Klusbabes 35!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!!!!
Hou je in, hou je in, hou je in................

jacqy; hoe was de film? die film met brad pitt lijkt mij ook wel een leuke film heb er voorstukjes van gezien.

rimke; ik ga dat topic even lezen hahahah, en ach die arme oude kat een tik gehad haha hij moet toch leren zijn net kinderen he hahahah,

bieb; ik ben ook elke keer zenuwachtig hoor voor een echo of voor met die doptone, en ik heb ook dat apparaaat thuis voor het hartje te horen maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet elke keer het hartje hoor of dat ik gewoon niet langgenoeg zoek dat kan ook haha
en je gaat toch ngo een keertje praten over je functie, ik kan erin komen meid want zo te lezen gaat je zin al meer weg op je werk, en dat is logisch als er steeds afspraken worden afgezegd, misschien datje wat anders in het bedrijf kan gaan doen ofzo, en ik ben ook heel benieuwd hoe ze op je zwangerschap reageren.

pfff ben me vanmiddag toch een partij beroerd geweest, Joey is op bed gegaan vanmidda gmaar sliep uiteraard niet meteen ging eerst nog effe zingen en ik heb geslapen als een oetetoeter haha maar heb zo'n last van mijn eten gehad niet normaal was neit vooruit te branden en ikwilde alleen maar liggen, me hoofdpijn is ook weer terug dus vanavond neemik nog een asperine, en lekker vroeg me bedje in,
ik ga nu effe een broodje voor joey snijden

xxx linda

rimke; ik heb je laatste antwoord   gelezen op dat topic en je hebt het netjes neergezet meid, en ik vind je wel erg aardig

xxx

He shit linnie, dat je je zo beroerd voelt...........hoop dat het na een nachtje slaap weer een stuk beter gaat!
Fijn dat jij me wel aardig vindt!! Whahaha, ik mezelf ook hoor, word gewoon tureluurs van al die topics die over het zelfde gaan, maar dat was duidelijk geloof ik..........

Ik kruip er, verrassend genoeg, ook niet laat in. Maudy is al lekker gedouched en ligt een uurtje te slapen, zometeen om 20 uur nog een fles en daarna ga ik er ook lekker in............heerlijk.........Fons is alweer naar de brandweer, ik begrijp niet dat die zijn ogen nog open kan houden na zijn nachtvlucht. Heeft van 16 tot 17 uur nog een uurtje geslapen maar dat was het dan..........heb hem wel verteld dat ik morgen en het weekend ook even rust wil. Dat wil zeggen, even slapen tot een uur of half 10. Dat hij dus het eerste flesje doet................hoop dat hij dat morgenochtend begrijpt..........

Meisjes, misschien tot later, misschien tot morgen!
Fijne avond in ieder geval alvast........

Hey meiden,

Ik breek ff in, sorry...
Rimke, ik kan me voorstellen dat je af en toe zo reageert op zo'n topic hoor. Ik heb niet altijd zin om te reageren overal op, maar het kriebelt bij mij ook.
En zoals je ook al aangaf ook voor meiden die langer bezig zijn en in de mm zitten. Ik merk het bij mezelf ook steeds meer, dat ik het niet kan hebben.
Ik vind het heel fijn dat je het voor 'ons' hebt opgenomen.
Soms heb je gewoon geduld nodig en tja, dan ben je onzeker en dan wil je van alles weten, maar je kunt alleen maar afwachten.
En dat zal iedereen wel merken als ze in de mm terecht komen, want jezus, wat moet je daar een geduld voor hebben.

Heb al wel gelezen dat jacq en bieb zwanger zijn, super meiden, gefeliciteerd!
En phoebe is mijn grote voorbeeld, jij bent toch met de 1e IUI zwanger geraakt?
Echt van harte gefeliciteerd meis!
Ik heb morgen een samenlevingstest en 2 maart moet vriendje opnieuw zaad inleveren voor proefopwerken t.b.v IUI...spannend hoor...de laatste keer had hij er maar 1.7 miljoen!! Goede dan, want hij had er 22 miljoen, maar omdat hij antistoffen aanmaakt zijn er heel veel van slechte kwaliteit!
13 maart hebben we weer een afspraak bij de gyn en dan gaan we waarschijnlijk de volgende ronde (zit 13 maart op dag 20) beginnen met IUI...

Iemand nog wat van Happy gehoord trouwens? Wij hadden ook een topic met nog een andere meid, maar we hebben al een poosje niks meer gehoord...ik weet dat ze wat afstand wilde nemen, maar ik dacht, misschien weten jullie wat?!

Om een lang verhaal kort te maken, haha, ik snap je helemaal Rimke!

Liefs Joepie

Ha lieve joepie!!

Geen probleem meis, ik moest het even kwijt, mijn haren gaan soms recht overeind staan................kijk, ik begrijp een heleboel, en wil ook een heleboel proberen te begrijpen, maar soms is mijn geduld een beetje op en dat was vandaag zo.
Ik volg je altijd op je topic en heb begrepen dat jullie de MM in gaan..........waardeloos/kut en de hele mikmak erbij voor jullie! Hoop dat het net als bij Phoebs snel gaat..........
Happy heb ik af en toe op de sms, wilde idd wat afstand, gaat goed met haar! Zal haar zo de groetjes doen van je, wilde haar net weer eens een sms sturen!!

Dikke kus voor jou!

hoi meiden,

heb ff snel bijgelezen.

bieb een gat in je mond is ook   niks, maar alles voor de kleine en ik zou zeker geen spuiten in me mond laten zetten terwijl ik zwanger ben en dus ook geen foto maken.
wat rot dat het op het werk steeds minder word.
moet zeggen dat het bij mij weer goed gaat, die collega is ook redelijk te pruimen, let er wel op dat ik als het druk is niet ga 'stressen'zoals hij dat ziet dan he..verder met andere collega;s heel gezellie dus alles oke momenteel.

rimke hoe heten die beesies nou ? habhah. fons weer terug, dus hoop dat je lekker uislapen mag.

Linda wat rot dat je beroerd bent, hoop dat je ventje een beetje voor je zorgt en dat jij ff niks hoeft. duik er vroeg in meid.

jacqy lekker naar film geweest. was het nog een leuke film ?
vanaaf lekker rustig aan he.

ehm rest ben ik kwijt, had gisteren aaf al wat gelezen, maar was toen te moe om te reageren.
Vandaag heel de morgen aan de schoonmaak geweest en met me meisje in de weer geweest. en dan is je dag al weer voorbij de tijd vliegt..Lois was zoet vandaag..ze word wat schor lijkt het, als ze maar niet weer ziek word. ach ze vreet nog lekker door hoor, maar liet wel 75 cc van der middagfles staan, maar goed ze had net een hele boterham weggewerkt , dus misschien dat ze zelf gaat regelen dat ze minder drinkt in de middag.
zo douchen met der en de laatste fles erin..ff spullen gereed voor morgen dan moet er weer gewerkt worden..elke keer weer een crime wat ik aan moet..zucht...
afvallen lukt niet goed meer, durf niet meer op de weegschaal,want heb me van de week niet echt aan de menu's gehouden.
maar goed probeer me aardig in te houden, lukt niet elke dag.
was ook ongie van de week, dus heb dan choco behoefte hahaha

wil zaterdag nog ff wat shoppen voor Lois, moet echt nog wat meer 74 aanschaffen..ze past nog 68 maar sommige dingen worden al wat kleiner dus over een maand ong..moet ze wel over..maar nu is alles denk wel goedkoop.

ga weer
xx bambi

Hey lieve Rimke!

Ik snap helemaal dat je haren overeind gaan staan!

Wat lief dat je me nog steeds volgt...al probeer ik ook af en toe een beetje afstand te nemen!
Het is ook heel erg waardeloos en kut enz enz, maar de wens is zoooo groot dat we het er  allemaal voor over hebben! Al duurt het soms lang en word je er moedeloos van, het komt vast allemaal goed! En dat zie je hier ook gebeuren, want lees natuurlijk hier ook nog steeds mee!

Wat lief dat je Happy de groeten doet van me!! Wens haar al het goeds en ik hoop dat we hopelijk snel samen zwanger raken en dat we met veel bombarie terug komen hier!

Hoe gaat het met Maudy, een lekkere ondeugd?!?!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan