Hey meiden,
Ik breek ff in, sorry...
Rimke, ik kan me voorstellen dat je af en toe zo reageert op zo'n topic hoor. Ik heb niet altijd zin om te reageren overal op, maar het kriebelt bij mij ook.
En zoals je ook al aangaf ook voor meiden die langer bezig zijn en in de mm zitten. Ik merk het bij mezelf ook steeds meer, dat ik het niet kan hebben.
Ik vind het heel fijn dat je het voor 'ons' hebt opgenomen.
Soms heb je gewoon geduld nodig en tja, dan ben je onzeker en dan wil je van alles weten, maar je kunt alleen maar afwachten.
En dat zal iedereen wel merken als ze in de mm terecht komen, want jezus, wat moet je daar een geduld voor hebben.
Heb al wel gelezen dat jacq en bieb zwanger zijn, super meiden, gefeliciteerd!
En phoebe is mijn grote voorbeeld, jij bent toch met de 1e IUI zwanger geraakt?
Echt van harte gefeliciteerd meis!
Ik heb morgen een samenlevingstest en 2 maart moet vriendje opnieuw zaad inleveren voor proefopwerken t.b.v IUI...spannend hoor...de laatste keer had hij er maar 1.7 miljoen!! Goede dan, want hij had er 22 miljoen, maar omdat hij antistoffen aanmaakt zijn er heel veel van slechte kwaliteit!
13 maart hebben we weer een afspraak bij de gyn en dan gaan we waarschijnlijk de volgende ronde (zit 13 maart op dag 20) beginnen met IUI...
Iemand nog wat van Happy gehoord trouwens? Wij hadden ook een topic met nog een andere meid, maar we hebben al een poosje niks meer gehoord...ik weet dat ze wat afstand wilde nemen, maar ik dacht, misschien weten jullie wat?!
Om een lang verhaal kort te maken, haha, ik snap je helemaal Rimke!
Liefs Joepie