En nu nog op tijd klaar......

morgen vrij. Eerst om 10 uur naar vk (spannend!) en dan om half 2 naar kappertje....

heb verder niet veel te vertellen....

heb net ef dat topic gelezen van droppy....go with the flow en gewoon niets meer lezen.....

Goedemorgen meiden,

ff snel voor het werk.

Bieb, succes bij de VK!! ben benieuwd! ik mag maandag.

Iedereen een fijne dag vandaag. denk niet dat ik er vandaag nog ben, beetje drukke dag vandaag.

dikke kus jacqy

Terug
Bovenaan